Huh huh. Eipä olisi kannattanut lukea. Ei se parisuhde ole mikään elämän suurin asia. Jos olet yksinäinen niin hommaa kavereita tai ystäviä ympärille. Jos tunnet itsesi rumaksi tai että et kelpaa kenellekkään niin nosta arvoasi. Joku tyttö ei tosiaankaan automaattisesti tee elämästäsi parempaa.
Hirveää itkemistä. Ja muutenkin, miten ihmeessä joku voisi edes kiinnostua ihmisestä joka pitää itse itseäänkin jotenkin viallisena ja itkee vaan omaa kurjuuttaan?
Tällä palstalla on paljon vihaa
11
933
Vastaukset
- itsekkin
Se ei ole niin yksinkertaista. Jos on ujompi ihminen niin ei ole yhtä helppoa tutustua ihmisiin kuin räväkämmän. Kumppania ja ystäviä ei edes voi verrata toisiinsa. Kaksi eri asiaa. Anna ihmisten itkeä ja valittaa tääl ihan vapaasti, jos se heitä helpottaa.
Lisää loistavia vinkkejä ongelmaisille:
-Jos olet masentunut, ajattele positiivisesti
-Jos olet köyhä, hanki rahaa
-Jos olet nälkäinen, syö ruokaa (kumma kun eivät Afrikassa ole tätä vielä ymmärtäneet?)
On se helppoa kun osaa.- sooloaja
En minä ihan tuota tarkoittanut. Vähän aggressiivesti vain asiani ilmaisin. Pahoitteluni siitä.
Turha kuitenkaan kuvitella, että se naisen löytäminen muuttaisi asioita huomattavasti suuntaan tai toiseen.
Ja ellei nyt aivan täysin masentunut ja kyvytön ole, niin kyllähän itsensä kehittäminen auttaa ja toimii. Vai onko se jo oletusarvoista, että jos on sinkku niin elämä pyörii sängyn, s24 palstan ja jääkaapin välillä?
- JENZSKU
asiaa puhut!!!! kuka edes huolii sellaista ruikuttajaa kenellä ei ole elämää!! ja ruikuttaa vaan päivästä toiseen yksin kotonaan kuin kurja elämä!! EN MINÄ AINAKAAN!! Rupee ärsyttämään vaan. mut joo tämä mun mielipide!! te ruikuttajat laajentaakaa vaikka ystävä piiriänne ja hankkikaa harrastuksia,niin eiköhän se elämänkumppanikin ole helpompi löytää???
- noin...
No jos se kumppanin hankinta on niin VITUN helppoa niin minkä VITUN takia sä täällä sitten itket??
Taidat VITTU olla itse ruikuttaja pahimmasta päästä!! - jenzsku
noin... kirjoitti:
No jos se kumppanin hankinta on niin VITUN helppoa niin minkä VITUN takia sä täällä sitten itket??
Taidat VITTU olla itse ruikuttaja pahimmasta päästä!!ei ollut tarkoitus loukata. Ai miten niin miksi olen täällä? saako tänne tulla sitten vaan kaikki epätoivoiset ihmiset!!
- sp86
jenzsku kirjoitti:
ei ollut tarkoitus loukata. Ai miten niin miksi olen täällä? saako tänne tulla sitten vaan kaikki epätoivoiset ihmiset!!
Älä polje valmiiksi poljettuja ihmisiä! Se nyt ei ainakaan auta (paitsi ehkä sinun itsetunnon nostattamisessa). Ehkä moni mies ei "ruikuttaisi", jos naiset edes antaisivat heille mahdollisuuden. Yleensä kyse on kuitenkin naisen nirppanokkaisuudesta.
- jenzsku
sp86 kirjoitti:
Älä polje valmiiksi poljettuja ihmisiä! Se nyt ei ainakaan auta (paitsi ehkä sinun itsetunnon nostattamisessa). Ehkä moni mies ei "ruikuttaisi", jos naiset edes antaisivat heille mahdollisuuden. Yleensä kyse on kuitenkin naisen nirppanokkaisuudesta.
en ole polkenutkaan.ainakaan tarkoituksella.
- jenzsku
jenzsku kirjoitti:
en ole polkenutkaan.ainakaan tarkoituksella.
jos joku on niin herkkänahkainen et loukkaantuu jo vaikka yhdestä pienestä sanasta...
- muutama asia...
HAISTA VITTU, SINÄ TULET YHTENÄ PÄIVÄNÄ MAKAAMAAN SÄNGYSSÄ LOPUN ELÄ;ÄÄSI. ET PYSTY ITSE KÄYMÄÄN EDES PASKALLA; HOMMAA VITTU SITTEN NIITÄ KAVEREITA!!!!!!!!!
Se nyt vaan on niin että kun on jo panostanut noihin mainitsemiisi asioihin jo vuosia eli itsekunnioitukseen jne.. Mutta kun sekään ei riitä, silti ollaan samassa tilanteessa kun kukaan ei ole kiinnostunut. Niin se vaan on että syystäkin täällä moni on vihainen ja katkera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja14914460Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant226757Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va456061SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1685660Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124437HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.634274Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot233944"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1083702Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan293617Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan692703