kuun asento

ja uskovaisten

4

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retrohetero

      Tossa joulun alla kiihtyi hihhuleiden sekoilu
      massiiviseen mittakaavaan, rauhoittui hetkeksi
      ja lähti uuteen nousuun uudenvuodenaaton aikoihin.
      Voi muuten liittyä kuuhun, mutta luulen että
      se liittyi joulu ja uusivuosi viinoihin...

      • taidat kyllä erehtyä.. ei se kyllä mitenkään mihkään kuun asentoon liity..herääs nyt jo!!
        Me vaan tykätään käydä täällä..ja ainahan se ei oo mitään kivaa saada kokoajan jotai paskaa niskaan mutta se kuuluu asiaan ku ateistejen jutuis ollaan...Mutta uskokaa tai älkää mutta se ei varmaan kenenkään elämää kauheesti mihinkään suuntaan muuta vaikka kuinka haukutte ja pilkkaatte..:) jos saatte iloo sellasesta nii iha vapaasti. halvat huvit..
        Onko tullut mieleen että me välitetään siitä mitä muille kuuluu..kukaan ei meitä näillä sivuilla pakota käymään.. Mutta kai sinä antaisit hukkuvalle pelasturenkaan jos hän olisi merihädässä? sama asia..:) siihen vaan pitää osata tarttua kiinni.


      • Retrohetero
        tuiskutyttö kirjoitti:

        taidat kyllä erehtyä.. ei se kyllä mitenkään mihkään kuun asentoon liity..herääs nyt jo!!
        Me vaan tykätään käydä täällä..ja ainahan se ei oo mitään kivaa saada kokoajan jotai paskaa niskaan mutta se kuuluu asiaan ku ateistejen jutuis ollaan...Mutta uskokaa tai älkää mutta se ei varmaan kenenkään elämää kauheesti mihinkään suuntaan muuta vaikka kuinka haukutte ja pilkkaatte..:) jos saatte iloo sellasesta nii iha vapaasti. halvat huvit..
        Onko tullut mieleen että me välitetään siitä mitä muille kuuluu..kukaan ei meitä näillä sivuilla pakota käymään.. Mutta kai sinä antaisit hukkuvalle pelasturenkaan jos hän olisi merihädässä? sama asia..:) siihen vaan pitää osata tarttua kiinni.

        mäkin heittäisin pelastusrenkaan uskovaiselle
        (tai Mikki Hiirelle) merihädässä. Se johtuu
        koska olen ihminen, minulla on moraali ja
        synnyinen taipumus yrittää pelastaa lajikumppaneita.
        Sitä kutsutaan inhimillisyydeksi. Siihen ei
        tarvita raamattua.

        Mutta en heittäisi tyhjää rengasta niin vakavassa
        tilanteessa edes jokena uskovaiselle. Ikävä
        kyllä uskovaiset antavat vain näitä tyhjiä
        pelastusrenkaita (tai reikäisiä spärdäreitä..)
        hädässä kärsiville... Uskovaisten renkaita en
        ota vastaan, se on itsensä kusettamista.

        Voisi muotoilla myös näin uskoon hurahtamisen
        vaikeassa tilanteessa sea disaster skenaariota
        käyttäen: Uppoamassa ollaan, uskovaiset heittävät
        naruttoman pelastusrenkaan mikä pitää sinut juuri
        ja juuri pinnalla. Hukkuminen ei enää ole ongelma
        mutta hypotermia tekee lämpöisän olon, eikä edes
        tajua että ongelma on jo vaihtunut toiseen...

        Olipas taas verbaalista kikkailua. Yök.


      • hukkuvalla pitää
        tuiskutyttö kirjoitti:

        taidat kyllä erehtyä.. ei se kyllä mitenkään mihkään kuun asentoon liity..herääs nyt jo!!
        Me vaan tykätään käydä täällä..ja ainahan se ei oo mitään kivaa saada kokoajan jotai paskaa niskaan mutta se kuuluu asiaan ku ateistejen jutuis ollaan...Mutta uskokaa tai älkää mutta se ei varmaan kenenkään elämää kauheesti mihinkään suuntaan muuta vaikka kuinka haukutte ja pilkkaatte..:) jos saatte iloo sellasesta nii iha vapaasti. halvat huvit..
        Onko tullut mieleen että me välitetään siitä mitä muille kuuluu..kukaan ei meitä näillä sivuilla pakota käymään.. Mutta kai sinä antaisit hukkuvalle pelasturenkaan jos hän olisi merihädässä? sama asia..:) siihen vaan pitää osata tarttua kiinni.

        olla Bavaria, jotta pelastuu:-)

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=111&conference=667&posting=22000000031582619

        http://2bavaria-yachtbau.com/index.php?id=472&L=1

        huom, tämä ei ole mainos, bava on painava kesämökki, ei hyvin purjehtiva purjevene, poislukien match sarja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe