Xanorit... tarvitsen tietoa...

Mulla on vähän mielialat heitellyt ja ollut masennusta ilmassa...
Sain sitten yhdeltä tuttavalta vähän ko.lääkettä.
Kuuleman mukaan pitäisi jelpata.
Ja joo, tiedän että pitäisi lekuriin mennä mut aatteli neka kokeilla näitä..
No vaikutukset ovat nämä kun otan illassa yhden xanor2:

Mielialan heittelyt
Äkäisyys
levottomuus
Oon nyt eilisen aikana onnistunut laittamaan poikki välit äitini ja veljeni kanssa, kun purin heihin agressioni ja tulu sanottua suoraan kaikki mikä niissä on ärsyttänyt!

Muttaonko nyt niin, et tää ko.lääke ei sovi mulle, vai otanko liikaa vai mitä ihmettä??
Yleensä olen kuullut tuosta lääkkeestä vain positiivista sanottavaa..

Kertokaa vähän mitä oloja teille tuosta tulee ja miten muuten vaikuttaa?

Kiitos♥
3588
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

paniikkioireisiin vieden sairastumis luuloja poia,ja sitä ettei keskittyisi vaan itseensä rauhoittaen.
Mielialan vaihtelut viittaavat nnemminkin maniaan?

Äänestä

ihmeitä tee. Se että otat vähän jotain lääkettä, ei korjaa asioita noiden oireittesi takana. Edelleenkään ei ole olemassa ihme-/onnellisuuspilleriä.

Äänestä

Luulen, että Xanor on sinulle väärä lääke. Älä ota sitä enää, jos siitä tulee tuollaisia vaikutuksia.
Mene lääkäriin ja saat oikean lääkkeen vaivoihisi.
Itse käytän Xanorin pitkävaikutteista 1 mg 2 krt/vrk sosiaalisten tilanteiden pelkoon.
Olen jostain lukenut, että bentsot voivat joillakin tehdän päinvastaisen vaikutuksen kuin pitäisi, eli eivät rauhoita vaan jotenkin aktivoivat melkeinpä manian. Ehkä kohdallasi on kyse juuri tästä?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


muusari kirjoitti:

Mulla on vähän mielialat heitellyt ja ollut masennusta ilmassa...
Sain sitten yhdeltä tuttavalta vähän ko.lääkettä.
Kuuleman mukaan pitäisi jelpata.
Ja joo, tiedän että pitäisi lekuriin mennä mut aatteli neka kokeilla näitä..
No vaikutukset ovat nämä kun otan illassa yhden xanor2:

Mielialan heittelyt
Äkäisyys
levottomuus
Oon nyt eilisen aikana onnistunut laittamaan poikki välit äitini ja veljeni kanssa, kun purin heihin agressioni ja tulu sanottua suoraan kaikki mikä niissä on ärsyttänyt!

Muttaonko nyt niin, et tää ko.lääke ei sovi mulle, vai otanko liikaa vai mitä ihmettä??
Yleensä olen kuullut tuosta lääkkeestä vain positiivista sanottavaa..

Kertokaa vähän mitä oloja teille tuosta tulee ja miten muuten vaikuttaa?

Kiitos♥

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu