Olisi vähän ongelmia tuon pankkisiirron kanssa... kuitista en ymmärrä mitään joten voisiko joku joka on tilannut kyseisen dvd:n, neuvoa vähäsen...
The joulukalenteri dvd
17
1592
Vastaukset
- tilannut
Tilinumero: 800016-71372770
Saaja: Saks Film Broadcast
Viesti saajan tilille: Sähköpostiosoitteesi
Maksu määrä: Tilaamasi paketin hinta
Jos tämmöistä neuvoa kaipaat.- nopeasti on
kuinka nopeasti te jotka ootte ton DVDn tilannut, ootte saanut sen?
Ite tilasin 31.12.07, tai siis maksoin silloin tilisiirrolla. Vielä ei oo näkynyt. Jostain luin joskus että oli tullut alle viikossa. - jp9900
nopeasti on kirjoitti:
Ite tilasin 31.12.07, tai siis maksoin silloin tilisiirrolla. Vielä ei oo näkynyt. Jostain luin joskus että oli tullut alle viikossa.Joko on tullut lätty postiin? Onko luotettava ostaa se netistä? Voisitko laittaa sen dvd.n jakoon pirate bay.hyn kun siellä on vaan yksi kehnolla laadulla oleva versio. Minä olisin halukas seeddaamaan sitä.
- kysymykseesi
jp9900 kirjoitti:
Joko on tullut lätty postiin? Onko luotettava ostaa se netistä? Voisitko laittaa sen dvd.n jakoon pirate bay.hyn kun siellä on vaan yksi kehnolla laadulla oleva versio. Minä olisin halukas seeddaamaan sitä.
Joo tilasin siis 31.12.07 ku viestissäni kirjotinki.. Kyllä se sieltä muistaakseni tuli aika pian ton kirjotukseni jälkeen ja ennakkona maksoin eli oli luotettava ainakin mun kohdalla.
- jp9900
kysymykseesi kirjoitti:
Joo tilasin siis 31.12.07 ku viestissäni kirjotinki.. Kyllä se sieltä muistaakseni tuli aika pian ton kirjotukseni jälkeen ja ennakkona maksoin eli oli luotettava ainakin mun kohdalla.
OK. Entäs olisiko mitään mielenkiintoa laittaa sen dvd.n rip.n piratebay.hyn?
- harrasta...
jp9900 kirjoitti:
OK. Entäs olisiko mitään mielenkiintoa laittaa sen dvd.n rip.n piratebay.hyn?
sellaista mutta itse löysin aikoinaan kun DVDllä ei vielä ollut niin DC nimisellä ohjelmalla kaikki jaksot erikseen (oli tosin siis TVstä nauhoitettuja laadusta päätellen).
- H
nopeasti on kirjoitti:
Ite tilasin 31.12.07, tai siis maksoin silloin tilisiirrolla. Vielä ei oo näkynyt. Jostain luin joskus että oli tullut alle viikossa.Tilasin 17.12.09 ja vieläkään ei ole tullut! Olen myös laittanut kaksi kertaa sähköpostia ja tiedustellut asiaa, ei vastausta. Tulee mieleen, jotta mahtaako olla pelkkää kusetusta koko homma???
- kutetusta.
Nimittäin itse tein asiasta juuri rikosilmoituksen, dvd:n maksoin & tilasin hieman alle vuosi sitten, ei ole tähän päivään mennessä tullut, eikä sivusto vastaa yht.ottopyyntöihin.
Kusetusta siis koko homma.
Imuroinpa netistä koko paskan sen päätteeksi - olinhan ne jo maksanut.Itse tilasin tämän DVD:n silloin joulukuussa 2007, heti kun se tuli myyntiin ja hyvin se itselläni saapui perille (parissa viikossa).
Omalla kohdallani kaikki meni siis hyvin, joten en usko, että kyseessä on täysi "kusetus" ja tiedän, etten ole ainut joka tämän DVD:n sai onnistuneesti tilattua.
Siinä olet kyllä oikeassa, että jonkinlaisen viranomaisilmoituksen tekeminen on kohdallaan, jos tilattu ja maksettu tuote ei ole saapunut perille hieman alle vuodessa.- bitchy
Jontte82 kirjoitti:
Itse tilasin tämän DVD:n silloin joulukuussa 2007, heti kun se tuli myyntiin ja hyvin se itselläni saapui perille (parissa viikossa).
Omalla kohdallani kaikki meni siis hyvin, joten en usko, että kyseessä on täysi "kusetus" ja tiedän, etten ole ainut joka tämän DVD:n sai onnistuneesti tilattua.
Siinä olet kyllä oikeassa, että jonkinlaisen viranomaisilmoituksen tekeminen on kohdallaan, jos tilattu ja maksettu tuote ei ole saapunut perille hieman alle vuodessa.ite tilasin about tammikuussa 2008 se dvd, ja se tuli perille kahden kuukauden päästä maaliskuussa. nopeaa toimintaa. mutta ei se täyttä kusetusta ole, viime jouluna kattelin sarjaa dvd:ltä ja hyvin on toiminut.
- The tilaaja
bitchy kirjoitti:
ite tilasin about tammikuussa 2008 se dvd, ja se tuli perille kahden kuukauden päästä maaliskuussa. nopeaa toimintaa. mutta ei se täyttä kusetusta ole, viime jouluna kattelin sarjaa dvd:ltä ja hyvin on toiminut.
itse tilasin alle kaks viikkoa sitten ja postilaatikkoon oli tipahtanu dvd cd.
- Kusetusta !
Älä jauha paskaa. Itse tilasin vuoden 2008 marraskuussa, eikä vieläkään ole tullut - eikä tule. Tein rikosilmoituksen, sekä Suomessa että CEE:lle. Ehkäpä ryhmäkanne olisi tehokas isku tätä yritystä vastaan! Mikäli moni on kokenut saman, ilmoitelkaa The Joulukalenterin Facebook-sivuilla ja kyseisen sivun "tykkääjille" viestiä! KIITOS!
- outsi
Me tilattiin kyseinen dvd n.kaks viikkoo sitten... ei mitään ole kuulunu... Laitettiin s-postilla viestiä...hiljaista on ollut. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tällaiseen ryhdyn,että maksan tuotteen etukäteen... Tyhmästä päästä saa kärsiä...
- Juse61
Tilasin DVD:n itsenäisyyspäivänä 6.12.2012 - maksoin 19,95 € sähköpostiini tulleen pankkisiirron mukaisesti. Jäin odottamaan toimitusta ja 12.12. tuli viesti, että paketti oli lähtynyt Tanskasta. Juuri hetki sitten (16.12.2011) kävin postilaatikolla ja sieltä tupsahti DVD CD. LOISTAVA juttu - nopea toimitus ja oikeaa tavaraa.
- könni
Kyllä itse sain DVD:n tuota kautta tilattua heti kun tilaaminen tuli mahdolliseksi vuosia sitten. Hyvin tuli perille!
- könni
www.joulukalenteri.com ilmoittaa ettei tuotteita voi enää ostaa heidän sivujensa kautta ja myös discshop.fi on myynyt varaston loppuun! :(
- tilasin juuurii
Nyt saa cdonista http://cdon.fi/elokuvat/the_joulukalenteri_(2-disc_ _soundtrack)-21521613
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749