Eli tiedättekös mikä juhla kyseessä?
1. Jeesuksen viimeinen ateria opetuslasten kanssa
2. Kristuksen saapumisen odotus
3. Itämaan tietäjien muistopäivä
4. Marttyyri Stefanuksen muistopäivä
5. Passnaika alkaa
6. Enkeli ilmoitti Marialle Jeesuksen syntymästä
7. Johannes Kastajan päivä
8. Jeesuksen ylösnousemuksen päivä
9. Enkelin ja lasten päivä
10. Jeesuksen syntymän muistopäivä
11. Pyhän hengen vuodattaminen
12. Jeesuksen ristiinnaulitseminen
13. Pyhien ja vainajien muistopäivä
14. Jeesus ratsasti Jerusalemiin
15 Kristuksen taivaanastumisen päivä
Siinä ne
Mikä juhla?
14
4856
Vastaukset 14
- manki houkuttelee
KUKAAN ei voi tietää vastausta näihin. Nostan hattu sille joka vastaukset näihin tietää.
- yleissivistykseen
1. Kiirastorstai
2. Tuomiosunnuntai/Kristuksen kuninkuuden päivä
3. Loppiainen, joskin antamasi nimi "muistopäivä" on vähän kumma
4. Tapaninpäivä
5. Tuhkakeskiviikko
6. Marianpäivä
7. Juhannus
8. Pääsiäinen
9. Mikkelinpäivä, joskaan ei ole enää lasten päivä, vaan pelkästään enkelien
10. Joulu
11. Helluntai
12. Pitkäperjantai
13. Pyhäinpäivä
14. Palmusunnuntai (tai 1. adventti)
15. Helatorstai
Hyvää kirkkovuotta!- :).
Kiitos avusta ja hyvää kirkkovuotta sinullekkin!
- Anonyymi
Homo
- hyödyntäjä
olitko jaakkolan koulussa?
- apowjd
kiitos vastauksista! :)
- JAAKKOLANSANKARI
JEEE
- mc3
teemu v pikku hintero
- mcb
oho piti laittaa antero
- JAAKKOLANSANKARI
mc3 älä hauku mun breet
- jklgivksdjlw.vds
säästit ussan tunnista 20 min!
- usknotoa?
jaa, sitä vaa uskonnon läksyistä luistetaan täällä, noh taidampa itsekki kopioida
- jeeeeeeeee.rfg
Aah kiiitti:Dd
Paras juhlan aihe kun ihminen saa armon tulla Jumalan lapseksi.
Kerra olla kirkaudessa Jeesusta ylistämässä,alkaa jo täällä maitten päällä jatkuun ijankaiikisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3411369Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan77936Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.69816Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt45702- 120693
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9526- 25525
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32492Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485- 79457
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447- 44425