Atacand + Propral vai Bisoprolol

Vaihdoin juuri työpaikkaa, joten olen ilman hoitavaa lääkäriä. (kunnes kehtaan mennä uuden paikan lääkäriin).

Puolisolle kirjoitettiin juuri Bisoprolol-nimistä beta-salpaajaa aivan samankaltaisiin oireisiin kuin itselläni on: tykyttely, muljahtelu taipumus migreeniin.

Minulle on kirjoitettu vastaaviin oireisiin Atacand Propral, eikä se tunnu auttavan täysin toivomallani tavalla. Aikaisempi työpaikkalääkäri halusi vielä "seurata tilannetta", vaikka itse pidin korvien soimista ja korkeata pulssia indikaationa siitä, että tämä kombinaatio ei toimi. Tosin syön siis Atacandia päivittäin ja Propralia vain, jos saan tykytyskohtauksen yöllä.
Olen syönyt erästä luontaistuotetta tykytykseen, ja se on itse asiassa loppunut lähes täysin sen jälkeen (vrt kerran viikossa, nyt kerran kahdessa kuukaudessa, jos sittenkään, eikä onneksi yöllä:-).


Onko kenelläkään henkilökohtaista kokemusta näistä yhdistelmistä? Mielestäni minulla tykyttely paheni valtavasti Atacandin aloittamisen aikoihin ja jatkui säännöllisenä muutaman kuukauden, kunnes aloin syödä luontaistuotetta, jolla se loppui. Lääkärin mielestä Atacand ei voi aiheuttaa tykyttelyä...ennen sen aloittamista minulla oli ollut ehkä muutama sellainen kohtaus elämässä?

Migreeniin Atacand on kieltämättä auttanut, yhtäkään kammottavaa aivorukomigreenikohtausta ei ole vuoteen tullut (työstressi aiheutti lopulta nuoruuden aivorunkomigreenikohtausten paluun 15 vuoden tauon jälkeen).
1715
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

RR-tautia?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Migreenipotilas + verenpain... kirjoitti:

Vaihdoin juuri työpaikkaa, joten olen ilman hoitavaa lääkäriä. (kunnes kehtaan mennä uuden paikan lääkäriin).

Puolisolle kirjoitettiin juuri Bisoprolol-nimistä beta-salpaajaa aivan samankaltaisiin oireisiin kuin itselläni on: tykyttely, muljahtelu taipumus migreeniin.

Minulle on kirjoitettu vastaaviin oireisiin Atacand Propral, eikä se tunnu auttavan täysin toivomallani tavalla. Aikaisempi työpaikkalääkäri halusi vielä "seurata tilannetta", vaikka itse pidin korvien soimista ja korkeata pulssia indikaationa siitä, että tämä kombinaatio ei toimi. Tosin syön siis Atacandia päivittäin ja Propralia vain, jos saan tykytyskohtauksen yöllä.
Olen syönyt erästä luontaistuotetta tykytykseen, ja se on itse asiassa loppunut lähes täysin sen jälkeen (vrt kerran viikossa, nyt kerran kahdessa kuukaudessa, jos sittenkään, eikä onneksi yöllä:-).


Onko kenelläkään henkilökohtaista kokemusta näistä yhdistelmistä? Mielestäni minulla tykyttely paheni valtavasti Atacandin aloittamisen aikoihin ja jatkui säännöllisenä muutaman kuukauden, kunnes aloin syödä luontaistuotetta, jolla se loppui. Lääkärin mielestä Atacand ei voi aiheuttaa tykyttelyä...ennen sen aloittamista minulla oli ollut ehkä muutama sellainen kohtaus elämässä?

Migreeniin Atacand on kieltämättä auttanut, yhtäkään kammottavaa aivorukomigreenikohtausta ei ole vuoteen tullut (työstressi aiheutti lopulta nuoruuden aivorunkomigreenikohtausten paluun 15 vuoden tauon jälkeen).

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu