nyt kaikki toimintaan

..suomen jääkarhujen hyväksi.. niiden pitää säilyä meillä suomessakin.. ne kun on niin ihanan valkoisia ja karvaisia ja no semmosii karhuja..

12

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini_siivetär

Ranuan eläinpuistossa niitä kai on, mutta ei kai luonnossa..siis nyt mä en uskalla enää lähtee lenkille, jos tulee jääkarhu vastaan, vaikkakin se on ihan ihanan näköinen..pienenä..

• ..etusivullahan sitä on toitotettu eilisestä lähtien että nuo ei eläinpuistojääkarhut vaan muut ovat katoamassa suomesta.. en itsekään tiennyt niitä olevan vaikka lapissa oon käynyt.. mutta jos on haluan nähdä niitä elävänä suomessakin luonnossa..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..etusivullahan sitä on toitotettu eilisestä lähtien että nuo ei eläinpuistojääkarhut vaan muut ovat katoamassa suomesta.. en itsekään tiennyt niitä olevan vaikka lapissa oon käynyt.. mutta jos on haluan nähdä niitä elävänä suomessakin luonnossa..

toivoisin ylipäätään, että ne niinkuin muutkin karhut pysyisivät pois ihmisasutusten liepeiltä, vaikkakin ehkä tänä syksynä on puhuttu vähemmän roskiskarhuista, ehkä ilmasto on ollut niille suopea ja ovat saaneet ravintonsa luonnosta..en oikein välittäis, että osuisin yhtäaikaa karhun kanssa roskikselle..))

• Sini_siivetär kirjoitti:

toivoisin ylipäätään, että ne niinkuin muutkin karhut pysyisivät pois ihmisasutusten liepeiltä, vaikkakin ehkä tänä syksynä on puhuttu vähemmän roskiskarhuista, ehkä ilmasto on ollut niille suopea ja ovat saaneet ravintonsa luonnosta..en oikein välittäis, että osuisin yhtäaikaa karhun kanssa roskikselle..))

..en vain ole koskaan nähnyt edes tavallista karhua luonnossa..vaan eläinpuistossa.. sen sijaan oon nähnyt hirviä, mäyriä, peuroja, poroja, kameleita, kotieläimiä.. ja polleja..niinkuin tänään kun kävin maaseudulla ulkoilemassa..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..en vain ole koskaan nähnyt edes tavallista karhua luonnossa..vaan eläinpuistossa.. sen sijaan oon nähnyt hirviä, mäyriä, peuroja, poroja, kameleita, kotieläimiä.. ja polleja..niinkuin tänään kun kävin maaseudulla ulkoilemassa..

tullut nenäkkäin karhun kanssa, vaikka läheltä piti tilanteita on tullut marjametsässä..noin 10 minuutin viiveellä oltais oltu karhun kanssa nenäkkäin, mutta onneksi olen ehtinyt alta pois..tai karhun marjareviireiltä..suden olen nähnyt luonnossa..ihan luonnossa, ettei eläinpuistossa..hieman pelottavan näköinen sekin on, mutta kyllä se ihmistä vielä väistää..

tullut nenäkkäin karhun kanssa, vaikka läheltä piti tilanteita on tullut marjametsässä..noin 10 minuutin viiveellä oltais oltu karhun kanssa nenäkkäin, mutta onneksi olen ehtinyt alta pois..tai karhun marjareviireiltä..suden olen nähnyt luonnossa..ihan luonnossa, ettei eläinpuistossa..hieman pelottavan näköinen sekin on, mutta kyllä se ihmistä vielä väistää..

..kanssa ei varmaan olis kiva painia..ehkä liian kovakourainen..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..kanssa ei varmaan olis kiva painia..ehkä liian kovakourainen..

ehkä hieman epämiellyttävää tuntea sen kynnet selässä, jos se halia yrittää..mutta mietipä sitä, et ohjeiden mukaan on näyteltävä kuollutta ja paiskautua sen eteen maata..siis mä pyörtyisin ja kangistuisin varmaan heti pelosta karhun tullessa kasvokkain ja kaatuisin sen eteen pyörtyneenä tai sitten juoksisin niin paljon kuin kintuista pääsisi niin pitkälle kuin pippuri kasvaa..))

ehkä hieman epämiellyttävää tuntea sen kynnet selässä, jos se halia yrittää..mutta mietipä sitä, et ohjeiden mukaan on näyteltävä kuollutta ja paiskautua sen eteen maata..siis mä pyörtyisin ja kangistuisin varmaan heti pelosta karhun tullessa kasvokkain ja kaatuisin sen eteen pyörtyneenä tai sitten juoksisin niin paljon kuin kintuista pääsisi niin pitkälle kuin pippuri kasvaa..))

..tiedät kuinka toimia..ja jos pyörryt ei tarvitse edes näytellä..kyllä se kyllästyy..sama juttu kun yks metsästäjä pakeni karhua metsässä nousi korkealle kivelle ja alkoi pitää kauheeta elämäöintiä (oli kuullut karhujen säikkyvän meteliä) mies hakkas kattilalla kiveen sun muilla ihan paskaksi tavarat ja karhu vaan ihmetteli vieressä.. no lopulta karhu kyllästyi ja lähti pois.. ja metsästäjän piti ostaa ainakin uusi kattila.. oliko hyötyä..ei..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..tiedät kuinka toimia..ja jos pyörryt ei tarvitse edes näytellä..kyllä se kyllästyy..sama juttu kun yks metsästäjä pakeni karhua metsässä nousi korkealle kivelle ja alkoi pitää kauheeta elämäöintiä (oli kuullut karhujen säikkyvän meteliä) mies hakkas kattilalla kiveen sun muilla ihan paskaksi tavarat ja karhu vaan ihmetteli vieressä.. no lopulta karhu kyllästyi ja lähti pois.. ja metsästäjän piti ostaa ainakin uusi kattila.. oliko hyötyä..ei..

tavata vain noita hieman pienempiä eläimiä, kuten kissoja, koiria, oravia sun muita pikkusia..siis muuten en muistanutkaan kerta, ett olen mäkin nähnyt kamelin, mutta phyi..kuinka se haisi pahalle..siis en saattanu mennä viittä metriä lähemmäs sitä..yäk, kun vieläki oksettaa se hajumuisto..

tavata vain noita hieman pienempiä eläimiä, kuten kissoja, koiria, oravia sun muita pikkusia..siis muuten en muistanutkaan kerta, ett olen mäkin nähnyt kamelin, mutta phyi..kuinka se haisi pahalle..siis en saattanu mennä viittä metriä lähemmäs sitä..yäk, kun vieläki oksettaa se hajumuisto..

..kun sillä turkissa ratsastin..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..kun sillä turkissa ratsastin..

Rhodoksella katsomassa kameleita, kun niitä varta vasten näytettiin turisteille..mut nyt Pervokki, tää tyttö lähtee saunomaan, että hyvät illan jatkot sulle!!

Rhodoksella katsomassa kameleita, kun niitä varta vasten näytettiin turisteille..mut nyt Pervokki, tää tyttö lähtee saunomaan, että hyvät illan jatkot sulle!!

..illan jatkoja.. eläkä kameleita kammoksu ainakaan hajun takii..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      63
      6991
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4935
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      79
      2762
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      2069
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1938
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1677
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      12
      1562
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1429
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1294
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      15
      1276
    Aihe