Matikka on vitonen mutta miten lasketaan keskikulutus. Esim jos autolla ajaa 620km ja bensaa mennyt 85 litraa.
keskikulutus
6
2032
Vastaukset
- Randy
Eli kuten otsikossa lukee, litrat jaetaan kilometreillä ja kerrotaan sadalla, jolloin saadaan kulutus 100 km kohden:
85litraa/620km * 100 = 13,71 l/100km- Oh ho
Ei perkele voi olla totta. Mistäpäin afriikkaa arvon autoilijat on kun ei helmitaulu riitä ongelman ratkaisuun. Pankaa nyt yleisen edun nimissä ne kotteronne seisomaan ja pysykää sisätiloissa, koska ongelman ratkaisu kykynne on tuolla tasolla suosittelen liikkumiseen opaskoiraa.
- ranpe
Oh ho kirjoitti:
Ei perkele voi olla totta. Mistäpäin afriikkaa arvon autoilijat on kun ei helmitaulu riitä ongelman ratkaisuun. Pankaa nyt yleisen edun nimissä ne kotteronne seisomaan ja pysykää sisätiloissa, koska ongelman ratkaisu kykynne on tuolla tasolla suosittelen liikkumiseen opaskoiraa.
Ootko niin vitun ylpee ettet pysty vastaamaan yksinkertaseen kysymykseen?
Pidä tieto munpuolesta omanas. Mulle on yx paskanhailee paljonko pensaa kuluu per satakilometrii. Se on kulutustavaraa ja sitä saa pensa-asemilta.
- nipa40
jos kasoa on kulunnu 85 litraa ja oot ajannu 620 km niin helpoin lasku toimitus 85 jaettuna 6,2 siitä saat keskikulutuksen.
- Kyselijä
ettei osaakkaan laskea keskikulutusta vaan ostaa bensaa niin pitkään kun rahaa riittää...:)
- whiic
Vajaa 14 litran kulutus ei ole suunnaton, vaikka olisikin matka-ajoa. Kun tuollainen kulutus saavutetaan 6 litran koneella ( /- 2 litraa) niin se on varsin kohtalainen kulutus. Ihmellistä on se, että 2 litraiset kaasari-Volvotkin omine 'starttimoottoreineen' kuluttavat saman verran. Tuskin Volvosta löytyy murhaavaa vääntöäkään sen vertaa mitä aidosta moottorista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324451Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252345Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene142337Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512108- 321667
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731466Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321451- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401084