Kannatttaisiko tuollainen 70-lukuinen Jeep Wagoneer automaatilla ja 5,9 litraisella kasilla käyttöautona. Quadra-Trac -kokoaikainen nelivetojärjestemäkin siinä olisi.
Jeep Wagoneer
7
1075
Vastaukset
- ekonomi
kannattaa,oli sitten minkä vuotinen yai millä moottorilla hyvänsä.autoilu on harvoin kannattavaa.
- dodge 13,2 tonnari
Hommasin tollasen kun mulla on pieni pili ja kaverit ilkku. On turbot ilmastoinnit cruisit ja konekkin 7 litranen.
Tankilla ei tarvii käydä kun joka toinen kuukausi.
Nyt naiset katsoo mua ylöspäin ja itsetunto on pilvissä. MULLA ON ISOMPI!!!
- panshovel
kannattaa ei vie kun 15l sadal takaveto päällä ja on lämmin....
- Anonyymi
V8 automaatti Wagoneer on koko ajan nelivetoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V8 automaatti Wagoneer on koko ajan nelivetoinen.
Noita ei ole enää päivittäisessä liikenteessä.
- Anonyymi00007
Anonyymi kirjoitti:
Noita ei ole enää päivittäisessä liikenteessä.
Ei ole tullut vastaan moneen vuoteen. Vuonna 1980 meidän kylällä oli niitä kolme.
- Anonyymi
Isot polttoainekulut, kun kulutus pyörii siinä 20 litraa satasella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331381Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691115- 104974
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43963- 68795
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56759- 42756
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117755- 29665
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.52577