seksin jälkeen pissalle!

28v

Hei tytöt!
Gyne kertoo vasta näin vanhalle, että seksin jälkeen aina pissalle, niin mahd.virtsarakkoon yhdynnässä tms. meneet pöpöt tulee ulos(pesu ei niin tärkee). Ei esim. virtsatulehdus ole enää koskaan vaivannut.

13

7539

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vera

      Mä teen aina niin, luulin että niin kaikki muutkin.

      • 39v

        oisko kumin käyttö parempi tapa välttää pöpöt...? Hyvä puoli pissaamisessa on että sen voi tehdä miehen päälle... ;)


      • Jussi
        39v kirjoitti:

        oisko kumin käyttö parempi tapa välttää pöpöt...? Hyvä puoli pissaamisessa on että sen voi tehdä miehen päälle... ;)

        hassulta niin lääkäreiden mukaan pissa "huuhtelee" röörit. Oikeesti näin on!


      • Vera
        39v kirjoitti:

        oisko kumin käyttö parempi tapa välttää pöpöt...? Hyvä puoli pissaamisessa on että sen voi tehdä miehen päälle... ;)

        Ne bakteerit on peräisin useimmiten ihan omasta alapäästä, ne vaan sinne menee seksin "pumppaavasta" vaikutuksesta. Kondomin käytöllä ei hirveesti siis auteta asiaa. Virtsatulehduksen aiheuttaa useimmiten suolesta peräisin oleva bakteeri.


    • Shiny

      Totta se on. Olen joskus aikoinaan lukenut tämän faktan jostain virtsatietulehduksia käsittelevästä artikkelista. Myös ennen seksiä pitäisi kuulemma rakko tyhjentää. Mutta ennen kaikkea jälkeen. Onhan se pesukin paikallaan. Minulle ainakin tulee tosi helposti virtsis, joten näin minä toimin aina.

      • foxy lady

        En tiennyt että moinen ehkäisisi tulehduksia, mutta olen aina sen luonnostani tehnyt. Ennen yhdyntää ja yhdynnän jälkeen. Joskus pidempien sessioiden aikanakin. Pissaan muutenkin usein, sillä juon litrakaupalla nesteitä päivittäin. Eikä minua ole koskaan virtsatietulehdukset vaivanneet. Ja muuten, eikö se ole hieman rakennekysymyskin. Virtsaputkeni on ilmeisen kookas ja toisaalta kierteinenkin, koska virtsasuihku on erittäin voimakas ja virtsa tulee pyörteenä ulos.


      • kuluuko se
        foxy lady kirjoitti:

        En tiennyt että moinen ehkäisisi tulehduksia, mutta olen aina sen luonnostani tehnyt. Ennen yhdyntää ja yhdynnän jälkeen. Joskus pidempien sessioiden aikanakin. Pissaan muutenkin usein, sillä juon litrakaupalla nesteitä päivittäin. Eikä minua ole koskaan virtsatietulehdukset vaivanneet. Ja muuten, eikö se ole hieman rakennekysymyskin. Virtsaputkeni on ilmeisen kookas ja toisaalta kierteinenkin, koska virtsasuihku on erittäin voimakas ja virtsa tulee pyörteenä ulos.

        Välillä aina ihemettelee, missä umpiossa ihmiset elää.. tuo virtsan desinfioiva vaikutus on kyllä ihan yleistietoon kuuluva asia.

        Pese alapääsi ennen yhdyntää. Ei se pesemisestä kulu, vaikka pesisit jälkeenkin. Millainen mahtaa ollakaan hygieniasi taso...?


      • Pissy

        Terveen ihmisen virtsa on lähes bakteeritonta ja on jopa desinfioivaa.

        Joku vanha ihminen kertoi joskus että aikoinaan saatettiin virtsata haavaan jos oli tullut haava johon oli mennyt likaa.


    • plootu

      Muistan lukeneeni jostain, että virtsa tappaa siittiöt,ja lapsettomuudesta kärsivien kannattaa välttää pissalla käymistä noin 3-4 tuntia yhdynnän jälkeen.Onko tässä mielestänne perää?

      • ----

        "ja lapsettomuudesta kärsivien kannattaa välttää pissalla käymistä noin 3-4 tuntia yhdynnän jälkeen."

        Tuo johtunee siitä, että siittiöt ehtivät päästä 3-4 tunnissa kohdunkaulan kautta kohtuun "turvaan", jos menisi heti yhdynnän jälkeen virtsalle suurin osa spermasta (ja siis siittiöistä) valuisi ulos.


    • janttu

      no just joo ei se sperma minnekkään virtsarakkoon mene hei haloo taas ja kyllä se mälli semmosella vauhdilla sinne sisälle menee että jos se on helmöittääkseen niin siihen ei auta käytkö kusella sen jälkee vai et

    • Anonyymi

      voiko miehille tulla tämä

    • Anonyymi

      Tuollaista ongelmaa ei ole kun ei touhua paljaalla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe