Apollo-lennot täyttä kusetusta

retardi-hörhö

Eilinen Apollo dokumentti vahvisti jälleen kerran epäilyt miehitettyjen kuulentojen aitoudesta. Amerikkalaisilla oli suorastaan järkyttävän keskeneräistä ja epävarmaa tekniikkaa. Niin epävarmaa että astronauttien (alias kuuhuijareiden) henki saatettiin suureen vaaraan jättämällä kertomatta olennaisia teknisiä puutteita.

Outoa on sekin että Apollo 11 lennon astrohuijareista reissusta oli kertomassa ainoastaan kuuhuijari Aldrin. Missä olivat kuuhuijariveljet Armstrong ja Collins?

Dokumentissa keskityttiin kovasti kaikenlaisiin vaaratilanteisiin ihan kuin muuta ei olisi ollutkaan. Tuntuu siltä että korostamalla vaaroja saadaan kuuhuijaus tuntumaan aidommalta.

Katsokaapa ensi keskiviikkona Apollo 13 dokumenttia niin siinä ei muusta lässytetäkään kuin vaaroista. Näin sitä kansaa aivopestään uskomaan kuuhuijaukseen.

Nasa-hihhuli-pappi, joko olet valveilla valmiina puolustamaan jumalaasi Nasaa?

8

1026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hömpötystä

kukas se kuvasi Neil Armstrongin laskeutumisen kuuhun ellei Haliwuudin palkattu kuvaaja?

• Tekijät

keskittyivät kovasti kaikenlaisiin vaaratilanteisiin ihan kuin muuta ei olisi ollutkaan. Tekijät olivat brittiläisiä tv journalisteja ja eivät varmaankaan taustateknologioista paljoa tienneet, ja se näkyi.

Jopa HBO:n maasta-kuuhun sarja, joka ehkä tulee TV:stä parin vuodoen sisällä sisälti puutteistaan huolimatta enemmän taustatietoa.

Tämä on yleensäkin nykyään TV asiaohjelmien ja Tieteen Kuvalehtien ongelma. Lukija /katsoja luulee ymmärtävänsä vaikka valtava määrä taustatietoa jää esittämättä. Tämän näkee täälläkin salkkarien kirjoituksista.

• oli valittu lentojen vaarat. Ei siis ihme, että ohjelmassa keskityttiin lentojen vaaroihin, vai oliko? Ohjelmien tekijät yrittävät yleensä kovasti löytää uuden näkökulman aiheeseensa, jotta eivät pitkästyttävästi toistelisi ennen tehtyä.

Sattumoisin jutussa ei myöskään ollut kuin yksi lennonjohtaja, yksi tietokonemies jne. Onko epätavallista, että valitaan haastateltavaksi vain niin sanoakseni yksi kutakin lajia? Asia on tarkoitus saada selväksi, ei pitää mitään suuren valamiehistön kuulustelua.

• retardi-hörhö

oli valittu lentojen vaarat...
        Mmm... niin, mitä tuota turhaan haastattelemaan niitä kahta muuta kuuhuijaria. Antaa vain yhden valehdella muidenkin puolesta.

• kuupölyhörhö

Oli mukava nähdä tossa ohjelmassa kuinka hienosti laskeutuja oikein toimi! Se lipui 150 metrin korkeudella hiljaa ja kauniisti eteenpäin laskeutumispaikkansa kohti, parkkipaikkaa ei tahtonut oikein heti löytä koska Kuussa on niin paljon niitä monttuja ja koska läheskään kaikki ei näy aina Maahan asti niin vasta perillä ja lähellä Kuun pintaa tietää asiasta tarkemmin, näitä onnisti lopulta oikein hienosti ja he löysivätkin hyvän parkkipaikan.
        Minullakin on välillä vaikea löytää Alepan parkkihallista tilaa ladalleni mutta on se varmasti aina helpompaa kuin noilla kavereilla Kuussa, jos mä en saa heti paikkaa Alepan pihalta mä voin venttaa ihan rauhassa! kuukaverit taas ei voi venttaa yhtään rauhassa kun ei 3000 kg kuualus ei pysy hetkeäkään ilmassa jos gasoliini loppuu vähäski aikaa sehän tulee heti kuin kivi alas! ja kun Kuussa ei ole sitä ilmaa niin se todellakin putookin pirullisen äkkiä alas, saa olla todella tarkkana, kaverit oli hyviä kippareita joo, mä oon muuten aina halunnut jennkkiauton mut ku ne vie niin pirusti sitä gasoo niin ei mun päikkäristä riitä millään!

• yjtdndtytdny

Näyttää vähän siltä, että näillä ketjujen avauksillasi ei ole enää mitään muuta tarkoitusta kuin ärsyttää tämän palstan lukijoita.

Et taida uskoa enää itsekään kuuhuijaukseen.

• jeesuksen-come-back

uskoin kans ennen että kuulennot oli huuhaata mutta en voi olla myöskää varma että ne on totta on se mahdollista huijata studios mutta...

• turiset,

Yle suoltaa Suomen "virallista" kantaa ulos tässä Apollo asiassa. Tuskin yleltä tullaan koskaan näkemään hoax-juttuja. Uskontohan tästä on tehty, kun pappejakin liikkuu palstoilla virallista kantaa saarnaamassa (sharyn, oikea-aivolohko, vasen-aivolohko ja pikkuaivot) . Totta, joka hemmetin kuukuvaa pitää selitellä, koska jenkki-idiootit ei parempaan 70-luvulla pystyneet. Kuukuvien selityksia/omituisuuksia/naurettavuuksia voi käydä ihmettelemässä http://www.luna.e-cremona.it/apobase.htm

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2371
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2267
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1456
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1412
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1160
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    Aihe