Eli olen naispuolinen henkilö ja aina ollut alipainoinen vaikka syönyt aina hyvin. Niin päätit kokeilla lisäravinteita, jos niistä kertyisi jotain ylimääräistä luiden päälle. Osaisiko joku suositella jotain hyvää?
mikä lisäravinne?
10
535
Vastaukset
- siisss
suosittelen seuraavaa: aamupala,lounas,päivällinen,välipala,iltapala.
Jokaisella aterialla ~600 kaloria ja 30 g proteiinia. Ala myös treenata salilla. Kyllä tulee painoo.
Ei lisäravinteita tähän ongelmaan.- alipainoiselle
voisitko myös neuvoa mistä saisin noin paljon kaloreita ja proteiineja joka aterialla?? Ja miksen voisi kokeilla noita lisäravinteita? Saahan niistä paljon proteiinia ja ehkä tulee nopeammin painoa?
- laihduttaa
alipainoiselle kirjoitti:
voisitko myös neuvoa mistä saisin noin paljon kaloreita ja proteiineja joka aterialla?? Ja miksen voisi kokeilla noita lisäravinteita? Saahan niistä paljon proteiinia ja ehkä tulee nopeammin painoa?
Väittävät, että proteiinin syönti laihduttaa, mutta massanlisääjissä on tietääkseni oikeassa suhteessa hiilihyraatteja ja proteiinia ja yms. Mene googleen ja hakusanaksi massanlisääjät ja vertaile ensimmäisen sivun nettikauppojen parasta antia.
- pirtelohuuli
Painonlisäämisellä ja lisäravinteilla ei ole oikeastaan mitään asiayhteyttä.
Tosin monet käyttävät "massan" lisäämiseen aivopestyinä ylihintaisia pulvereita, mutta se olkoon heidän ongelmansa.
Painosi nousee jos syöt yli oman energiatarpeesi. Lisäksi painonnousuun vaikuttaa jossain määrin kehosi somatotyyppi. Ks. google.
Oikeastaan varmaa painonnousua ei voi luvata ketään, söi mitä tahansa, koska jokainen keho on yksilö ja reagoi omalla tavallaan syötyyn ravintoon kuin myös liikuntaankin.
ps. Toivottavasti et kohta postaa jotain linkkiä johonkin valmisteeseen joka auttoi sua saavuttamaan kaikki tavoitteesi....
ps2. Kuka on määrittänyt sinun olevan alipainoinen ja miten?
ph :) - alipainoiselle
pirtelohuuli kirjoitti:
Painonlisäämisellä ja lisäravinteilla ei ole oikeastaan mitään asiayhteyttä.
Tosin monet käyttävät "massan" lisäämiseen aivopestyinä ylihintaisia pulvereita, mutta se olkoon heidän ongelmansa.
Painosi nousee jos syöt yli oman energiatarpeesi. Lisäksi painonnousuun vaikuttaa jossain määrin kehosi somatotyyppi. Ks. google.
Oikeastaan varmaa painonnousua ei voi luvata ketään, söi mitä tahansa, koska jokainen keho on yksilö ja reagoi omalla tavallaan syötyyn ravintoon kuin myös liikuntaankin.
ps. Toivottavasti et kohta postaa jotain linkkiä johonkin valmisteeseen joka auttoi sua saavuttamaan kaikki tavoitteesi....
ps2. Kuka on määrittänyt sinun olevan alipainoinen ja miten?
ph :)no kai mä ite sen peilistä näen, ja kun painoa vain 45kg 165 pituisella, niin kai jo maalaisjärjelläkin voi päätellä.:) Lisäksi ihmiset koko ajan huomauttelee asiasta.. Kesällä en kehtaa mennä rannallekaan, kun luut paistaa läpi,on pikku pikku rinnat ja perse, haluan näyttää naiselta, ja oon kuitenkin jo 22v, et luulis aineenvaihdunnan jo pikku hiljaa hidastuvan..Mutta ei.. Mutta äitini oli kans nuorempana laiha ja isäni edelleen hoikassa kunnossa (normaali), vaikka lähestyy jo 50v ikää..
Saahan niistä lisäravinteista lisää ylimääräistä energiaa, joka varastoituu sitten kehoon, ylimääräinen proteiinikin kuulemma muuttuu rasvaksi elimistössä. Salille varmaan kannattaa mennä, kun oon huomannut että lihaksia kehittyy helposti. Mutta miten rinnat ja rintaluut?? - multa vähän
no kai mä ite sen peilistä näen, ja kun painoa vain 45kg 165 pituisella, niin kai jo maalaisjärjelläkin voi päätellä.:) Lisäksi ihmiset koko ajan huomauttelee asiasta.. Kesällä en kehtaa mennä rannallekaan, kun luut paistaa läpi,on pikku pikku rinnat ja perse, haluan näyttää naiselta, ja oon kuitenkin jo 22v, et luulis aineenvaihdunnan jo pikku hiljaa hidastuvan..Mutta ei.. Mutta äitini oli kans nuorempana laiha ja isäni edelleen hoikassa kunnossa (normaali), vaikka lähestyy jo 50v ikää..
Saahan niistä lisäravinteista lisää ylimääräistä energiaa, joka varastoituu sitten kehoon, ylimääräinen proteiinikin kuulemma muuttuu rasvaksi elimistössä. Salille varmaan kannattaa mennä, kun oon huomannut että lihaksia kehittyy helposti. Mutta miten rinnat ja rintaluut??sitä läskiä?
- se sama...
Voin neuvoo. Syöt ihan perusruokaa. Proteiinia saa kätevästi lihasta,kanasta,kalasta,munista,rahkasta,raejuustosta jne. energianlähteiksi taas perunoita,pastaa,riisiä,viljatuotteita. Katso paketeista paljonko sisältävät. Et tarvii jauhoja= ovat joko proteiinia,tärkkelystä tai sokeria eli sitä samaa mitä ruokakin.
- alipainoiselle
se sama... kirjoitti:
Voin neuvoo. Syöt ihan perusruokaa. Proteiinia saa kätevästi lihasta,kanasta,kalasta,munista,rahkasta,raejuustosta jne. energianlähteiksi taas perunoita,pastaa,riisiä,viljatuotteita. Katso paketeista paljonko sisältävät. Et tarvii jauhoja= ovat joko proteiinia,tärkkelystä tai sokeria eli sitä samaa mitä ruokakin.
kyllä mä syön näitä kaikkia ja paljon muutakin epäterveellistä päälle (suklaata, karkkia, sipsejä yms), mutta kun ei tule grammaakaan painoa lisää. Vai luuletko että syön vain porkkanoita tms. Niin kukaan ei ole vieläkään vastannut miks ihmeessä en saisi kokeilla lisäravinteita?? Kun niistähän saan lisää sitä energiaa sen lisäks mitä saan ruuasta, niin luulisi jotain tuloksia tulevan.. Ja minkä merkkistä kannattaa kokeilla..
- pirtelohuuli
kyllä mä syön näitä kaikkia ja paljon muutakin epäterveellistä päälle (suklaata, karkkia, sipsejä yms), mutta kun ei tule grammaakaan painoa lisää. Vai luuletko että syön vain porkkanoita tms. Niin kukaan ei ole vieläkään vastannut miks ihmeessä en saisi kokeilla lisäravinteita?? Kun niistähän saan lisää sitä energiaa sen lisäks mitä saan ruuasta, niin luulisi jotain tuloksia tulevan.. Ja minkä merkkistä kannattaa kokeilla..
Luultavasti saat kohta merkkisuosituksen Oululaisilta "hakkereilta"....
Ph....
Ps. Jos et saa tältä palstalta lupaa kokeilla, niin mitä teet? - alipainoiselle
pirtelohuuli kirjoitti:
Luultavasti saat kohta merkkisuosituksen Oululaisilta "hakkereilta"....
Ph....
Ps. Jos et saa tältä palstalta lupaa kokeilla, niin mitä teet?en kyl mitään lupaa kysele, vaan sitä merkkiä, kun on myynnissä kaikenlaist alisäravinnetta, niin mikä olisi mulle sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512284Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261127Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut841007Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22793Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769