Hyvää Vuodenvaihdetta 2008

NoitaNainen

Öisin uneksit ja kuljet toiseen maailmaan.
Silmät väsyneet kun suljet,saat kaiken mitä toivotkaan.
Öisiin haaveisiin jos luotat,
uus aamu viel kerran kirkastuu.
Ja vaikka kuinka joskus sattuu,
jos uskot niin kaikki haaveesi toteutuu.

6

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peppi.pirpana

Hyvää Uutta Vuotta noitiksellekin :)

• uuden vuoden toivotus. Kiitos tästä.

Hyvää Uutta Vuotta 2008 NoitaNaiselle.

• kahjovaakutin
    • NoitaNainen

peppi.pirpana
      Mariet
      Vegetable
      Kahjovaakutin

Kaikille kuin myös Onnekasta alkavaa vuotta :)

Kahjovaakutin...olet aivan loistava piirtäjä ja onnekseni löysin itsenikin sieltä luudan nokasta lentelemästä. Kiitos :) Ihanat hahmot olet piirtänyt! Etsin vieraskirjaa, mutta sitä ei ikäväkseni ollut :( Luin ahmimalla tarinasikin. Loistavat hetket koin tänä iltana. Kiitos :)

• kahjovaakutin

en osaa piirtää kynällä, saati sitten hiirellä. :( Hahmot on pääosin valmiita kuvia joita parantelen, puran, kasaan ja väritän, sitten pirpana sanoo painavan sanansa juu tai ei. Hyvät uudet vuodet luudan nokkaan :)

• Kuunkulkija-

joskin vaihde oli vähän kiireinen. *taka-ajatuksena nähdä nimensä onnittelulistalla*

Menikö pommien kanssa paukutellessa? Ajelitko luudalla? Vetelitkö päin punaisia? Olitko muuten tuhma?

Kiitos kysymästä, tie on täynnä aukkoja ja rakennusviraston pojat kävivät justiinsa ihmettelemässä. Olin varovainen enkä sytyttänyt valoja sisälle vaan katselin niitä pimeästä. Itse asiassa koko tie oli tuhkan ja palaneiden paperien sekä 23 sanaa aikaisemmin mainittujen kuoppien peitossa. No, jos oikein totta puhun niin oli kun Raatteen Tie joskus takavuosina, samanlainen kun olen kirjoista lukenut. Vain kuolleet puuttuivat ja hyvä niin.

Tontille saatiin nyt sitten samalla hemmetin iso sadevesiviemäri ja täytyy vaan keksiä mistä saa lisää maa-ainesta liikojen peittämiseen. Räjäytettiin se viimeisenä 00.10 juuri kun kaikki luulivat pommien hiljenneen. Viiden tontin päästä naapuri ihmetteli tänään päivällä että eikös ne Kiinarit ole kiellettyjä nykyään mutta sanoin etten minä ainakaan huomannut mitään. Samalla seisoin kuopan edessä lähellä häntä ettei olisi huomannut valtavaa aukkoa tontillamme. Ihmetteli varmaan miksi uin melkein liiveihin.

Huomattiin myös Uutena Vuotena kuinka kaunis iso koivu voi olla palaessaan talviyössä. Siihen osui joku tussahteleva raketti mutta Uutena Vuotena ei kukaan kiinnitä palavaan 30-metriseen koivuun mitään huomiota. Etenkin kun pienessä viinissä puhuimme saksaa emmekä ymmärtäneet toisiamme. Luullakseni jutut olivat pääosiltaan ihan hauskoja. Posket on ainakin vieläkin kipeät nauramisesta.

Poika löysi jostakin Hindenburg viikset ja tökkäsi ne naamaansa. Belgian armeijan takissa ja Englannin armeijan housuissa näytti aika huvittavalta jos oikein muistan. Aamulla oli viikset pystyssä naaman päällä ja ihmettelin kuka on päästänyt kissan sisään.

Ei meillä sitten sen enempää tapahtunut. Päätettiin ensi Uutena Vuotena repäistä oikein kunnolla kun oli nyt niin rauhallista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      174
      1192
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      46
      631
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      304
      558
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      543
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      529
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe