Olemme jälleen uuden vuoden kynnyksellä...

KyleKatarn1987

Arvoisat toverilliset fani-ihmiset ja haluan, että kuulette minua siinä missä kaikki muutkin tällä palstalla juuri nyt liikkuvat.

Lopettakaamme hedelmätön kiistely tähän paikkaan ja viettäkäämme vuoden viimeiset hetket sellaisin tavoin, jotka meille eniten iloa tuottavat. Omissa harrastuksissamme tai juhlien tai miksei vaikka läheistemme kanssa mikäli sellaisia vain itse kultakin löytyy. Tehkäämme kukin näin, sillä riitely ja mahdollisesti niiden seurauksena kuumenneet tunteet eivät ole hyvä tapa aloittaa uutta ja parempaa vuotta...

KyleKatarn kiittää vaatimattomasti kaikkia keskusteluihimme osaa ottaneita hyvistä ja niistä vähän huonommistakin juttuhetkistä ja toivoo että jokainen meistä on oppinut menneestä vuodesta jotakin uutta ja hyvää jotta voisi paremmin ja viisaammin valmistautua tuleviin koitoksiin...

9

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Star Wars Fan

      Olen pahoillani, että esitin hiukan töykeästi asiasni palstalla ja toivon että voitte hyväksyä minut seuraanne.

      Haluaisin kysyä että mitä Star Wars kirjoja suosittelette minulle, uudelle fanille??

      • Korriban_Overlord

        niin nämä uudet Legasy-aikakauden sarjat, jotka kertovat Darth Caedusin (Jacen Solon) noususta, ovat hyvä vaihtoehto.

        Jos olet yli 15-v. niin Thrawn-trilogiat sopivat myös erinomaiseksi aluksi.

        K. J. Andersonia suosittelisin hieman nuorempien alkulukemiseksi.


      • KyleKatarn1987

        Ennen Pimeitä Aikoja. Kunhan todelliset ilkiöt vain jätetään huomiotta. Ja varmasti voinemme hyväksyä sinut seuraamme. Rakentavalla tavalla kriittiset näkökulmat eivät koskaan ole pahasta.

        Jo elokuvat nähneelle fanille voisin suositella saman tien kaikkien kuuden episodin romaaniversioita, sillä ne laajentavat moninkertaisesti tietämystä esimerkiksi elokuvien henkilöhahmojen luonteista ja ajatuksenjuoksusta ja selventävät monia asioita, jotka elokuvissa saattavat jäädä hieman hämärän peittoon.

        Tässä avuksi lista kirjoista ja niiden kirjoittajista, alkaen Uudesta Trilogiasta:

        Episodi I - Pimeä Uhka ~ Terry Brooks
        Episodi II - Kloonien Hyökkäys ~ R.A. Salvatore
        Episodi III - Sithin Kosto ~ Matthew Stover

        sekä Vanha Trilogia, jota yleisimmin saa yhtenä paksuna eeppoksena:

        Episodi IV - Uusi Toivo
        Episodi V - Imperiumin Vastaisku
        Episodi VI - Jedin Paluu ~ Alan Dean Foster & George Lucas

        Voin tämän lisäksi suositella myös sellaista kirjaa kuin Lähestyvä Myrsky (The Approaching Storm) joka kertoo Episodi kakkosta edeltäneestä Ansionin kahakasta, jota selvittämään Mestari Obi-Wan ja hänen padawaninsa Anakin lähetetään. Tämän kirjan on myös kirjoittanut Alan Dean Foster.


      • hansolo2

        Käy katsomassa lähimmästä kirjastosta, että löytyykö sieltä semmoista Star Wars-pokkarisarjaa, jossa kerrotaan Obi-Wanin ja Qui-Gonin seikkailuja ennen Pimeää uhkaa. Eniten kuitenkin suosittelen sinulle kuvitettua opasta, joka löytyy kirjakaupoista. Tai jos sinulla on joku star wars-leffa kontona, niin voit katsoa semmoisen. Näillä pääset hyvin mukaan tunnelmaan.


    • MasterGormo

      Tuo oli niin loistavasti sanottu, että siihen ei voi mitään lisätä. Minäkin vietin eilen illalla aikaa kahden hyvän ystäväni kanssa, raketteja paukutellen ja jutellen. Mahtava tapa siirtyä jälleen uuteen vuoteen, iloiten ja jutellen... Nuo sanomasi sanat ovat viisauden sanoja, mestari Katarn.

    • ?????

      en haluaisi olla töykeä mut ku painoin sun nimee ja siin tuli sun kuva, nii OOTSÄ OIKEESTI TON NÄKÖNEN?????????

      • KyleKatarn(1987)

        Koska kenelläkään muullakaan rekkautuneella käyttäjällä tässä ketjussa ei ole kuvaa itsestään näytillä, oletan että tämä kysymys koskee minua ja vastaan siihen, että kyllä, olin todellakin tuon näköinen ainakin viime keväällä vielä. Nyttemmin joitakin asioita ulkonäössäni on muuttunut sikäli kuin tuosta edes paljoa voi sitä koskien nähdä sillä esim. hiukseni ovat kokonaan piilossa hupun alla.

        Kuvassa olen Jar'Kai asennossa kahden itse valmistamani sapelin kanssa, joihin olen muokannut laserterät LSMaker ohjelmalla ja tämä kuva on varta vasten kuvattu kyseisen ohjelman testimateriaaliksi, mutta miksei myös profiiliani varten. Siitä tuo Jedimäinen vaatetus. Tavallisestihan en pukeudu aivan noin enkä kulje sapelit mukanani joka paikassa.


    • Star Wars Fan

      Ennen kuin innostuin Star Warssista, olin hiukan välinpitämätön siitä, mutta pakko myöntää että hiukan halveksin sitä. Kun toden teolla tykästyin Star Warssiin ja tulin tälle palstalle niin huomasin miten paljon järkevää ja asian tuntevaa väkeä tällä palstalla on...

      Täällä ollaan sitä mieltä että kaikki ovat tasa-arvoisia, joka on todella fiksua ja suurin osa aikuisistakin pitäisi tajuta, että tasa-arvo on oikein. Jos pitäisi nostaa tältä palstalta pari, joita kunnioitan, ovat he tässä:
      KyleKatarn1987 ja hansolo2 ovat viisaita, todella asiantuntevia ja on aina mukava lukea heidän vastauksia kun opin niistä paljon Star Warssista. He ovat varmasti tämän palstan kulmakiviä...
      Master Gormo on viisas, rauhallinen, puolueeton ja jos kaikki maailmassa olisi hänen kaltaisiaan ei rasismia tai sotaa olisi maan päällä.
      Jokainen fani täällä on oma mahtava persoonansa ja olisi kestänyt ikuisuus jos olisin luetellut ne tähän viestiin...

      • hansolo2

        Kun tulit tänne palstalle, luulin sinua ekaksi star wars-faniksi naamioituneeksi qewiksi. Nyt kuitenkin olen huomannut, ettet ole sitä lajia, vaan aivan rehellinen Tähtien Sota-fani.


        Hyvä, että olet oppinut meiltä jotain. Mekin olemme oppineet sinulta jotain, nimittäin olla rauhallinen silloin, kun qew ärsyttää meitä. Kiitos!


        Ja jos joskus haluat lissä tietoa star warsista, käänny meidän puoleemme. Me täällä osaamme auttaa sinua, joten olet tervetullut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe