möykätä raamatusta vaikka 100% varmasti ei yksikään ateisti hurahda uskomaan johonkin satuolentoon.
Hassua että hullut sedät
9
382
Vastaukset
- Nimetön
Tämä ateisti uskoo varmasti että Zaphod Beeblebrox on tuolla jossain olemassa. Uskon niin vakaasti että TIEDÄN sen olevan totta. Joten olet oikeassa, uskoni haihtui savuna ilmaan...
Ateisti jälleen - Kössönöm
tämä on. Mutta aika koukuttavaa, ikävä kyllä.
En usko, että uskovaiset edes kuvittelevat ketään käännyttävänsä. Tai mistä sen tietää, mitä kuvittelevat.- Entinen krisseli
Olen kääntynyt ateistiksi. Miten tästä eteenpäin? Onko olemassa anonyymit ateistit- kerhoa.
Entinen krisseli kirjoitti:
Olen kääntynyt ateistiksi. Miten tästä eteenpäin? Onko olemassa anonyymit ateistit- kerhoa.
Sellaista kerhoa kuin anonyymit ateistit ei taida olla, mutta Vapaa-ajattelijoiden liitto on ehkä tämän hetken näkyvin uskonnottomien etuja ajava järjestö. On mainittava että kaikki ateistit eivät hyväksy kaikkia liiton toimintamuotoja joten liitto ei edusta täysin yksimielistä näkemystä ateismista Suomessa. Vaikka et olisikana aikeissa liittyä, vapaa-ajattelijoiden nettisivulla on tarjolla runsaasti materiaalia ateismista johon voi tutustua.
- Kössönöm
Whitewash kirjoitti:
Sellaista kerhoa kuin anonyymit ateistit ei taida olla, mutta Vapaa-ajattelijoiden liitto on ehkä tämän hetken näkyvin uskonnottomien etuja ajava järjestö. On mainittava että kaikki ateistit eivät hyväksy kaikkia liiton toimintamuotoja joten liitto ei edusta täysin yksimielistä näkemystä ateismista Suomessa. Vaikka et olisikana aikeissa liittyä, vapaa-ajattelijoiden nettisivulla on tarjolla runsaasti materiaalia ateismista johon voi tutustua.
uskonnottomat eivät tosiaan ole Vapaa-ajattelijoiden jäseniä. Siinä olisikin kirkolla ihmettelemistä jos VA:n jäseniä olisi satoja tuhansia.
Liittohan on uskonnottomien etu-oikeus-ja kulttuurijärjestö, eikä
sen jäsenmäärä ole kovin suuri.
- on sinun mielessäsi
jonka taas kuvittelet myös muiden mieliin ;)
- ei satuolentoon
kannatakaan uskoa mutta sillä nyt ei ole Jeesuksen kanssa mitään tekemistä. Jeesus oli historiallinen henkilö.
- Heh heh
Skitsofreeninen ihminen nimeltä Jeesus on saattanut maan päällä tallustaa, mutta loppu onkin huuhaata ja satua.
Moikka vaa sullekki..:D
oon 17w, olen kyllä täti mutta en kovin vanha vielä..ja kyllä mä jaksan täällä kirjotella..ei kauheesti voimia viä..tosin joskus ärsyttää kun ihmiset on välillä niin yksinkertasia ja LAPSELLISIA!! kumma juttu mutta kai ne on jotain miehiä sitten,.. joilla ei vielä järki pelaa niin hyvin..
Et sinä voi tietää ketä Jumala voi puhutella tätien ja setien kautta..älä mene tuolla tavalla sanomaan.. Monetkin ihmiset näyttävät Jumala jutuille keskaria koviskavereitten nähden mutta sitten illalla oikeesti miettii niit juttui tosissaan..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427