Tällä palstalla on paljon vihaa

sooloaja

Huh huh. Eipä olisi kannattanut lukea. Ei se parisuhde ole mikään elämän suurin asia. Jos olet yksinäinen niin hommaa kavereita tai ystäviä ympärille. Jos tunnet itsesi rumaksi tai että et kelpaa kenellekkään niin nosta arvoasi. Joku tyttö ei tosiaankaan automaattisesti tee elämästäsi parempaa.

Hirveää itkemistä. Ja muutenkin, miten ihmeessä joku voisi edes kiinnostua ihmisestä joka pitää itse itseäänkin jotenkin viallisena ja itkee vaan omaa kurjuuttaan?

11

939

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekkin

Se ei ole niin yksinkertaista. Jos on ujompi ihminen niin ei ole yhtä helppoa tutustua ihmisiin kuin räväkämmän. Kumppania ja ystäviä ei edes voi verrata toisiinsa. Kaksi eri asiaa. Anna ihmisten itkeä ja valittaa tääl ihan vapaasti, jos se heitä helpottaa.

• Lisää loistavia vinkkejä ongelmaisille:

-Jos olet masentunut, ajattele positiivisesti
      -Jos olet köyhä, hanki rahaa
      -Jos olet nälkäinen, syö ruokaa (kumma kun eivät Afrikassa ole tätä vielä ymmärtäneet?)

On se helppoa kun osaa.

• sooloaja

En minä ihan tuota tarkoittanut. Vähän aggressiivesti vain asiani ilmaisin. Pahoitteluni siitä.

Turha kuitenkaan kuvitella, että se naisen löytäminen muuttaisi asioita huomattavasti suuntaan tai toiseen.

Ja ellei nyt aivan täysin masentunut ja kyvytön ole, niin kyllähän itsensä kehittäminen auttaa ja toimii. Vai onko se jo oletusarvoista, että jos on sinkku niin elämä pyörii sängyn, s24 palstan ja jääkaapin välillä?

• JENZSKU

asiaa puhut!!!! kuka edes huolii sellaista ruikuttajaa kenellä ei ole elämää!! ja ruikuttaa vaan päivästä toiseen yksin kotonaan kuin kurja elämä!! EN MINÄ AINAKAAN!! Rupee ärsyttämään vaan. mut joo tämä mun mielipide!! te ruikuttajat laajentaakaa vaikka ystävä piiriänne ja hankkikaa harrastuksia,niin eiköhän se elämänkumppanikin ole helpompi löytää???

• noin...

No jos se kumppanin hankinta on niin VITUN helppoa niin minkä VITUN takia sä täällä sitten itket??
        Taidat VITTU olla itse ruikuttaja pahimmasta päästä!!

• jenzsku
        noin... kirjoitti:

No jos se kumppanin hankinta on niin VITUN helppoa niin minkä VITUN takia sä täällä sitten itket??
        Taidat VITTU olla itse ruikuttaja pahimmasta päästä!!

ei ollut tarkoitus loukata. Ai miten niin miksi olen täällä? saako tänne tulla sitten vaan kaikki epätoivoiset ihmiset!!

• sp86
        jenzsku kirjoitti:

ei ollut tarkoitus loukata. Ai miten niin miksi olen täällä? saako tänne tulla sitten vaan kaikki epätoivoiset ihmiset!!

Älä polje valmiiksi poljettuja ihmisiä! Se nyt ei ainakaan auta (paitsi ehkä sinun itsetunnon nostattamisessa). Ehkä moni mies ei "ruikuttaisi", jos naiset edes antaisivat heille mahdollisuuden. Yleensä kyse on kuitenkin naisen nirppanokkaisuudesta.

• jenzsku
        sp86 kirjoitti:

Älä polje valmiiksi poljettuja ihmisiä! Se nyt ei ainakaan auta (paitsi ehkä sinun itsetunnon nostattamisessa). Ehkä moni mies ei "ruikuttaisi", jos naiset edes antaisivat heille mahdollisuuden. Yleensä kyse on kuitenkin naisen nirppanokkaisuudesta.

en ole polkenutkaan.ainakaan tarkoituksella.

• jenzsku
        jenzsku kirjoitti:

en ole polkenutkaan.ainakaan tarkoituksella.

jos joku on niin herkkänahkainen et loukkaantuu jo vaikka yhdestä pienestä sanasta...

• muutama asia...

HAISTA VITTU, SINÄ TULET YHTENÄ PÄIVÄNÄ MAKAAMAAN SÄNGYSSÄ LOPUN ELÄ;ÄÄSI. ET PYSTY ITSE KÄYMÄÄN EDES PASKALLA; HOMMAA VITTU SITTEN NIITÄ KAVEREITA!!!!!!!!!

• Se nyt vaan on niin että kun on jo panostanut noihin mainitsemiisi asioihin jo vuosia eli itsekunnioitukseen jne.. Mutta kun sekään ei riitä, silti ollaan samassa tilanteessa kun kukaan ei ole kiinnostunut. Niin se vaan on että syystäkin täällä moni on vihainen ja katkera.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      68
      5194
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      261
      4269
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      97
      3903
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      139
      2227
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      28
      1607
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      65
      1311
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      969
    8. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      35
      907
    9. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      889
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      137
      857
    Aihe