NÄITÄ STORK TARJOAA - NO, PUNNITAAN, PUNNITAAN
Ilm.12, 14 ja 19 luvut
Stork 7.1.2008 klo 20.01
Luultavasti tarkoitettiin seuraavia Raamatunkohtia:
Ilm.12:17: "Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita lapsia vastaan, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle."
Ilm.14:6-12 (kolmen enkelin sanoma)
Ilm.19:10: ...Jeesuksen todistajissa on profetoimisen henki.
Mitä se on? Mitä se on? Mitä se on?
Kun lukee KOKO luvut: 12, 14 ja 19, saa oikean
käsityksen - ja se on yhtäpitävä profeettojen kanssa. Lukekaapa Raamatusta itse, rukouksen hengessä!
Mutta minä kommentoin tässä vain tuossa olevaa
sekä tuon esiin ne jakeet, joista adventtikirkko
vielä nykyajassakin mieluusti vaikenee.
Ilm 12:17 viitaten,
totean, että profeetat kuvaavat "vaimolla" ja "tyttärellä" (tässä jakeessa "nainen") aina Israelia ja Jerusalemia.
"Muita lapsia" tuossa tarkoittaa kristikansaa
(=uudestisyntyneet). Ja myös osaa Israelia, sillä ei aivan koko kansaa Herra vie piilopaikkaan.
"Suuren kotkan siivet, jotta lentäisi" (j. 14) tarkoittaa tietysti, että ilmateitse heidät viedään piiloon antikristukselta.
Meille ei paljasteta, ovatko nämä ne 14000
"esikoista" ja lähetetäänkö juuri heidät ympäri maata todistamaan Messiaasta "kansoista jäljelle jääneille", 1000-v. rauhanajassa.
"Jumalan käskyt ja Jeesuksen todistus" on hieman toisin toisaalla, samaa yhteyttä silti. Se toinen kohta on helpompi ymmärtää oikein - henk.koht. uskon todistuksen tähdenhän antikristus-peto ne tapattaa, lopun ahdistuksen ajassa.
Miksikö olen niin varma, että vasta pedon ajassa tuo Ilm 12:17 tapahtuu, seurakunann ylöstempaamisen jälkeen?
Mikä mieletön kysymys - sillä jo senkin tähden, että eihän olisi mitään
ylös pilviin temmattavaa joukkoa, jos peto kaikki
uskovat surmaisi! Ei Kristus tulisi omiaan hakemaan, jos poisnukkumisen kautta lähtisimme!
Tässä se Ilm 12:17 kohtaa selkeämpi kuvaus tempauksesta jääneistä, valvomattomista uskovista, pedon ajassa - niistä jotka kieltäytyvät pedon merkistä:
Ilm 6:9
Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
Ilm 14:6-12 viitaten,
totean, ettei ihme, ettei Stork laittanut kohtaa esiin, vaikka tuo kohta sinänsä on ellenistisen
eksytyksen kulmakivi. Tätä eivät halua esittää:
Ilm 14:10-11
10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä VAIVATTAMAN pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva AINA ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
Timoflinkiläisyys sanoisi tuollaista Karitsaa
sadistiseksi, mutta oikeamielisyyttähän se on.
Jos luet luvun 14 alusta asti, on sielläkin
adventtiteologian luhistava jae - se jae paljastaa
Karitsan astumisen Öljymäelle tapahtuvan samassa
ajanjaksossa, mitä tuo 14. luku kokonaisuudessaan
kuvaa.
Ja SIINÄ ovat ne otsaan sinetöidyt, eikä
millään ellensapattisinetillä, vaan Isän ja Karitsan nimillä, omistussinetillä!
Kaikki profeetat yhtyvät täysin siihen kuvaukseen, eritoten Sak 14. ja Jes 66. Jopa Apt 1:11-12!
Ilm 14:1
Sitten näin tämän: Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan oli sataneljäkymmentäneljätuhatta (144000) ihmistä, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi. [Ilm. 7:3,4]
Ettäkö tuo 144000 tarkoitta koko pelastuvien joukkoa? Mutta 6. jakeen mukaan ne ovat "esikoislahja", eikä kaikki.
Ilm 7:9 Johannes näkee 144000 JÄLKEEN tulevan niin suuren joukon ylöstemmattuja ja kirkastettuja pyhiä, ettei voi laskeakaan!
Näinollen adventtikirkon opetus sapattisinetein varustetusta adventti-israelista on täysin eksytystä.
Sillä vain 144000 sinetöidään, aikanaan,
ja koostuvat israelilaissita heimoista ne.
Ilm 19:10 viitaten,
totean, että siinähän luvataan kaikissa Jeesuksen todistajissa olevan profetoimisen Hengen - eikä
vain EGW:ssä. (Tuskinpa hänessä).
Jeesuksen Testamentti myös todistaa, että kaikissa
uudestisyntyneissä on profetoimisen Henki!
Kunhan eivät kumartele enkeleitä!!
Ilm 19:10
Minä heittäydyin hänen jalkoihinsa kumartaakseni häntä, mutta hän sanoi: "Älä tee niin! Minä olen vain Jumalan palvelija, niin kuin sinä ja veljesi, jotka olette Jeesuksen todistajia. Jumalaa sinun tulee kumartaa!" Jeesuksen todistajissa on profetoimisen Henki. [Ilm. 1:10].
1. Kor. 14:31
Sillä te saatatte kaikki profetoida, toinen toisenne jälkeen, että kaikki saisivat opetusta ja kaikki kehoitusta.
Stork ja timoflinkiläisyys ovat totaalisesti väärässä, mutta Raamattu kokonansa totuus.
Jokainen Herransa tunteva sen oppii näkemään.
Lopputervehdykseni:
2. Piet. 3:18
Kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.
Stork antoi JAKEITA punnittavaksi
3
141
Vastaukset 3
- Kuin Ilmestyskirja
Ainakin kirkastetun seurakunnan ja Herran paluusta
Siionin vuorelle. Ja ne 144000 ovat mukana siinä.
Näitä kohtiahan sulla on tuolla vanhoissa viesteissäsi yllin kyllin.
Ja jumalattomat tuhotaan perin pohjin saman tien.
Sak 14:4-5
4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti.
Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti.
Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä.
Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
Jes 66:23-24
23 Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. [Sak. 14:16]
24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.
[Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48]
Apt 1:11-12
11 Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." [Ap. t. 2:7 | Ap. t. 3:21]
12 Silloin he lähtivät tuolta vuorelta, jota kutsutaan Öljymäeksi ja joka on lähellä Jerusalemia, sapatinmatkan* päässä.
He palasivat Jerusalemiin [Matka, joka sapattina oli lupa kulkea, noin kilometri.] [Luuk. 24:52]
Tämä on kai valtaistuimesta käsin nähtynä:
Ilm 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta (144000),ja heitä oli kaikista Israelin heimoista: ...
9 Tämän jälkeen näin suuren kansanjoukon, niin suuren, ettei kukaan kyennyt sitä laskemaan.
Siinä oli ihmisiä kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista, ja he puhuivat kaikkia kieliä.
He seisoivat valtaistuimen ja Karitsan edessä yllään valkeat vaatteet ja kädessään palmunoksa [Ilm. 3:5, 4:4, 6:11]
On tuossa paljon sellaista, mitä ei voi väittää
vain kuvaannollisesti tapahtuvaksi. Kuten, että vuoret halkeilee ja tietty laakso avautuu siten.
Maanjärsitsytä Siionin liepeillä paetaan ...Sak 14:5 mukaan. Mitähän tuosta tulisikaan kuvakielenä? Ei kai sentään ole tarkoitettukaan,
että sille keksittäisiin pelkkiä kuvaannollisia
merkityksiä??
Tutkaillaan ...kätketään sydämeen, niinkuin teki
Herran Maria-äiti. - siitä että ..
VAIN Jumalalla on kuolemattomuus ja että Jumalan kuolemattomuus johjuu Jumalan täydellisyydestä - se on Jumalan TÄYDELLISYYS mikä tekee Jumalasta kuolemattoman.
Ja kaikki mikä on täydellistä on siksi juuri Jumalasta. Pahuus on Jumalalle vastenmielistä ja Hän vihaa syntiä. Siis voimme olla varmoja että Jumala ei kiduta ketään - siis Hän joka täydellinen ja todellinen Jumala. Muista jumalista en menetakuuseen.
Jos Antti tuntisi Jumalansa paremmin niin hän lakkaisi puhumasta kuin keskiajan papit jotka pitivät kansaa kurissa noilla kauhujutuillaan.
Ei mikään piina ole Jumalan mieleen ja ehdottomasti ei ikuista.Sukau toki olen Raamatun kirjoittajalle.
Mutta puhupa Isälleni nuo toruvat sanasi!
Ellet uskalla sitä tehdä, niin puhu pukille,
sillä se auttaa, terapeuttisesti!
RAAMATTU EI VOI TYHJIIN RAUETA - ei ristintyön jälkeen. Eikös tämä ole sinunkin mielestäsi tosi?
Ilm 3:5
Se, joka voittaa, saa ylleen valkeat vaatteet, enkä minä pyyhi hänen nimeään elämän kirjasta, vaan tunnustan hänet omakseni Isäni ja hänen enkeliensä edessä. [Luuk. 10:20 | Matt. 10:32 ]
Tuon alla olevan vuoksi tahdot raivota Isälle?
Mutta eihän se sinau koske. Eikä vihamiehiäsikään,
jos opastat heidät elämän tielle. Suotta raivoat
ja syytät isääni (Isäämme?) sadistiseksi.
Ilm. 14:10
joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan.
Häntä kidutetaan tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä.
[Jes. 51:17; Jer. 25:15; Hes. 23:33 | 1. Moos. 19:24]
Ilm. 20:10
Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti.
[Ilm. 13:11, 14:10,11, 19:20]
Ei Ilmestyskirjasta välttämättä tarvitse olla
tietävinäänkään, mutta Jeesus opettaa evankeliumeissakin Isän oikeamielisestä
rankaisumenettelystä. (Kuten Matt 5:21-22).
Ja juttuhan on loppujen lopuksi niinpäin, että
väärämieliset (=uskosta osattomat) suorastaan
etsiytyvät mahdollisimman kauas Jumalasta,
häpeissään; siellä katoamattomuuden puolella.
AIVAN kuten jo paratiisissa Adam ja Eva lymysivät,
vaikka ei heitä oltaisikaan karkotettu.
Eikä Adam tahtonut vastata Jumalan kutsuun.
Pahalta näyttää - ikuisuudessa ei taida päästä
pois pyhien näkösältä. Täällä Maassa voi lymytä.
Uskotko profeettoja?
Täällä rauahnajassa taidamme saada esimakua
iankaikkisesta rangaistuksesta, siis väärämieliset.
Jes 66:23-24
23 Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra.
[Sak. 14:16]
24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.
[Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48].
Eikös ihminen loppujen lopuksi ole sadisti ja
jääräpäinen, eikä Jumala? Tuhat vuotta varoitetaan
ja silti ryhdytään pahaan heti, kun joku yllyttää!
Saatanan lopullinen tappio - Ilm 20:7-10
7 Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,
8 ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.
[Hes. 38:8,9; Ilm. 16:14]
9 Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki. [Ps. 78:68, 87:2 | 2. Kun. 1:10,12; Luuk. 9:54]
10 Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti.
[Ilm. 13:11, 14:10,11, 19:20]
Huomaathan, ettei helvettiä ole valmistettu
ihmistä varten - niinkuin on sapatti valmistettu -
vaan langenneita enkeleitä varten.
Raamattu ei ole minun käsialaani, mutta
tunnustaudun tuohon Isäni lakikirjaan ja
testamenttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483