Usko ei ole jokamiehen

kuuleminen

Kaikkille ei anneta uskoa ollenkaan. Vain harvat ja valitut saavat uskoa, ne jotka on merkitty elämänkirjaan jo maailman luomisessa. Eli ihminen ei voi saada uskoa omalla uskonratkaisullaan, kuten yleisesti opetetaan.

Joh. 6:29 "Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".

Silloin kun sinä alat kuulla sisältäsi Jeesuksen ääntä ja puhetta niin sinussa alkaa elää usko. Usko on Jeesuksen äänen kuulemista sisällään. Usko tulee kuulemisesta (SISÄISESTÄ KUULEMISESTA KYSE). Eli se on uskoa kun sinä sisälläsi kuulet Kristuksen puhetta ja sanoja itsellesi, kun sinussa oleva Kristuksen Henki puhuu sinulle.

Joh. 10:27 "Minun lampaani KUULEVAT minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua."

Ilm. 13:8 "Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta."

24

1629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjiäällä

Ihan jokaisen ihmisen kuuluu totella Jumalaa, eli uskoa.

• kuuleminen

2. Tess. 3:2 "ja että me pelastuisimme nurjista ja häijyistä ihmisistä; sillä usko ei ole joka miehen."

• Devout
        kuuleminen kirjoitti:

2. Tess. 3:2 "ja että me pelastuisimme nurjista ja häijyistä ihmisistä; sillä usko ei ole joka miehen."

Mustasukkaisuutta..

• kuuleminen
        Devout kirjoitti:

Mustasukkaisuutta..

• Devout
        kuuleminen kirjoitti:

Joka turvaa Kristukseen pelastuu, sanoitpa mitä vaan..

Vai onko minulla kunnia keskustella, itse Jumalan kanssa?

• kuuleminen
        Devout kirjoitti:

He eivät kuuntele varoituksen sanoja eksytyksestä ja harhaopeista, vaan luottavat omaan uskoonsa ja siihen tunnelmaan, jota he samanhenkisten kokoontuessa kokevat.

Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijä

• Devout
        kuuleminen kirjoitti:

He eivät kuuntele varoituksen sanoja eksytyksestä ja harhaopeista, vaan luottavat omaan uskoonsa ja siihen tunnelmaan, jota he samanhenkisten kokoontuessa kokevat.

Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijä

.. Isä meidän rukousta..

• Anonyymi
        kuuleminen kirjoitti:

Todellakaan ei ole joka miehen.

• Anonyymi
        Devout kirjoitti:

häijyjä ja nurjia ihmisiä on ihan kaikkialla , myös niissä ns. "omissa".

• Anonyymi
        Devout kirjoitti:

.. Isä meidän rukousta..

Onko teillä yhteinen isä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko teillä yhteinen isä?

Devout näkyy aloittaneen höpsimisen palstalla, jo 17 vuotta sitten.🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Devout näkyy aloittaneen höpsimisen palstalla, jo 17 vuotta sitten.🤣

Devout/ Devoit/ anonyymi, piristävät tätä tylsää palstaa naurettavilla kommenteillaan.

• Anonyymi

Jumalasi asuu korviesi välissä.
        Itse olen pysynyt siinnäkin suhteessa terveenä.

• Usko on niiden jotka ottava vastaan Jeeesuen sovinto työn, ei kenenkää muiten.

• Anonyymi

Miksi ei jokanaisen?

• Anonyymi

Naisten on turha uskoa kun taivaaseen ei ole mitään asiaa.

• Anonyymi

höpö höpö,,, ja jatka huomenna lisää samaa höpö höpöä....

• Anonyymi

Höpö höpö...

• Anonyymi

NIIN EI TÄMÄ OLE PELKKÄ USKON ASIA
      PUUTIN ON LAITTANUT VENÄJÄLLÄ KAIKKI PELIIN.
      USKONNON VARJOLLA ORDOTOKSI PATRIARKKA KIRILL SIUNAA PUUTTINIA JA RAHAAN ON TULLUT JO 4 MILJARDIA EUROISSA. PUUTIHAN ON MAAILMAN RIKKAIN JA MUUTTAA MAAILMAN JÄRJESTYSTÄ.
      SUURMIEHEKSI LENINGRADIN KATUPOJASTA.

• Anonyymi

Vieläkö joku väittää, ettei yrittämällä menesty?

• Anonyymi

Autuas se mies, joka päivät ja yöt tutkii Herran lakia.

1234567---

• Anonyymi

Tarkoitatko takapuolta?

• Anonyymi

Aina on nk uskovaiset olleet omasta mielestään parempi kuin muut ihmiset

• Anonyymi

Useimmat välttyy myös esim. skitsofrenialta, kaikki ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe