Hyvää joulua

Haluan nyt jo toivottaa kaikille rakkahille Huuhaalaisille myös täällä keskustelun puolella hyvää joulua.

Nauttikaa toistenne seurasta, rauhasta, lahjoista ja hyvästä ruuasta.
Koko vuoden minäkin aina odotan jouluruokaa, kun se on niin hyvää.

Rauhaisaa joulua kaikille toivottelee Jef

24

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amalia

      hyvää Joulua sekä Onnellista Uutta Vuotta myös sulle Jef!Toivottaa Amalia Tonttu.

      • Kiitos kiitos :) elä sit tontuttele liikaa Amalia ;)


    • policestation

      Kiitoa hyvän joulun toivotuksista ! Hyvää joulua sinnenkin

      • kiitos kiitos :)


    • nenipis

      Hauksaa joulua Jehvullekin!
      Minä oottelen kanssa jouluruokaa ja tietty pukkia ja oon mussutellu suklaapalleroisia odotellessa... Saas nähä mahtuuko työhousut vielä jalkaan pyhien jälkeen =) Pukilla ei ole kyllä mitään osuutta työhousujen mahtuvuuteen. Sen verta oon jehvun koulussa oppinu ;)

      • nenipis

        vai pitäiskö sanoa, että auluopauluoj!


      • nenipis kirjoitti:

        vai pitäiskö sanoa, että auluopauluoj!

        eiköhän ne työhousut mene jalkaan... Mulla on varmaan naama täynnä finnejä joulunjälkeen.... tuli tota suklaata aika monesta paketista... tuutko auttaa niiden syömisessä?

        ja missä mun koulussa o:)


    • Puska.

      Sulle kans Rauhallista Joulua! ;)

      • tästä joulusta tule jälleen rauhallinen :) kiitos, ja sinne myös rauhallista joulua :)


    • rocktytskä34

      Sinulle ja myös muillekii!Halitaan ja kuunnellaan hyvää musiikkia!

      • mie katoan tässä parin tunnin päästä kuuntelee uusia levyjäni Fran Pereaa ja Alicia keysiä... ;)


    • oikein Hyvää Joulua ja kiitos, että olemme saaneet nauttia monista hyvistä jutuistasi Saman Katon Alla...

      • lupaan että ennen vuoden vaihdetta saat uuden osan ;) se on käsin kirjoitettu, mutta en ole saanut nettiin, mutta ehkä nyt onnistuu kun sain kamulta muistitikun joululahjaksi..

        kiitos sinulle kalle kuluneesta vuodesta :) ja hyvää joulua.


      • ikkuna_prinsessa86
        jef kirjoitti:

        lupaan että ennen vuoden vaihdetta saat uuden osan ;) se on käsin kirjoitettu, mutta en ole saanut nettiin, mutta ehkä nyt onnistuu kun sain kamulta muistitikun joululahjaksi..

        kiitos sinulle kalle kuluneesta vuodesta :) ja hyvää joulua.

        Joskus tuntuu,että sävelet ovat liian mollivoittoisia ja hitaita. Sillon on varmaan viisainta säveltää itse ja antaa uusi rytmi elämälle,niin ei tarvitse surullisena ulvoa.


      • ikkuna_prinsessa86 kirjoitti:

        Joskus tuntuu,että sävelet ovat liian mollivoittoisia ja hitaita. Sillon on varmaan viisainta säveltää itse ja antaa uusi rytmi elämälle,niin ei tarvitse surullisena ulvoa.

        totta :)


      • jef kirjoitti:

        lupaan että ennen vuoden vaihdetta saat uuden osan ;) se on käsin kirjoitettu, mutta en ole saanut nettiin, mutta ehkä nyt onnistuu kun sain kamulta muistitikun joululahjaksi..

        kiitos sinulle kalle kuluneesta vuodesta :) ja hyvää joulua.

        yllätys näin Jouluaattona, että saimme uuden jakson upeasta jatkokertomuksestasi; tätä pidän yhtenä parhaista joululahjoistani tänä Jouluna...;)

        Mukavaa illanjatkoa joululahjalevyjesi ja muiden lahjojesi parissa ja kiitos tähänastisesta...


      • kallekytäle kirjoitti:

        yllätys näin Jouluaattona, että saimme uuden jakson upeasta jatkokertomuksestasi; tätä pidän yhtenä parhaista joululahjoistani tänä Jouluna...;)

        Mukavaa illanjatkoa joululahjalevyjesi ja muiden lahjojesi parissa ja kiitos tähänastisesta...

        hyvä kun olet iloinen... siksi ajattelinkin yllättää teidät... ehkä saan viel tän vuoden aikana yhden jakson lisää.

        hyvää joulua kalle :)


      • jef kirjoitti:

        hyvä kun olet iloinen... siksi ajattelinkin yllättää teidät... ehkä saan viel tän vuoden aikana yhden jakson lisää.

        hyvää joulua kalle :)

        iloiset yllätykset ovat aina mukavia ja niitä Sinä olet järjestänyt jo useita viime kuukausien aikana...:)

        -Ehdin jo kaivatakin uusinta hengentuotettasi, mutta nyt se on julkaistu, kiitos siitä, jef!


      • kallekytäle kirjoitti:

        iloiset yllätykset ovat aina mukavia ja niitä Sinä olet järjestänyt jo useita viime kuukausien aikana...:)

        -Ehdin jo kaivatakin uusinta hengentuotettasi, mutta nyt se on julkaistu, kiitos siitä, jef!

        ai mitä yllätyksiä oon muka järjestänyt?? emmä mun mielestä mitään *enkeli-ilme*

        mutta kiitos, ja lisää tulee pian ;)


      • jef kirjoitti:

        ai mitä yllätyksiä oon muka järjestänyt?? emmä mun mielestä mitään *enkeli-ilme*

        mutta kiitos, ja lisää tulee pian ;)

        yllätys on aina tavata sut tuolla chatin puolella ja sitten tietysti noi sun kirjalliset julkaisusi ovat aina niitä iloisia yllätyksiä...Ja sitä kaikkein iloisinta yllätystä en tässä kaikille kerrokaan...;)


      • kallekytäle kirjoitti:

        yllätys on aina tavata sut tuolla chatin puolella ja sitten tietysti noi sun kirjalliset julkaisusi ovat aina niitä iloisia yllätyksiä...Ja sitä kaikkein iloisinta yllätystä en tässä kaikille kerrokaan...;)

        Hyvää Joulua vaan toivotan sulle... :))


      • Flutteri kirjoitti:

        Hyvää Joulua vaan toivotan sulle... :))

        ... samoin Sinulle!


      • kallekytäle kirjoitti:

        yllätys on aina tavata sut tuolla chatin puolella ja sitten tietysti noi sun kirjalliset julkaisusi ovat aina niitä iloisia yllätyksiä...Ja sitä kaikkein iloisinta yllätystä en tässä kaikille kerrokaan...;)

        okei. eli nuo on iloisia asioita...

        ja saat sitten mulle myöhemmin kertoa mikä se kaikkein iloisin asia on, koska mä en osaa arvata sitä...


      • jef kirjoitti:

        okei. eli nuo on iloisia asioita...

        ja saat sitten mulle myöhemmin kertoa mikä se kaikkein iloisin asia on, koska mä en osaa arvata sitä...

        kerron sitten kun seuraavan kerran "tavataan" chätissä...;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      107
      1047
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe