Menkää käymään osoitteessa www.phpbb88.com/lemmenviem, siellä on aito ja alkuperäinen Lemmen Viemää- foorumi. Käyttäjiä melkein 50!
Lemmen Viemää foorumi, melkein 50 käyttäjää
6
2849
Vastaukset
- katsomassa
Siellähän ei oo mitään juonipaljastuksia eikä tietoa tulevista tapahtumista. Ei hyvä. Toinen foorumi on paljon parempi.
- Dairza
Kyllä sieltä niitä juonareita ja jaksoselostuksia löytyy, kun rekisteröityy.
- Courteney
Kyllä tuo phpbb88.com/lemmenviem voittaa Leenan ja Rhannan (anteeksi, anteeksi :) ) foorumin, ehkä siksi, että siellä on keskustelua ja kaikkea muuta tietoa sarjasta. Jahka se toinen foorumi saa enemmän käyttäjiä...
Vaikken pidäkään Lemmen Viemästä yhtään, siellä on kiva käydä. Ehkä juuri siksi, että muut käyttäjät ovat samanhenkisiä. - foorumi parempi
Dairza kirjoitti:
Kyllä sieltä niitä juonareita ja jaksoselostuksia löytyy, kun rekisteröityy.
Siellä saa nähtäväksi Saksan ja Italian tv:ssä pyörivistä jaksoista pätkiä ja ehkäpä jopa kokonaisia jaksoja näistä tulevista tapahtumista jos kauniisti ylläpitäjiltä pyytää :)
- täällä
Courteney kirjoitti:
Kyllä tuo phpbb88.com/lemmenviem voittaa Leenan ja Rhannan (anteeksi, anteeksi :) ) foorumin, ehkä siksi, että siellä on keskustelua ja kaikkea muuta tietoa sarjasta. Jahka se toinen foorumi saa enemmän käyttäjiä...
Vaikken pidäkään Lemmen Viemästä yhtään, siellä on kiva käydä. Ehkä juuri siksi, että muut käyttäjät ovat samanhenkisiä.Ei oikeastaan kuulu mulle mutta tuli vaan outo lemu.
- IUKKKKKKK
täällä kirjoitti:
Ei oikeastaan kuulu mulle mutta tuli vaan outo lemu.
TYYPPI PIERAS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845327Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.323544Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j562927Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372135Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611896Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861676- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71195