"Kuinka kauan

minun

täytyy kantaa huolia sielussani, päivät päästään murhetta sydämessäni? Kuinka kauan saa vihollinen ylvästellä minua vastaan?
Katsahda tänne, vastaa minulle, Herra, minun Jumalani. Valaise silmäni, etten nukkuisi kuolemaan,
ettei minun viholliseni sanoisi: "Minä voitin hänet", etteivät ahdistajani riemuitsisi, kun minä horjun."

Tämä on rukouspyyntöni psalmin 13 sanoin.

Pitkään toista vuotta jatkunut rukoukseni lähimmäiseni puolesta, jonka Herra laski minun sydämmelleni. Hänessä on legio riivaajia, jotka pyrkivät tuhoamaan hänet ja kaikki, jotka häntä yrittävät auttaa.

Täällä maailman maallistuneimmassa jälkikristillisessä Suomessa ei tunnu enää löytyvän ketään, jolla olisi Taivaasta annettu valta ja voima ja valtuutus ajaa pois riivaajia.

Sitkeällä monien uskovien yhteisellä rukouksella joitakin riivaajia lähti pois yksitellen, mutta useita on vielä jäljellä.

Milloin saan apua?

3

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketään

sellaisen armolahjan haltijaa ei löydy, eikä kukaan saa profetiaa voisiko jotkut paastota ja rukoilla jonain päivänä ensiviikolla. Itselleni käy parhaiten keskiviikko. ton paaston ei tartte olla sataprosenttista jos ei pysty, esim. voi luopua kahvista tai herkuista.

• kenties

Herra lähettää jonkun tai antaa jollekin teistä sellasen armolahjan. Hänen tiensä ovat korkeammat kuin meidän.

• Minulla on henkilö, joka tietää henkilön joka voi sinua auttaa tässä asiassa. Kysyin onko sellaista henkilöä, jolla on tämän alueen armolahja. Jos voit annatko sähköpostiosoitteen, niin voin viedä asiaa eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5028
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2801
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2554
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1963
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1872
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1739
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1732
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1593
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1358
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1210
    Aihe