Manausryhmät jäänne menneisyydestäkö?

K750cc

Paavi Benedictus XVI aikoo ryhtyä vastustamaan saatananpalvontaa ja okkultismia toden teolla. Hän on kehottanut katolisia piispoja perustamaan erityisiä manausryhmiä taisteluun kasvavaa satanismia vastaan.

Amorthin mukaan paavi aikoo myös ottaa uudestaankäyttöön tietyn rukouksen, joka suojelee pahoilta voimilta. Kyseessä on Pyhän Mikaelin rukous, jonka paavi Johannes XXIII poisti käytöstä 1960-luvulla.

http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=120126

8

717

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta ehkä unohdettu

On kirkossa vieläkin olemassa virallisia eksorkisteja eli pahojen henkien poismanaajia. En tiedä, onko niitä paljon vai vähän. Luulen, että vähän, koska nyt niitä ruvetaan taas uudestaan kouluttamaan. Jostain luin, että Vatikaani II:n jälkeen pappien koulutukseen ei enää henkien poismanaaminen kuuluisi.

Kuka tahansa pappi ei voi ruveta manaamisriittiä suorittamaan, vaan pitää olla piispan lupa ja valtuutus ja opetella ne rukoukset sun muut.

Esim. Padre Pio (k. 1968) joutui joskus ajamaan ulos riivaajia ihmisistä. Henget mukiloivatkin häntä ainakin kerran, mutta yleensä lähtivät livohkaan melko pian, kun kohtasivat niin pyhän papin, joka oli pyhittänyt elämänsä rukoukseen ja rippien kuunteluun.

• huolestunut..

ne poisajetut henget sitten valloilleen etsimään uusia uhreja? Onko niiden karkoittamisesta juurikaan hyötyä, jos ne vain pujahtavat johonkin uuteen uhriin?
        Mielestäni riivaajahenget tulisi pidättää ja asettaa vankeuteen tuottamansa vahingon tähden.

• Esittikö Padre Pio mukiloinnistaan lääkärintodistuksen tai haastoiko mukiloijan oikeuteen.

• K 750 cc
        huolestunut.. kirjoitti:

ne poisajetut henget sitten valloilleen etsimään uusia uhreja? Onko niiden karkoittamisesta juurikaan hyötyä, jos ne vain pujahtavat johonkin uuteen uhriin?
        Mielestäni riivaajahenget tulisi pidättää ja asettaa vankeuteen tuottamansa vahingon tähden.

Kun ostin tämän talon täältä Saarenmaalta, minua kehoitettiin unohtamaan koko juttu, koska talolla oli nk. pahahenki päällä, viimeinen isäntä oli hirttänyt itsensä talon kurkihirteen.
        Itse koin ensimmäisen käyntikerran jälkeen, että talossa oli hyvä aura, mutta edelliset asukkaat eivät kunnioittaneet talon vanhaa menneisyyttä.
        Nyt olen elänyt täällä reilun vuoden ja rauha on maassa, ei käy henget kiusaamassa jne. ilmeisesti kysymys on siinä, että en pelkää mitään, koska uskoni on voimakas ja voin värähtämättä katsoa kiusaajiani silmiin, koska en pelkää mitään ja ketään.
        Vaikka olen ortodoksi, niin mieleeni on kaivautunut Lutherin vanha virsi Jumala on linnamme, joten henget eivät sielunrauhaani ahdista.

• tunnussana unohtunut
        K 750 cc kirjoitti:

Kun ostin tämän talon täältä Saarenmaalta, minua kehoitettiin unohtamaan koko juttu, koska talolla oli nk. pahahenki päällä, viimeinen isäntä oli hirttänyt itsensä talon kurkihirteen.
        Itse koin ensimmäisen käyntikerran jälkeen, että talossa oli hyvä aura, mutta edelliset asukkaat eivät kunnioittaneet talon vanhaa menneisyyttä.
        Nyt olen elänyt täällä reilun vuoden ja rauha on maassa, ei käy henget kiusaamassa jne. ilmeisesti kysymys on siinä, että en pelkää mitään, koska uskoni on voimakas ja voin värähtämättä katsoa kiusaajiani silmiin, koska en pelkää mitään ja ketään.
        Vaikka olen ortodoksi, niin mieleeni on kaivautunut Lutherin vanha virsi Jumala on linnamme, joten henget eivät sielunrauhaani ahdista.

"hyvä aura", kertoisitko hieman lisää tuosta "hyvästä aurasta"?

• sikalaumoja

pappien ja piispojen avuksi.
      Manatessaan demooneita pois ne olisi
      hyvä ajaa sikalaumaan.
      Sillä tavalla toimi Jumalan poika Pyhällä Maalla.
      Muuten jos sikoja ei ole niin demoonit
      vain pääsevät vapaiksi ja menevät seuraaviin
      otollisiin ihmisiin......ja niin vahinko kiertää.
      Siitä tulee kierre jota ei voi katkaista.
      Jeesus ymmärsi asian ja siksi ajoi demoonit
      sikalaumaan ja vielä ajoi siat rotkoon,
      johon kaikki demoonisiat sitten kuolivat.

• kirkonmies

vaikka eivät henget sinun kimppuusi käy. eihän niiden tarvitse kun olette samassa leirissä.auroinenne, okkultismia,tiesitkö sen.

• K 750 cc

mutta aura on hyvä. Olenkin tässä miettinyt kunnollisen kylmäverihopusen hankintaa tuohon auran eteen. On tuossa pihalla myös vanha kalastajamallinen vene kivien päälle nostettuna, ikäänkuin eläkepäiviään viettämässä, mutta se aura on hyvä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      177
      2921
    2. 86
      1270
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      242
      1077
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      124
      1035
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      84
      926
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      91
      773
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      104
      667
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      55
      665
    9. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      103
      581
    10. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      572
    Aihe