Olisko jolla kulla tietoa paljonko on kaasujärj. koestuspaine/aika asuntovaunuissa. Kiitos vastauksista:)
Koestus
10
1025
Vastaukset
- huippucaravaanari
700 kg / 14 vrk
kg = paine
vrk= vuorokausi- ruuti
jollakulla pikkupennulla siellä,mees kotiin kasvamaan äläkä tuu jauhaa paskaa ku ois tarkoitus saada asiallisia vastauksia!!!!!
- kaisa
ruuti kirjoitti:
jollakulla pikkupennulla siellä,mees kotiin kasvamaan äläkä tuu jauhaa paskaa ku ois tarkoitus saada asiallisia vastauksia!!!!!
mitäs kyselet ,kun vastaukset valmiina
oot PERSEESTÄ
- insinööri
voisitko hieman tarkentaa mikä on kosteuspaine???
pekka poutaako sekaan heittelit ?????- että niin
koestuspaine kirjoitetaan eri tavalla kuin kosteuspaine
- insinööri
että niin kirjoitti:
koestuspaine kirjoitetaan eri tavalla kuin kosteuspaine
eli kyseessä koe ponnistus .eihän sitä tarvita kun kaasulaitteissa oman turvallisuuden takaamiseksi. tietty taloissa koeponnistetaan vesijärjestelmiä .
ei autoissa tarvitse erikseen pissapoikaa koestella ( hah mikä lienee ) näkeehän sen silmällä minkä verran tuulilasiin tirahtelee tavaraa . vinkiksi viellä. saattaa säiliö olla tyhjä eikä siksi KOESTA(hihihhi ) lasille
mitä tarkoittaa koestus ?????? ei ainakaan meidänpiireissä mitään korkeintaan sähkökynä leikkejä - että niin
insinööri kirjoitti:
eli kyseessä koe ponnistus .eihän sitä tarvita kun kaasulaitteissa oman turvallisuuden takaamiseksi. tietty taloissa koeponnistetaan vesijärjestelmiä .
ei autoissa tarvitse erikseen pissapoikaa koestella ( hah mikä lienee ) näkeehän sen silmällä minkä verran tuulilasiin tirahtelee tavaraa . vinkiksi viellä. saattaa säiliö olla tyhjä eikä siksi KOESTA(hihihhi ) lasille
mitä tarkoittaa koestus ?????? ei ainakaan meidänpiireissä mitään korkeintaan sähkökynä leikkejäAlkuperäisessä viestissä kysyttiin vain ja ainoastaan KAASUJÄRJESTELMÄN KOESTUSPAINETTA JA AIKAA.
Kuulin kerran puhuttavan mittayksiköstä, jota luulin silloin vitsailuksi. Olin näemmä väärässä.
Häkillinen= 11 insinööriä. - paine
että niin kirjoitti:
Alkuperäisessä viestissä kysyttiin vain ja ainoastaan KAASUJÄRJESTELMÄN KOESTUSPAINETTA JA AIKAA.
Kuulin kerran puhuttavan mittayksiköstä, jota luulin silloin vitsailuksi. Olin näemmä väärässä.
Häkillinen= 11 insinööriä.taitaa olla tosiaankin vaikea asia tajuta tuo meikäläisen alkuperäinen kysymys,pois luettuna "että niin" joka kyllä ymmärtää kysymyksen tarkoituksen, taitaa muilla kysymykseen vastanneilla olla tieto hakusessa eritoten tällä meidän insinöörillä joka vastailee vain asiattomia viestejä koska ei taida tietää mitään palstalle liittyvistä kysymyksistä:) se niistä insinööreistä....
- että niin
paine kirjoitti:
taitaa olla tosiaankin vaikea asia tajuta tuo meikäläisen alkuperäinen kysymys,pois luettuna "että niin" joka kyllä ymmärtää kysymyksen tarkoituksen, taitaa muilla kysymykseen vastanneilla olla tieto hakusessa eritoten tällä meidän insinöörillä joka vastailee vain asiattomia viestejä koska ei taida tietää mitään palstalle liittyvistä kysymyksistä:) se niistä insinööreistä....
Lopultakin sain kiinni oikean henkilön tositiedon saamiseksi. Arvot ovat yhdessä tietyssä paikassa käytettyjä, eivät mitään "direktiivejä".
Koeponnistuksessa laitetaan järjestelmään 1 bar paine, jonka tulee pysyä 15 minuutin ajan oleellisesti laskematta. Tarkoittaa esimerkiksi lämpötilan muutoksesta johtuvaa heittoa. - paljon
että niin kirjoitti:
Lopultakin sain kiinni oikean henkilön tositiedon saamiseksi. Arvot ovat yhdessä tietyssä paikassa käytettyjä, eivät mitään "direktiivejä".
Koeponnistuksessa laitetaan järjestelmään 1 bar paine, jonka tulee pysyä 15 minuutin ajan oleellisesti laskematta. Tarkoittaa esimerkiksi lämpötilan muutoksesta johtuvaa heittoa.kunnon vastauksesta:) Onhan täällä kunnon kavereitakin eikä vain kaikki tietäviä "insinörttejä" ! Kiitos vielä kerran!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078