Nopeudenrajoitin Transit

tietoa vailla

Mitenkäs tää nyt menee kun on Transitteja myytävänä tuommosia -02-05:seenkin niin niissä lukee että vähäpäästöinen AKE ei vaadi nopeudenrajoitinta, niin mitä malleja tämä koskee, jos pitää paikkaansa niin lähden jo välipäivinä otattamaan rajoittimen pois ja kyseessähän oli kevyt ka 3550kg, kiiitoksia vastauksista jo etukäteen

7

3166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymmer

bensa kone niin ei tarvii nopeuden rajoitinta.

• rekisteröidyt

1.1.2005 jälkeen rekisteröidyissä kuorma-autoissa nopeudenrajoitin on pakollinen, koskee myös kevyitä 3.5 tonnin kuorma-autoja.

• ei vastannut

kysymykseeni ja kuka humu nykyään pitäis isoa vania bensavehkeenä!?!?

• kyselin
        ei vastannut kirjoitti:

kysymykseeni ja kuka humu nykyään pitäis isoa vania bensavehkeenä!?!?

myös vastausta tähän, mutta ei siihen saanut kuin suunsoittoa. Mulle ei ole selvinnyt, millä perusteilla jotkut 10/01 jälkeen rekisteröidyt transitit ei tarvitse nopeuden rajoitinta. Päästöihin se liittynee kuitenkin.

• reino
        kyselin kirjoitti:

myös vastausta tähän, mutta ei siihen saanut kuin suunsoittoa. Mulle ei ole selvinnyt, millä perusteilla jotkut 10/01 jälkeen rekisteröidyt transitit ei tarvitse nopeuden rajoitinta. Päästöihin se liittynee kuitenkin.

ottomoottoreilla varustetut N2 -luokan kuorma ja kokonaismassaltaan alle 10 tonnin linja-autot on vapautettu nopeudenrajoittimen jälkiasennusvaatimuksesta, mutta myös dieselmoottoreilla varustetut jos moottori
        on hyväksytty pelkästään henkilö- ja pakettiauton pakokaasupäästödirektiivin 70/220/ETY mukaisesti tai täyttää tämän direktiivin vaatimukset. Autoihin, joilla on molemmat pakokaasupäästöhyväksynnät, nopeudenrajoitin on kuitenkin jälkiasennettava.

• Olisko tästä apua.

http://www.ake.fi/AKE/Kumppanit/Katsastusyritykset/Katsastuksen ohjeistus/Nopeudenrajoittimen jälkiasennustaulukot.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2756
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1209
    Aihe