KEPUn eduskuntaryhmän puheenjohtaja Timo Kalli halua panna oman lusikkansa erilaisten maksujen korotussoppaan.
KEPUli Kalli vaatii, että mm. terveyskeskusmaksuja yms. on korotettava reilusti.
Ensin mannertenvälinen nahjus Zero-Matti Vanhanen jo nosti mm. bensan ja sähkön hintaa. Nyt on tulossa lisää lunta tupaan.
KEPU haluaa korottaa Suomen inflaation ihan uusiin ulottuvuuksiin.
KEPUn Kalli ajaa maksuihin korotuksia
3
96
Vastaukset
- hävetä saisivat
Liisa Hyssälä lupasi eläkeläisille 300 euron korotuksen, mutta päästyään ministeriksi hän haistatutti pitkät vitut tälle vaalilupaukselleen. Seuraavalla vaalikierroksella keskusta lupasi korjata eläkeläisten verotuksen vastaamaan palkansaajien verotusta, mutta toisi taas kävi. Eläkeläisten verotusta ei korjattukaan, vaan eläkeläiset maksavat edelleen eläkkeistään enemmän veroa, kuin vastaavaa tuloa saavat palkansaajat. KEPU ON PETTÄNYT ELÄKELÄISET KAKSI KERTAA PERÄ JÄLKEEN. Pettääköhän kepu eläkeläisiä vielä kolmannen kerran?
- mistä tänne tullu?
Apinan on polkema Jammu-sedän kultana. Hah hah hooooooo....
- kunnallisvaaleissa
takavuosina Espoossa. Etkös tiennyt?
Pilkka kilahti omaan nilkkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211