Nissan (vanha)tarvitsee ruosteisten tilalle uudet helmapellit. Ostin jo ne pellit, mutta mitähän niiden hitsaus noin suurinpiirtein tulee maksamaan. Korjaamokin viellä hakusessa.
Olisi hyvä tietää noin suurinpiirteen, kun alan kyselemään itse korjaamoilta.
Ruosteiset helmapellit
11
983
Vastaukset
- pajasta
Minä vaihatin pari vuotta sitten Volvoon toisen helmapellin, se kustanti 100 euroo, ja kyseessä oli kuitenkin arvostettu autopeltikorjaamo, työn jälki oli todella hyvä, en pitänyt sitä pahana, mutta onhan hinnat varmaan siitä nousseet.
- JML82
Kaveri laitatti renaultista, tais tulla maksaa 300e.
- kuin pellit
Vähintään 400 e
- vaihdoin
Vanhaan bemariin itse toiselle puolelle eteen. Otin pesukoneen rungosta peltiä, muotoilin sen sopivaksi ja asetin paikalleen sen migillä. Ainoastaan maalit ja lakat tulivat kustantaan noin 10euroa
- Hitsaamaan oppii äkkiä
Haluatko homman valmiiksi edullisesti? Osta halpa hitsikone (hieman yli 100 € kone riittää tuohon hommaan hitsitarvikkeet) ja rälläkkä (10 - 15 € laikkoineen), ja hommalle ei tule kaikkineen kuluineenn kovaa hintaa. Jotakuinkin 150 € helmapeltien hinta. Huomattavasti halvempaa kuin korjaamolla. Hitsivehkeitä voi sitten käyttää myöhemminkin.
- alkup.
Kiitos vinkeistä. Jos en nyt kuitenkaan yritä niitä itse hitsata. Maksan sen 500.€, jotta työ tulee joskus tehdyksi.
- niukka
Sitten pitäisi vielä vuokrata autotalli tai vastaava tila ja käydä ammattikoulu. Saakohan omia hitsausvehkeitä käyttää TI-hallissa? Onko kellään kokemusta?
- swetsar
niukka kirjoitti:
Sitten pitäisi vielä vuokrata autotalli tai vastaava tila ja käydä ammattikoulu. Saakohan omia hitsausvehkeitä käyttää TI-hallissa? Onko kellään kokemusta?
Luulenpa että julkisesti tarjottavan hitsuupaikan pitäisi vastata määräyksiä paloturvallisuuden, palokaasujenpoiston jne. osalta, samalla lailla kuin pajojen hitsaamoissa. Eipä taida tällaisia haaleja olla TI-pohjalta?
- mennä?
alkup. kirjoitti:
Kiitos vinkeistä. Jos en nyt kuitenkaan yritä niitä itse hitsata. Maksan sen 500.€, jotta työ tulee joskus tehdyksi.
Taitaa mennä auton uushankinnan verran tuohon remppaan, no jos sillä on muutoin käyttöarvoa, niin ehkä kannattaa.
- niukka
Kannattaa kysellä ammattikouluista josko heillä olis kiinnostusta suorittaa homma harjoitustyönä. Työnlaatu vetää kyllä vertoja nyrkkipajoille ja veloitus todella kohtuullinen..
- jos ja
Amis voisi olla ihan hyvä vaihtoehto.
Takavuosina oli halpa, mutta homma kesti viikkoja, stereot sai pauhata ja autolla reviteltiin, kun open silmä vältti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274