Vahva unilääke?

Mikähän olisi

Aion tulla Uuden Vuoden päivänä työhön aamulla. En juhli vaan yritän miettiä, miten saisin nukutta paukuttelulsta. Olen huono nukkuja ja tiedän, että ilman unilääkettä en nuku koko yönä. Kokemusta on vastaavista tilanteista. Mikähän olisi sellainen unilääke, jotta vuoren varmasti nukun. Oli räiske millainen tahansa! Missä asun nyt, juhlinta ja pauke kestää aamu viiteen kuuteen. Näin kävi viime vuonna enkä halua kokea vastaavaa uudelleen. Siis vain tilapäiskäyttöön vahva rohto.

20

5224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Jos et oo pahemmin käyttäny vahvoja unilääkkeitä, oot ihan varppina seuraavanakin aamuna vielä pöllyssä. No jos ei ny ihan pöllyssä, nii ainakin aamu on tosi kankea. Et onko se sitten järkevää?!

Nii ja mistä aattelit saaha lääkkeen.. reseptinhän ne KAIKKI unilääkkeet tarttee..

• jos välttämättä tarvii

Ei sekää töissä helpolta tunnut, kun on valvonut koko yön toisten juhliessa. Sellaisessa räiskeessä jos nukkua tarvii, niin pitää olla myös kunnon lääke. Onko itselläsi kokemusta vahvoista unilääkkeistä? Millainen se aamu on siten on? Itse olen käyttänyt miedohkoja silloinntällöin. Kuten esim. Imovanea ja Tenoxia, mutta ne ei tähän tarpeeseen sovellu.

• ....
        jos välttämättä tarvii kirjoitti:

Ei sekää töissä helpolta tunnut, kun on valvonut koko yön toisten juhliessa. Sellaisessa räiskeessä jos nukkua tarvii, niin pitää olla myös kunnon lääke. Onko itselläsi kokemusta vahvoista unilääkkeistä? Millainen se aamu on siten on? Itse olen käyttänyt miedohkoja silloinntällöin. Kuten esim. Imovanea ja Tenoxia, mutta ne ei tähän tarpeeseen sovellu.

Se tahtoo olla silleen, että nuo kaikki ropit vaatii tietyn määrän kunnon unta, jos jostain syystä ei saa tarpeeksi unta, menee puolet päivästä siihen "heräilyyn" ja pöhnäiseen oloon. Päässä jyskyttää, eikä ajatus kulje. Olotilaa voisi hyvin verrata krapulaan ilman oksettavaa ja kuvottavaa oloa. Et mä luulen, että ei toikaan olo oo kovin kiva olla töissä.

Auttasko sulla sen vertaa ne miedommat ja sit pistät tietty tulpat korviin. Ei sua kovin syvään narkoosiin voi vaivuttaa, että seleviät töihin :D

• on kokeltu
        .... kirjoitti:

Se tahtoo olla silleen, että nuo kaikki ropit vaatii tietyn määrän kunnon unta, jos jostain syystä ei saa tarpeeksi unta, menee puolet päivästä siihen "heräilyyn" ja pöhnäiseen oloon. Päässä jyskyttää, eikä ajatus kulje. Olotilaa voisi hyvin verrata krapulaan ilman oksettavaa ja kuvottavaa oloa. Et mä luulen, että ei toikaan olo oo kovin kiva olla töissä.

Auttasko sulla sen vertaa ne miedommat ja sit pistät tietty tulpat korviin. Ei sua kovin syvään narkoosiin voi vaivuttaa, että seleviät töihin :D

Miedommilla ja korvatulpilla ei uni tule. Näin se vain on, myös käytännössä. Että tästä syystä etsin tosi lääkettä. Olin kerran sairaalassa ja siellähän tuli nukuttua lääkkeillä (millä lieneekin) pari kolme vuorokautta välillä hereillä ollen. Voin sanoa, että kaikesta lääkeunesta huolimatta, sairaalasta ulos kävellessäni oli mieletön olo! En muista, koska olisin tuntenut itseni niin levänneeksi ja virkeäksi. Kaiholla muista, kunpa aina olisi niin energinen ja täynnä uusia, positiivisia ajatuksia.

• etköhän
        on kokeltu kirjoitti:

Miedommilla ja korvatulpilla ei uni tule. Näin se vain on, myös käytännössä. Että tästä syystä etsin tosi lääkettä. Olin kerran sairaalassa ja siellähän tuli nukuttua lääkkeillä (millä lieneekin) pari kolme vuorokautta välillä hereillä ollen. Voin sanoa, että kaikesta lääkeunesta huolimatta, sairaalasta ulos kävellessäni oli mieletön olo! En muista, koska olisin tuntenut itseni niin levänneeksi ja virkeäksi. Kaiholla muista, kunpa aina olisi niin energinen ja täynnä uusia, positiivisia ajatuksia.

sillä nukahtane.

• ottaa?
        etköhän kirjoitti:

sillä nukahtane.

Uskaltaako ko. lääkkeitä omin päin ottaa? Selailin vähän nettiä ja kaikenlaista on sattunut! Yleensäkin unilääkkeitä ei vain nukahtamislääkkeitä. Kuitenkin tarve olisi tilapäisesti.

• väsynyt uneton
        etköhän kirjoitti:

sillä nukahtane.

Onks tossa dormicumissa parempi potku, kuin esim. imovanessa, tenoxissa, stillnoctissa (tietysti eri aineet vaikuttaa eritavalla eri ihmisiin, mut...) ? Mulle ei lekuri ole koskaan maininnut kyseisestä lääkkeestä, vaikka olen kysynyt vaihtoehtoa edellä mainittuihin mömmöihin. Mikä mahtaa olla syynä, että dormicumia kirjoitetaan yleisesti ottaen melko harvoin?

• paljon...........
        väsynyt uneton kirjoitti:

Onks tossa dormicumissa parempi potku, kuin esim. imovanessa, tenoxissa, stillnoctissa (tietysti eri aineet vaikuttaa eritavalla eri ihmisiin, mut...) ? Mulle ei lekuri ole koskaan maininnut kyseisestä lääkkeestä, vaikka olen kysynyt vaihtoehtoa edellä mainittuihin mömmöihin. Mikä mahtaa olla syynä, että dormicumia kirjoitetaan yleisesti ottaen melko harvoin?

väärin, sitä liikkuu katukaupassa ja sillä on kova kysyntä, siinä syy miksi Dormicumia ei kirjoiteta helpoin perustein ja kun kirjoitetaan, niin pieniä pakkauksia.

• Potkulauta
        paljon........... kirjoitti:

väärin, sitä liikkuu katukaupassa ja sillä on kova kysyntä, siinä syy miksi Dormicumia ei kirjoiteta helpoin perustein ja kun kirjoitetaan, niin pieniä pakkauksia.

Dormikumin pääsasiallaiset käytöindikaatiot ovat pre anestesia ja vakavat unihäiriöt. Dormikumilla ei ole mitään sellaista vaikutusta, mikä olisi katukauppasuosiossa. Tätä lääkettä käytetään yleisesti myös saattohoidossa, ihmiselle jonka elämä hiipuu. Repetiä tavalliselle hmiselle siitä harvemmin kirjoitetaan, vaikka aiemmassa kirjoituksessa väitetään, että tämä lääke olisi jossain suosiossa. Ei pidä paikkansa!

• näin sattuu
        Potkulauta kirjoitti:

Dormikumin pääsasiallaiset käytöindikaatiot ovat pre anestesia ja vakavat unihäiriöt. Dormikumilla ei ole mitään sellaista vaikutusta, mikä olisi katukauppasuosiossa. Tätä lääkettä käytetään yleisesti myös saattohoidossa, ihmiselle jonka elämä hiipuu. Repetiä tavalliselle hmiselle siitä harvemmin kirjoitetaan, vaikka aiemmassa kirjoituksessa väitetään, että tämä lääke olisi jossain suosiossa. Ei pidä paikkansa!

olemaan..

• ex-user
        Potkulauta kirjoitti:

potkulauta: taitaa olla vanhaa tietoa sulla. dormicum 15mg on erittäin suosittu ja siitä maksetaan kadulla maltaita!!! siitä saa iv käytettynä tajuttomat fiksit ja menee sekaisin kuin seinäkello... harmi mut näin on!

• oiuoiunoiuoi
        Potkulauta kirjoitti:

> Dormicum ei ole katukauppalääke

Etpä katukaupasta paljoa tiedä. Dormicum on vesiliukoinen bentso ja siksi suosittu iv käytössä.

• toimii mulla

Mulla on Tenox 20 mg, mutta puolikaskin tabletti riittää hyvään uneen.

• Tenoxia kehiinkö?

Mulla Tenox ei tuo apua. Täytyy olla vahva unilääke, jota nyt haen. Muuten en nuku! Kaikki Imovanet ym, on vitamiinipillereitä meikäläiselle. Kun ei Phenazepamia, bentzoihin kuuluva lääke auta kuin 6 tunnin uneen ekä yönä.

• unilääke
        Tenoxia kehiinkö? kirjoitti:

Mulla Tenox ei tuo apua. Täytyy olla vahva unilääke, jota nyt haen. Muuten en nuku! Kaikki Imovanet ym, on vitamiinipillereitä meikäläiselle. Kun ei Phenazepamia, bentzoihin kuuluva lääke auta kuin 6 tunnin uneen ekä yönä.

Seroquelilla nukkuu koko yön.

• =) =)) =)
        unilääke kirjoitti:

Seroquelilla nukkuu koko yön.

Kyllä aikuinen ihminen jaksaa painaa yhden päivän töissä vaikkei olisi nukkunutkaan.

Aikamoinen haloo yhden yön takia.

Anna juhlijoiden juhlia. Otat jo etukäteen semmosen stressin ettet varmaan nuku lainkaan.

• puhuu ristiin...
        =) =)) =) kirjoitti:

Kyllä aikuinen ihminen jaksaa painaa yhden päivän töissä vaikkei olisi nukkunutkaan.

Aikamoinen haloo yhden yön takia.

Anna juhlijoiden juhlia. Otat jo etukäteen semmosen stressin ettet varmaan nuku lainkaan.

Jaahas...ongelma
        Kirjoittanut: muualla 30.12.2007 klo 10.12

Tämän aloittaja on taasen aloittanut uuden ketjun unilääkkeitä sekaisin tuolla ylhäällä.

Selvästi ongelmakäyttäjä!!!!!!!!!!!!

Valehtelee täällä minkä kerkiää.
        Mainitsee ottaneensa unilääkettä/rauhoittavaa ja nukkuneensa 21.45-04.20 (jotain sinne päin tuo aika oli).
        Yhdessä ketjussa sanoo ettei nukkunut sen jälkeen vaikka OLI HILJAISTA.
        Ylempänä sanoo käyneensä WC: n. klo 4.20 ja nukkuneensa sen jälkeen puoli seitsemään. Mainitsee vielä, että HILJAISTA OLI.

Onkin ongelma siinä kun ei saa viihdekäyttöön tarpeeksi vahvaa droppia. Ei unettomuudessa!!!!

• xx
        Tenoxia kehiinkö? kirjoitti:

Levozin 25 mg jos otat vaan 1/4 osan niin nukut kun tukki.

• xx
        xx kirjoitti:

Levozin 25 mg jos otat vaan 1/4 osan niin nukut kun tukki.

muista vaan että varat 12 h yöunia niin homma toimii

• kauppanimi

Sparine, nykyinen Promatsin. Luulis nukkumatin tulevan. Bentsoista Dormicum hyvä. Tenox aivan surkea lääke.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22259
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9466
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7450
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      79
      6301
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      181
      5924
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4946
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4600
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      98
      4350
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      84
      2022
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      77
      1310
    Aihe