Hei tytöt!
Gyne kertoo vasta näin vanhalle, että seksin jälkeen aina pissalle, niin mahd.virtsarakkoon yhdynnässä tms. meneet pöpöt tulee ulos(pesu ei niin tärkee). Ei esim. virtsatulehdus ole enää koskaan vaivannut.
seksin jälkeen pissalle!
13
7990
Vastaukset
- Vera
Mä teen aina niin, luulin että niin kaikki muutkin.
- 39v
oisko kumin käyttö parempi tapa välttää pöpöt...? Hyvä puoli pissaamisessa on että sen voi tehdä miehen päälle... ;)
- Jussi
39v kirjoitti:
oisko kumin käyttö parempi tapa välttää pöpöt...? Hyvä puoli pissaamisessa on että sen voi tehdä miehen päälle... ;)
hassulta niin lääkäreiden mukaan pissa "huuhtelee" röörit. Oikeesti näin on!
- Vera
39v kirjoitti:
Ne bakteerit on peräisin useimmiten ihan omasta alapäästä, ne vaan sinne menee seksin "pumppaavasta" vaikutuksesta. Kondomin käytöllä ei hirveesti siis auteta asiaa. Virtsatulehduksen aiheuttaa useimmiten suolesta peräisin oleva bakteeri.
- Shiny
Totta se on. Olen joskus aikoinaan lukenut tämän faktan jostain virtsatietulehduksia käsittelevästä artikkelista. Myös ennen seksiä pitäisi kuulemma rakko tyhjentää. Mutta ennen kaikkea jälkeen. Onhan se pesukin paikallaan. Minulle ainakin tulee tosi helposti virtsis, joten näin minä toimin aina.
- foxy lady
En tiennyt että moinen ehkäisisi tulehduksia, mutta olen aina sen luonnostani tehnyt. Ennen yhdyntää ja yhdynnän jälkeen. Joskus pidempien sessioiden aikanakin. Pissaan muutenkin usein, sillä juon litrakaupalla nesteitä päivittäin. Eikä minua ole koskaan virtsatietulehdukset vaivanneet. Ja muuten, eikö se ole hieman rakennekysymyskin. Virtsaputkeni on ilmeisen kookas ja toisaalta kierteinenkin, koska virtsasuihku on erittäin voimakas ja virtsa tulee pyörteenä ulos.
- kuluuko se
foxy lady kirjoitti:
En tiennyt että moinen ehkäisisi tulehduksia, mutta olen aina sen luonnostani tehnyt. Ennen yhdyntää ja yhdynnän jälkeen. Joskus pidempien sessioiden aikanakin. Pissaan muutenkin usein, sillä juon litrakaupalla nesteitä päivittäin. Eikä minua ole koskaan virtsatietulehdukset vaivanneet. Ja muuten, eikö se ole hieman rakennekysymyskin. Virtsaputkeni on ilmeisen kookas ja toisaalta kierteinenkin, koska virtsasuihku on erittäin voimakas ja virtsa tulee pyörteenä ulos.
Välillä aina ihemettelee, missä umpiossa ihmiset elää.. tuo virtsan desinfioiva vaikutus on kyllä ihan yleistietoon kuuluva asia.
Pese alapääsi ennen yhdyntää. Ei se pesemisestä kulu, vaikka pesisit jälkeenkin. Millainen mahtaa ollakaan hygieniasi taso...? - Pissy
Terveen ihmisen virtsa on lähes bakteeritonta ja on jopa desinfioivaa.
Joku vanha ihminen kertoi joskus että aikoinaan saatettiin virtsata haavaan jos oli tullut haava johon oli mennyt likaa.
- plootu
Muistan lukeneeni jostain, että virtsa tappaa siittiöt,ja lapsettomuudesta kärsivien kannattaa välttää pissalla käymistä noin 3-4 tuntia yhdynnän jälkeen.Onko tässä mielestänne perää?
- ----
"ja lapsettomuudesta kärsivien kannattaa välttää pissalla käymistä noin 3-4 tuntia yhdynnän jälkeen."
Tuo johtunee siitä, että siittiöt ehtivät päästä 3-4 tunnissa kohdunkaulan kautta kohtuun "turvaan", jos menisi heti yhdynnän jälkeen virtsalle suurin osa spermasta (ja siis siittiöistä) valuisi ulos.
- janttu
no just joo ei se sperma minnekkään virtsarakkoon mene hei haloo taas ja kyllä se mälli semmosella vauhdilla sinne sisälle menee että jos se on helmöittääkseen niin siihen ei auta käytkö kusella sen jälkee vai et
- Anonyymi
voiko miehille tulla tämä
- Anonyymi
Tuollaista ongelmaa ei ole kun ei touhua paljaalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982