Paljonko mahtaa olla 90-luvun alkupuolen eli 92-93 Transporterien jarrullisten kärryjen vetokyky? Tuollaista 2.4 dieseliä olen ajatellut.
Transporterin vetokyky`?
4
5261
Vastaukset
- pakum
Vetokykyhän riippuu paljon olsuhteista (esim. mäkinen maasto pienentää sitä)!
Mikäli tarkoitit lain sallimaa suurinta kytkentämassaa niin se selviää rekisteriotteesta, mikäli merkitty. Jos ei ole merkittynä niin voi vetää pakun kokonaismassan verran.
Eli jos joutuu raskasta kärryä hinaamaan niin kannattaa hankkia paku jonka otteessa ei ole kytkentämassaa. Em. vuosimalleista niitä löytyykin runsaasti.- ja urheilun puolelle
Joo, pieleen meni ja riskiurheilun puolelle. Kyllä jokaisen pakun laillinen kytkentämassa on tiedossa, vaikka sitä ei otteeseen olisi merkitty. Sama juttu kuorma-autoiksi rekisteröidyillä pakuilla.
Niin että jos sitä Transporterin kokonaismassan suuruista kärryä täytenä vetää niin sakkoa tulee että ropisee, ellei satu kohdalle harvinaisen tyhmä poliisi. - vw t5
Kyllä se taitaa kuitenkin olla omapainon eikä kokonaispainon minkä saa vetää. Mulla on t5 volsu ja muistelen että saisi suunnilleen pari tonnia vetää. Kokonaispaino on jotain 2800 kg, muistaakseni!!
- Transit
vw t5 kirjoitti:
Kyllä se taitaa kuitenkin olla omapainon eikä kokonaispainon minkä saa vetää. Mulla on t5 volsu ja muistelen että saisi suunnilleen pari tonnia vetää. Kokonaispaino on jotain 2800 kg, muistaakseni!!
Joo Ford Transit-97 turbo diesel 2000 kilon vaunu perässä eikä tunnu missään.Mitä Hiace ei suostunut vetämään remontit vapaatuuletin ja jarrukengät,palat
Autolla ajettu n.250 tkm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374966- 823526
- 302963
- 612935
- 82777
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91710- 181691
- 161584