Haluan nyt jo toivottaa kaikille rakkahille Huuhaalaisille myös täällä keskustelun puolella hyvää joulua.
Nauttikaa toistenne seurasta, rauhasta, lahjoista ja hyvästä ruuasta.
Koko vuoden minäkin aina odotan jouluruokaa, kun se on niin hyvää.
Rauhaisaa joulua kaikille toivottelee Jef
Hyvää joulua
24
525
Vastaukset
- Amalia
hyvää Joulua sekä Onnellista Uutta Vuotta myös sulle Jef!Toivottaa Amalia Tonttu.
- policestation
Kiitoa hyvän joulun toivotuksista ! Hyvää joulua sinnenkin
- nenipis
Hauksaa joulua Jehvullekin!
Minä oottelen kanssa jouluruokaa ja tietty pukkia ja oon mussutellu suklaapalleroisia odotellessa... Saas nähä mahtuuko työhousut vielä jalkaan pyhien jälkeen =) Pukilla ei ole kyllä mitään osuutta työhousujen mahtuvuuteen. Sen verta oon jehvun koulussa oppinu ;)- nenipis
vai pitäiskö sanoa, että auluopauluoj!
nenipis kirjoitti:
vai pitäiskö sanoa, että auluopauluoj!
eiköhän ne työhousut mene jalkaan... Mulla on varmaan naama täynnä finnejä joulunjälkeen.... tuli tota suklaata aika monesta paketista... tuutko auttaa niiden syömisessä?
ja missä mun koulussa o:)
- Puska.
Sulle kans Rauhallista Joulua! ;)
- rocktytskä34
Sinulle ja myös muillekii!Halitaan ja kuunnellaan hyvää musiikkia!
oikein Hyvää Joulua ja kiitos, että olemme saaneet nauttia monista hyvistä jutuistasi Saman Katon Alla...
lupaan että ennen vuoden vaihdetta saat uuden osan ;) se on käsin kirjoitettu, mutta en ole saanut nettiin, mutta ehkä nyt onnistuu kun sain kamulta muistitikun joululahjaksi..
kiitos sinulle kalle kuluneesta vuodesta :) ja hyvää joulua.- ikkuna_prinsessa86
jef kirjoitti:
lupaan että ennen vuoden vaihdetta saat uuden osan ;) se on käsin kirjoitettu, mutta en ole saanut nettiin, mutta ehkä nyt onnistuu kun sain kamulta muistitikun joululahjaksi..
kiitos sinulle kalle kuluneesta vuodesta :) ja hyvää joulua.Joskus tuntuu,että sävelet ovat liian mollivoittoisia ja hitaita. Sillon on varmaan viisainta säveltää itse ja antaa uusi rytmi elämälle,niin ei tarvitse surullisena ulvoa.
ikkuna_prinsessa86 kirjoitti:
Joskus tuntuu,että sävelet ovat liian mollivoittoisia ja hitaita. Sillon on varmaan viisainta säveltää itse ja antaa uusi rytmi elämälle,niin ei tarvitse surullisena ulvoa.
totta :)
jef kirjoitti:
kiitos sinulle kalle kuluneesta vuodesta :) ja hyvää joulua.yllätys näin Jouluaattona, että saimme uuden jakson upeasta jatkokertomuksestasi; tätä pidän yhtenä parhaista joululahjoistani tänä Jouluna...;)
Mukavaa illanjatkoa joululahjalevyjesi ja muiden lahjojesi parissa ja kiitos tähänastisesta...kallekytäle kirjoitti:
yllätys näin Jouluaattona, että saimme uuden jakson upeasta jatkokertomuksestasi; tätä pidän yhtenä parhaista joululahjoistani tänä Jouluna...;)
Mukavaa illanjatkoa joululahjalevyjesi ja muiden lahjojesi parissa ja kiitos tähänastisesta...hyvä kun olet iloinen... siksi ajattelinkin yllättää teidät... ehkä saan viel tän vuoden aikana yhden jakson lisää.
hyvää joulua kalle :)jef kirjoitti:
hyvä kun olet iloinen... siksi ajattelinkin yllättää teidät... ehkä saan viel tän vuoden aikana yhden jakson lisää.
hyvää joulua kalle :)iloiset yllätykset ovat aina mukavia ja niitä Sinä olet järjestänyt jo useita viime kuukausien aikana...:)
-Ehdin jo kaivatakin uusinta hengentuotettasi, mutta nyt se on julkaistu, kiitos siitä, jef!kallekytäle kirjoitti:
iloiset yllätykset ovat aina mukavia ja niitä Sinä olet järjestänyt jo useita viime kuukausien aikana...:)
-Ehdin jo kaivatakin uusinta hengentuotettasi, mutta nyt se on julkaistu, kiitos siitä, jef!ai mitä yllätyksiä oon muka järjestänyt?? emmä mun mielestä mitään *enkeli-ilme*
mutta kiitos, ja lisää tulee pian ;)jef kirjoitti:
ai mitä yllätyksiä oon muka järjestänyt?? emmä mun mielestä mitään *enkeli-ilme*
mutta kiitos, ja lisää tulee pian ;)yllätys on aina tavata sut tuolla chatin puolella ja sitten tietysti noi sun kirjalliset julkaisusi ovat aina niitä iloisia yllätyksiä...Ja sitä kaikkein iloisinta yllätystä en tässä kaikille kerrokaan...;)
kallekytäle kirjoitti:
yllätys on aina tavata sut tuolla chatin puolella ja sitten tietysti noi sun kirjalliset julkaisusi ovat aina niitä iloisia yllätyksiä...Ja sitä kaikkein iloisinta yllätystä en tässä kaikille kerrokaan...;)
Hyvää Joulua vaan toivotan sulle... :))
kallekytäle kirjoitti:
yllätys on aina tavata sut tuolla chatin puolella ja sitten tietysti noi sun kirjalliset julkaisusi ovat aina niitä iloisia yllätyksiä...Ja sitä kaikkein iloisinta yllätystä en tässä kaikille kerrokaan...;)
okei. eli nuo on iloisia asioita...
ja saat sitten mulle myöhemmin kertoa mikä se kaikkein iloisin asia on, koska mä en osaa arvata sitä...jef kirjoitti:
okei. eli nuo on iloisia asioita...
ja saat sitten mulle myöhemmin kertoa mikä se kaikkein iloisin asia on, koska mä en osaa arvata sitä...kerron sitten kun seuraavan kerran "tavataan" chätissä...;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969