toinen etuiskari ei mennyt katsastuksesta läpi.
onko vaihdettava molemmat vai vaan se risa??
T:astra-97
iskarit vaihtoon
36
10292
Vastaukset
- etuiskarti
Iskarit ja jouset vaihdetaan aina pareittain, eli kumpikin etuiskari yhtäaikaa.
- perusteluja
onkohan tuo ihan vaan iskarimyyjän "laki" ???
- siinä sulla
perusteluja kirjoitti:
onkohan tuo ihan vaan iskarimyyjän "laki" ???
miettimistä.Miltä kuulostaisi turvallisuus/ajettavuus? olisko siinä jotain syytä.
Tuskin sä yhtä kenkää ostat itselles jos toinen hajoaa vaan molemmat tietysti samoin kuten iskarit,jarrupalat,levyt jne vaihdetaan aina molemmin puolin samanaikaisesti. - saaat.a...
siinä sulla kirjoitti:
miettimistä.Miltä kuulostaisi turvallisuus/ajettavuus? olisko siinä jotain syytä.
Tuskin sä yhtä kenkää ostat itselles jos toinen hajoaa vaan molemmat tietysti samoin kuten iskarit,jarrupalat,levyt jne vaihdetaan aina molemmin puolin samanaikaisesti.-ja pask.., vaihda se rikkinäinen ja vie näytille.
-Minulle katsuri kertoili toisen takaiskarin
ollessa loppu, jotta vaikka ei vaihdeta kuin
tuo rikkimennyt, niin jopa tuon ehjemmän arvo
muuttuu paremmaksi ja näinhän siinä kävi.
eli tämä ns. pareittain vaihto ei välttämättä
pidä aina paikkaansa.
mututietoa näyttää kyllä löytyvän, mutta ei faktaa. - teinit yleensä
saaat.a... kirjoitti:
-ja pask.., vaihda se rikkinäinen ja vie näytille.
-Minulle katsuri kertoili toisen takaiskarin
ollessa loppu, jotta vaikka ei vaihdeta kuin
tuo rikkimennyt, niin jopa tuon ehjemmän arvo
muuttuu paremmaksi ja näinhän siinä kävi.
eli tämä ns. pareittain vaihto ei välttämättä
pidä aina paikkaansa.
mututietoa näyttää kyllä löytyvän, mutta ei faktaa.jotka ajelee näillä jo arvottomilla ja loppuun ajetuilla pommeilla
nii ihan varmasti jos päämääränä on vain leiman saanti ... tai nykyäänhän tulee kokonaan uusi lappu joka kerralla ... mut enivei jos se katastuksesta selviäminen on ainut tavoite niin olet ihan oikeassa
mutta jos panostaa ajettavuuteen ja ennenkaikkea turvallisuuteen vaihdetaan molemmat iskarit säädetään aurauskulmat jotka muuttuvat AINA
tästä ei enään kannata inttää , asia on loppuun käsitelty
- monroe
Katsastuksessa todettiin toinen takaiskari veltoksi, mutta toinen oli aivan kelpo kamaa. Vaihtoivat korjaamolla tietysti molemmat, mutta olikohan tosiaan ihan tarpeellista?
- vaihtoon
miksi vaihtaa ehjä osa?
miksi korjata, jos ei vikaa, muutaako jotain ?
miksi maksaa siitä, mitä ei tarvitse ?
järjen käyttö sallittu.
onhan näitä ns "yleisohjeita" pilvinpimein, mutta
kun kannattaako niihin sokeasti mennä mukaan,
mielestäni ei.
tulee mieleen nämä ns autojen tuunaajat, jotka
vaihtelevat osia vaihtamisen halusta ei niinkään
tarpeen.
ilmeisesti pitäisi myös koko rengassarjakin varapyörää myöten vaihtaa jos yksi menee rikki ja
muissa vielä pintaa 8- 10 mm.. - sen itse
vaihtoon kirjoitti:
miksi vaihtaa ehjä osa?
miksi korjata, jos ei vikaa, muutaako jotain ?
miksi maksaa siitä, mitä ei tarvitse ?
järjen käyttö sallittu.
onhan näitä ns "yleisohjeita" pilvinpimein, mutta
kun kannattaako niihin sokeasti mennä mukaan,
mielestäni ei.
tulee mieleen nämä ns autojen tuunaajat, jotka
vaihtelevat osia vaihtamisen halusta ei niinkään
tarpeen.
ilmeisesti pitäisi myös koko rengassarjakin varapyörää myöten vaihtaa jos yksi menee rikki ja
muissa vielä pintaa 8- 10 mm..juuri,että järjen käyttö on sallittu!!!!
Joten miksi kysyt idioottimaista kysymystä renkaista? ei tarvi vaihtaa varakumia eikä muitakaan renkaita jos yksi hajoaa ja muissa pintaa mainitsemasi määrä joten tässä voidaan sanoa että JÄRJEN KÄYTTÖ SALLITTUA!
Mieti nyt tota iskari juttuakin järjellä!
Jos nyt on vaan yksi iskari hylky kunnossa ja vaihtaa vain sen niin taas vuoden päästä kun meet konttorille on varmasti toinen puoli taas vaihtokunnossa....näin menetellessä sulla on pahimmillaan 4 vuoden piina noissa iskareissa katsastuksen suhteen,joka vuosi yksi uusi ennen kuin on kierros täynnä ja ennen kaikkea sulla on koko ajan jotain paskana autosta ja saa seisottaa pajalla tai itse tehtynä maata auton alla vähän väliä!
PS.Mitään et säästä tällä menettelyllä,näin vain SIIRRÄT KULUJA ETEENPÄIN,mutta sieltä ne tulee aina vastaan jossain vaiheessa ja rahaa palaa aina. - kyllä.,..,.,
sen itse kirjoitti:
juuri,että järjen käyttö on sallittu!!!!
Joten miksi kysyt idioottimaista kysymystä renkaista? ei tarvi vaihtaa varakumia eikä muitakaan renkaita jos yksi hajoaa ja muissa pintaa mainitsemasi määrä joten tässä voidaan sanoa että JÄRJEN KÄYTTÖ SALLITTUA!
Mieti nyt tota iskari juttuakin järjellä!
Jos nyt on vaan yksi iskari hylky kunnossa ja vaihtaa vain sen niin taas vuoden päästä kun meet konttorille on varmasti toinen puoli taas vaihtokunnossa....näin menetellessä sulla on pahimmillaan 4 vuoden piina noissa iskareissa katsastuksen suhteen,joka vuosi yksi uusi ennen kuin on kierros täynnä ja ennen kaikkea sulla on koko ajan jotain paskana autosta ja saa seisottaa pajalla tai itse tehtynä maata auton alla vähän väliä!
PS.Mitään et säästä tällä menettelyllä,näin vain SIIRRÄT KULUJA ETEENPÄIN,mutta sieltä ne tulee aina vastaan jossain vaiheessa ja rahaa palaa aina.jos ajaa kuten minä muutaman satasen kotterolla jota ei ole meininkikään pitää kun ehkä vuoden pari niin
silloin kannattaa vaihtaa vaan ne osat (esim toinen iskari vaan) jotka on pakko. kun vielä halpiksilla yleensä vaan pientä ajoa taajamassa ajellaan kuten minä niin silloin ei paljoa ajo-ominaisuuksilla väliä. eri juttu jos alla uudempi auto jolla vaikka
100km työmatkaa päivittäin ajellaann niin silloin varmaan kannattaa ajettavuuteenkin panostaa.
eli esim. molemmat iskarit vaihtaa samalla kertaa. - tietää
sen itse kirjoitti:
juuri,että järjen käyttö on sallittu!!!!
Joten miksi kysyt idioottimaista kysymystä renkaista? ei tarvi vaihtaa varakumia eikä muitakaan renkaita jos yksi hajoaa ja muissa pintaa mainitsemasi määrä joten tässä voidaan sanoa että JÄRJEN KÄYTTÖ SALLITTUA!
Mieti nyt tota iskari juttuakin järjellä!
Jos nyt on vaan yksi iskari hylky kunnossa ja vaihtaa vain sen niin taas vuoden päästä kun meet konttorille on varmasti toinen puoli taas vaihtokunnossa....näin menetellessä sulla on pahimmillaan 4 vuoden piina noissa iskareissa katsastuksen suhteen,joka vuosi yksi uusi ennen kuin on kierros täynnä ja ennen kaikkea sulla on koko ajan jotain paskana autosta ja saa seisottaa pajalla tai itse tehtynä maata auton alla vähän väliä!
PS.Mitään et säästä tällä menettelyllä,näin vain SIIRRÄT KULUJA ETEENPÄIN,mutta sieltä ne tulee aina vastaan jossain vaiheessa ja rahaa palaa aina.lueppa nyt ajatuksella.
miksi tehdä sellaista mikä ei muuta mitään?
faktaa.
kolmevuotta sitten tuli hylky
toinen takaiskari loppu, mittariarvo alle 10
toisen vaimentimen arvo 76
ostin molemmat.
vaihdoin huonomman
testiarvot näytöllä uusi 92 "vanha" 83
edelleen vaihtamatta toinen koska ns testiarvot
edelleen hyvät
eli mitä säästin
en mitään, ostin turhaan toisen
eli älä puhu paskaa asioista joista et tiedä
tekniikka voi mennä rikki muullakin tavalla
kuin kulumalla!
kysy vaikka siltä amisopettajaltasi ja käy
koulusi kunnialla loppuun. - vittu mikä
tietää kirjoitti:
lueppa nyt ajatuksella.
miksi tehdä sellaista mikä ei muuta mitään?
faktaa.
kolmevuotta sitten tuli hylky
toinen takaiskari loppu, mittariarvo alle 10
toisen vaimentimen arvo 76
ostin molemmat.
vaihdoin huonomman
testiarvot näytöllä uusi 92 "vanha" 83
edelleen vaihtamatta toinen koska ns testiarvot
edelleen hyvät
eli mitä säästin
en mitään, ostin turhaan toisen
eli älä puhu paskaa asioista joista et tiedä
tekniikka voi mennä rikki muullakin tavalla
kuin kulumalla!
kysy vaikka siltä amisopettajaltasi ja käy
koulusi kunnialla loppuun.mulkero olet,on tainnut jäädä koulut kesken sulla.
Miksi ostit kaksi jos et vaihda kuin toisen vaan?
Sä käytät varmaan kortsutkin niin kauan kunnes hajoaa ja vasta sitten otat uuden,niinkö? - heii
vittu mikä kirjoitti:
mulkero olet,on tainnut jäädä koulut kesken sulla.
Miksi ostit kaksi jos et vaihda kuin toisen vaan?
Sä käytät varmaan kortsutkin niin kauan kunnes hajoaa ja vasta sitten otat uuden,niinkö?onko lukemisen ymmärtäminen vaikeaa?
ensinnäkin en käytä kortsuja, amislaiset
käyttää kortsuja ja sinä .
kielenkäyttöäsi seuratessa huomaa että olet
vasta oppinut lukemaan, mutta et sisäistämään
lukemaasi.
eli uudestaan
miksi vaihtaa ehjä toimiva osa uuteen?
muuttaako se jotakin ?
ym ym
unohditko ottaa aamulääkkeesi?
eikö lääke vaikuta= yhteys lääkäriin
toivoton avohoitopotilas?
jäikö juhlinta putki päälle? (köyhä reppana rahat
loppu).
t. äitisi - heii
vittu mikä kirjoitti:
mulkero olet,on tainnut jäädä koulut kesken sulla.
Miksi ostit kaksi jos et vaihda kuin toisen vaan?
Sä käytät varmaan kortsutkin niin kauan kunnes hajoaa ja vasta sitten otat uuden,niinkö?onko lukemisen ymmärtäminen vaikeaa?
ensinnäkin en käytä kortsuja, amislaiset
käyttää kortsuja ja sinä .
kielenkäyttöäsi seuratessa huomaa että olet
vasta oppinut lukemaan, mutta et sisäistämään
lukemaasi.
eli uudestaan
miksi vaihtaa ehjä toimiva osa uuteen?
muuttaako se jotakin ?
ym ym
unohditko ottaa aamulääkkeesi?
eikö lääke vaikuta= yhteys lääkäriin
toivoton avohoitopotilas?
jäikö juhlinta putki päälle? (köyhä reppana rahat
loppu).
t. äitisi - amisviiksi pitää
heii kirjoitti:
onko lukemisen ymmärtäminen vaikeaa?
ensinnäkin en käytä kortsuja, amislaiset
käyttää kortsuja ja sinä .
kielenkäyttöäsi seuratessa huomaa että olet
vasta oppinut lukemaan, mutta et sisäistämään
lukemaasi.
eli uudestaan
miksi vaihtaa ehjä toimiva osa uuteen?
muuttaako se jotakin ?
ym ym
unohditko ottaa aamulääkkeesi?
eikö lääke vaikuta= yhteys lääkäriin
toivoton avohoitopotilas?
jäikö juhlinta putki päälle? (köyhä reppana rahat
loppu).
t. äitisinyt vaan naamarin hieman soukemmalla.
Ymmärrys on helppoa,luettava teksti on vaan pelkkää paskaa käytännöstä.
Miksi ihmiset vaihtavat autoa vaikka vanhakin toimii liikkuu? muuttaako se jotain??
Ja jos meistä on jompi kumpi köyhä niin se olet sinä....köyhät korjaavat ja tekevät vain pakottavat jutut.
Mä vaihdan koko kierroksen iskareita kerralla 4kpl katos kun se muuttaa ajo-ominaisuudet ns.uudenveroisiksi iskareiden osalta. - se vaan
heii kirjoitti:
onko lukemisen ymmärtäminen vaikeaa?
ensinnäkin en käytä kortsuja, amislaiset
käyttää kortsuja ja sinä .
kielenkäyttöäsi seuratessa huomaa että olet
vasta oppinut lukemaan, mutta et sisäistämään
lukemaasi.
eli uudestaan
miksi vaihtaa ehjä toimiva osa uuteen?
muuttaako se jotakin ?
ym ym
unohditko ottaa aamulääkkeesi?
eikö lääke vaikuta= yhteys lääkäriin
toivoton avohoitopotilas?
jäikö juhlinta putki päälle? (köyhä reppana rahat
loppu).
t. äitision niin sun kannattaisi miettiä asioita uudestaan eikä kirjoitella täällä asioista joista et ole täysin perillä.
- mikään?
amisviiksi pitää kirjoitti:
nyt vaan naamarin hieman soukemmalla.
Ymmärrys on helppoa,luettava teksti on vaan pelkkää paskaa käytännöstä.
Miksi ihmiset vaihtavat autoa vaikka vanhakin toimii liikkuu? muuttaako se jotain??
Ja jos meistä on jompi kumpi köyhä niin se olet sinä....köyhät korjaavat ja tekevät vain pakottavat jutut.
Mä vaihdan koko kierroksen iskareita kerralla 4kpl katos kun se muuttaa ajo-ominaisuudet ns.uudenveroisiksi iskareiden osalta.Miksi ihmiset vaihtavat autoa vaikka vanhakin toimii liikkuu? Muuttaako se jotain??
Kuinka olikaan sen ymmäryksen laita?
Arvoitus...
Mikä muuttuu kun vanhempi auto vaihdetaan uuteen ?
Tideätkö miksi minulla on rahaa?
Siksi että en vaihda toimivaa ehjää tarpeettomasti. - Vvt-i
kyllä.,..,., kirjoitti:
jos ajaa kuten minä muutaman satasen kotterolla jota ei ole meininkikään pitää kun ehkä vuoden pari niin
silloin kannattaa vaihtaa vaan ne osat (esim toinen iskari vaan) jotka on pakko. kun vielä halpiksilla yleensä vaan pientä ajoa taajamassa ajellaan kuten minä niin silloin ei paljoa ajo-ominaisuuksilla väliä. eri juttu jos alla uudempi auto jolla vaikka
100km työmatkaa päivittäin ajellaann niin silloin varmaan kannattaa ajettavuuteenkin panostaa.
eli esim. molemmat iskarit vaihtaa samalla kertaa.Hiljakkoin kun Corollia -95 ja -87 katsastelin oli molemmissa toinen taka iskari tehoton joten päädyin vaihtamaan vain sen hylätyn iskarin purkuosalla.
Olisin toki vaihtanut molemmat kun olisin päätynyt uuteen osaan (n.70,-€kpl by Biltema)koska uuden ja wanahan iskarin vaimennusominaisuudet (mutu)olisivat niin paljon poikenneet. - kuului sinulle
mikään? kirjoitti:
Miksi ihmiset vaihtavat autoa vaikka vanhakin toimii liikkuu? Muuttaako se jotain??
Kuinka olikaan sen ymmäryksen laita?
Arvoitus...
Mikä muuttuu kun vanhempi auto vaihdetaan uuteen ?
Tideätkö miksi minulla on rahaa?
Siksi että en vaihda toimivaa ehjää tarpeettomasti.joten sinä viisaana vastaa siihen,vai etkö sinäkään ymmärrä kysymystä? mikä muuttuu autoa vaihtaessa?
Iskarit uusimalla muuttuu ajo-ominaisuudet,etkö tiennyt??
No sun kärrysäs varmaan ei muutenkaan ole ajo-ominaisuuksia joten se voi olla outo käsite sinulle.
Sääli että sun rahat ovat säästyneet vain korjauksen nuukuudesta toisin kuin minulla,jos joku hajoo/kuluu se laitetaan uusiks kokonaisuudessa esim.iskarit,jarrut,jouset ihan sama onko toisella puolen vielä esim.jarrupaloissa pari milliä pintaa millä tietysti vielä pääsisi jokun tuhannen nuuka ajamaan.
Nuuka saa olla mutta ei väärässä paikassa,liika nuukuus on sairautta.
Kukaan ei saa säästyneitä rahojaan hautaan. - monroe
Vvt-i kirjoitti:
Hiljakkoin kun Corollia -95 ja -87 katsastelin oli molemmissa toinen taka iskari tehoton joten päädyin vaihtamaan vain sen hylätyn iskarin purkuosalla.
Olisin toki vaihtanut molemmat kun olisin päätynyt uuteen osaan (n.70,-€kpl by Biltema)koska uuden ja wanahan iskarin vaimennusominaisuudet (mutu)olisivat niin paljon poikenneet.Molemmat vaihdetaan tietysti silloin jos se "ehjäkin" ylittää vain niukin naukin hylkyrajan.
Kyse on nyt kuitenkin siitä, että jos toinen iskari antaa melkein uudenveroiset lukemat (yli 80) katsastuksessa niin onko mitään järkeä vaihtaa sitä?
Mielestäni ei ole järkeä vaihtaa mutta kun eivät suostu korjaamolla vaihtamaan vain yhtä eikä itsellä ole resursseja moiseen hommaan.. - järkevä ...,
kuului sinulle kirjoitti:
joten sinä viisaana vastaa siihen,vai etkö sinäkään ymmärrä kysymystä? mikä muuttuu autoa vaihtaessa?
Iskarit uusimalla muuttuu ajo-ominaisuudet,etkö tiennyt??
No sun kärrysäs varmaan ei muutenkaan ole ajo-ominaisuuksia joten se voi olla outo käsite sinulle.
Sääli että sun rahat ovat säästyneet vain korjauksen nuukuudesta toisin kuin minulla,jos joku hajoo/kuluu se laitetaan uusiks kokonaisuudessa esim.iskarit,jarrut,jouset ihan sama onko toisella puolen vielä esim.jarrupaloissa pari milliä pintaa millä tietysti vielä pääsisi jokun tuhannen nuuka ajamaan.
Nuuka saa olla mutta ei väärässä paikassa,liika nuukuus on sairautta.
Kukaan ei saa säästyneitä rahojaan hautaan.tekniikka voi mennä rikki muullakin tavalla
kuin kulumalla!
vaihdat jokakulmaan uudet iskarit.
huomaat 2 viikon päästä että yksi on rikki.
vaihdatko kaikki 4 kappaletta jälleen?
muuttuuko ajo-ominaisuudet vaihtaessasi
ehjät lähes uudet uusiin ?
ja rahaa palaa.
toki kärryjä löytyy 2 kpl, mutta niissä ei
ole ajo-ominaisuuksia, koska ne kytketään ajoneuvon perään.
autoja minulta löytyy tällähetkellä 3 kpl, - että sulla
järkevä ..., kirjoitti:
tekniikka voi mennä rikki muullakin tavalla
kuin kulumalla!
vaihdat jokakulmaan uudet iskarit.
huomaat 2 viikon päästä että yksi on rikki.
vaihdatko kaikki 4 kappaletta jälleen?
muuttuuko ajo-ominaisuudet vaihtaessasi
ehjät lähes uudet uusiin ?
ja rahaa palaa.
toki kärryjä löytyy 2 kpl, mutta niissä ei
ole ajo-ominaisuuksia, koska ne kytketään ajoneuvon perään.
autoja minulta löytyy tällähetkellä 3 kpl,on idioottimaiset kysymykset,kuinka vanha oikeen olet?
Jos iskari hajoo 2viikon kuluessa,ei osteta yhtään mitään vaan haetaan valmistus takuuta vastaan uusi tilalle VELOITUKSETTA!!!! TAJUATKO???
Ja jos nyt väität ettei muka onnistu niin et tiedä oikeuksiasi.
Itse olen saanut iskarin veloituksetta viikon käytön jälkeen hajottua,kyseessä oli kylläkin moottorikelkka mutta sillä ei merkitystä.
Kyllä kulutus osissakin jonkinlainen takuu on vaikka sitä ei moni tajua käyttää,en tarkoita mitään useita kuukausia vaan jos se nyt ekan kuukauden aikana hajoo niin silloin se on valmistusvika joka korvataan koska ei voi olettaa että iskari tai muu osa hajoo noin nopeasti normi käytössä. - sanavarasto sinulla..
että sulla kirjoitti:
on idioottimaiset kysymykset,kuinka vanha oikeen olet?
Jos iskari hajoo 2viikon kuluessa,ei osteta yhtään mitään vaan haetaan valmistus takuuta vastaan uusi tilalle VELOITUKSETTA!!!! TAJUATKO???
Ja jos nyt väität ettei muka onnistu niin et tiedä oikeuksiasi.
Itse olen saanut iskarin veloituksetta viikon käytön jälkeen hajottua,kyseessä oli kylläkin moottorikelkka mutta sillä ei merkitystä.
Kyllä kulutus osissakin jonkinlainen takuu on vaikka sitä ei moni tajua käyttää,en tarkoita mitään useita kuukausia vaan jos se nyt ekan kuukauden aikana hajoo niin silloin se on valmistusvika joka korvataan koska ei voi olettaa että iskari tai muu osa hajoo noin nopeasti normi käytössä."Mä vaihdan koko kierroksen iskareita kerralla 4kpl katos kun se muuttaa ajo-ominaisuudet ns.uudenveroisiksi iskareiden osalta"
tekstiä tuolta ylempää.
eli saat sen yhden takuuseen ja ostat 3 uutta, koska niitä kolmea et saa takuuseen, jotta
kokokierros tulee vaihdettua. niin jäähän sitten
kolme ehjää varalle.
Ei ole idioottimaisia kysymyksiä, vaan idioottimaisia vastauksia. - sulla on
sanavarasto sinulla.. kirjoitti:
"Mä vaihdan koko kierroksen iskareita kerralla 4kpl katos kun se muuttaa ajo-ominaisuudet ns.uudenveroisiksi iskareiden osalta"
tekstiä tuolta ylempää.
eli saat sen yhden takuuseen ja ostat 3 uutta, koska niitä kolmea et saa takuuseen, jotta
kokokierros tulee vaihdettua. niin jäähän sitten
kolme ehjää varalle.
Ei ole idioottimaisia kysymyksiä, vaan idioottimaisia vastauksia.ymmärtämisessä pahoja puutteita ei voi muuta sanoa.
Sanoinko että ostan uudet kolme kpl ja yksi takuuseen??? EN SANONUT!!!!
Kun iskarit alkavat olla huonot/vanhat/ tai paskana ostan kierroksen uusia!!!
Jos niistä uusista hajoaa joku pienen ajan sisällä se menee takuuseen eikä maksa mitään,ymmärrätkö???
Ja jos iskarit ovat suht uudet ja joku niistä hajoaa mutta takuu ei enään riitä niin sitten ostan sen yhden koska ei ne kolme muuta niin huonoja ole kuin sellaset joilla on ajettu satoja tuhansia. - eippäs
sulla on kirjoitti:
ymmärtämisessä pahoja puutteita ei voi muuta sanoa.
Sanoinko että ostan uudet kolme kpl ja yksi takuuseen??? EN SANONUT!!!!
Kun iskarit alkavat olla huonot/vanhat/ tai paskana ostan kierroksen uusia!!!
Jos niistä uusista hajoaa joku pienen ajan sisällä se menee takuuseen eikä maksa mitään,ymmärrätkö???
Ja jos iskarit ovat suht uudet ja joku niistä hajoaa mutta takuu ei enään riitä niin sitten ostan sen yhden koska ei ne kolme muuta niin huonoja ole kuin sellaset joilla on ajettu satoja tuhansia.niin, et sanonut että ostat vaan,,
"Mä vaihdan koko kierroksen iskareita kerralla 4kpl katos kun se muuttaa ajo-ominaisuudet ns.uudenveroisiksi iskareiden osalta"
yleensä tavarat hankitaan ostamalla, lainaamalla,
sitten on se pimeämpipuoli eli varastamalla.
niin ja nyt sitten vaihdatkin vain sen yhden viallisen.
etkö huomaa mitään ristiriitaa noissa ns"ohjeissasi" - nyt nopeasti
eippäs kirjoitti:
niin, et sanonut että ostat vaan,,
"Mä vaihdan koko kierroksen iskareita kerralla 4kpl katos kun se muuttaa ajo-ominaisuudet ns.uudenveroisiksi iskareiden osalta"
yleensä tavarat hankitaan ostamalla, lainaamalla,
sitten on se pimeämpipuoli eli varastamalla.
niin ja nyt sitten vaihdatkin vain sen yhden viallisen.
etkö huomaa mitään ristiriitaa noissa ns"ohjeissasi"ottamaan lääkkeesi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ainut ristiriita on sun pätkivässä ymmärryksessä.
Aivan,ensin tavarat ostetaan,mutta en tiennyt sun älykkyyttäsi noin alhaiseksi että olisi pitänyt vielä erikseen mainita että ne pitää ostaa ensin kaupasta ennen kuin vaihdetaan...sehän pitäisi olla itsestään selvyys ilman mainitsemistakin,mutta ei näköjään kaikille urpoille.
Sanon vielä kerran kun et ymmärrä!
Vaihdan iskarit kaikki 4kpl jos ne on vanhoja ja niistä hajoaa joku!!!
Jos olen hiljan vaihtanut kaikki ja joku hajoo silloin vaihdan sen rikkinäisen,joka toivon mukaan menee takuuseen ja ne kolme muuta jää vaihtamatta koska ne ovat lähes uuden veroiset
En ole maininnut missään että uusi tavara vaihdetaan uuteen ilman syytä,sinä vain väännät puheitani eri muotoon yhdistelemällä asioita eri viesteistä ja viilaat pilkkuja! - mielenkiinnolla
eippäs kirjoitti:
niin, et sanonut että ostat vaan,,
"Mä vaihdan koko kierroksen iskareita kerralla 4kpl katos kun se muuttaa ajo-ominaisuudet ns.uudenveroisiksi iskareiden osalta"
yleensä tavarat hankitaan ostamalla, lainaamalla,
sitten on se pimeämpipuoli eli varastamalla.
niin ja nyt sitten vaihdatkin vain sen yhden viallisen.
etkö huomaa mitään ristiriitaa noissa ns"ohjeissasi"seurannut tätä keskustelua,mutta nyt täytyy sanoa sulle että sulla ei ole kaikki kotona pääkopassas.
Kaivamalla haet kinaa selvistä asiosta.
Tämän keskustelun toisen osapuolen teksteissä ei ole mitää epäselvää eikä ristiriitaa,kaikki on ymmärrettävissä selkeästi,mutta jos väität toisin vika löytyy peilistä,katso sinne!
Ja hyvää uuttavuotta! - ja muu suku
mielenkiinnolla kirjoitti:
seurannut tätä keskustelua,mutta nyt täytyy sanoa sulle että sulla ei ole kaikki kotona pääkopassas.
Kaivamalla haet kinaa selvistä asiosta.
Tämän keskustelun toisen osapuolen teksteissä ei ole mitää epäselvää eikä ristiriitaa,kaikki on ymmärrettävissä selkeästi,mutta jos väität toisin vika löytyy peilistä,katso sinne!
Ja hyvää uuttavuotta!kiitos , onhan täällä sentään suurin osa aivan järkevää, ajattelevaa porukkaa ja joskus saa
jopa hyviäkin neuvoja/ohjeita sopivasti "suodattamalla"
Iloista vuodenalkua kaikille.
ps ei ole tarkoitus ärsyttää ketään
nim.muuttuuko mikään
päättyköön tämä osaltani tähän.
- Mieletöntä osien vaihtoa
Turhaa on ehjiä osia vaihdella. Jos uudesta autosta takuuaikana iskari rikkoontuu, ei korjaamo vaihda kuin sen viallisen uuteen takuuna. Miksi siis omaa rahaa heittää roskiin? Mitä siitä minä hyödyn?
Kun nykyisestä autostani 150 000 km kohdalla toinen etuiskari rikkoontui, vain se vaihdettiin ja nyt 450 000 km ajettuna edelleen molemmat etuvaimentimet, joista toinen siis on alkuperäinen, vaimennintesteri antaa molemmista samat prosenttilukemat, mitä ne olivat uusinakin.- vw TDI on king
78-61 % mittasivat katsastuksessa , täysin kuivia kaikki
volkkari on eittämättä maailman paras auton valmistaja - että vw
vw TDI on king kirjoitti:
78-61 % mittasivat katsastuksessa , täysin kuivia kaikki
volkkari on eittämättä maailman paras auton valmistajaon tehnyt ne iskarisi??? erehdyt!!
- monroe
vw TDI on king kirjoitti:
78-61 % mittasivat katsastuksessa , täysin kuivia kaikki
volkkari on eittämättä maailman paras auton valmistajaPelkkien iskareiden perusteella en kyllä tekisi tuollaista johtopäätöstä..
- iskareiden
että vw kirjoitti:
on tehnyt ne iskarisi??? erehdyt!!
kestävyyteen suuresti
VW:n alustaratkaisut paria fiaskollista kokeilua unohtamatta ovat maailman parasta antia (fiaskot olivat passatin määrätyt mallit ja surkuhupaisa mc-pherssonien kokeilu 3-koppasessa golffissa ja ventossa takana) - sinuakin,
iskareiden kirjoitti:
kestävyyteen suuresti
VW:n alustaratkaisut paria fiaskollista kokeilua unohtamatta ovat maailman parasta antia (fiaskot olivat passatin määrätyt mallit ja surkuhupaisa mc-pherssonien kokeilu 3-koppasessa golffissa ja ventossa takana)luuletko ettei muilla merkeillä ajeta samaa määrää ja enemmänkin samoilla iskareilla??
- kestäää
ollut opelissa vaikka mitä .mutta kybit kestää isältä pojalle .takapäässä kesti 200.000 ja etpäässä 150.000
että silleen on vaan tyhmää maksaa liikaa - vain korjata
sen rikkonaisen iskarin.
Nimim. silikoni - Anonyymi
Aion asentaa Bilsteinit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279