Taas Lehtimäellä kuohuu...

JEHJ...

"Nelosen televisiouutisten saamien tietojen mukaan Lehtimäen opiston miesvalvojaa epäillään alaikäisen tyttöoppilaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Opiston rehtori Sisko Halonen sanoo, ettei halua kommentoida poliisitutkintaa ennen kuin on selvittänyt tilannetta.

Poliisi on tapauksesta vaitonainen, mutta on vahvistanut Neloselle, että asia on tutkinnassa. Tietojen mukaan hyväksikäyttö on kestänyt yli vuoden. Sen oletetaan alkaneen kaksi vuotta sitten, kun oppilas oli 15-vuotias."

Näin kirjoittaa Ilkka-lehti verkkosivuillansa.

Mihin tämä maailma on oikein menossa?....

10

1441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menossa?

Tuollaista on aina tapahtunut, että nuori tyttö antaa pillua aikamiehellekkin. Mitäs pahaa tuossa, jos on yksintuumin pidetty hauskaa, eikä seuraamuksiakaan tullut. Niin mitä pahaa siinä?

• *jätkyttynyt*

Onko tullut mieleesi, että opisto on KEHITYSVAMMAISTEN koulu...
        Joten kehtaat vielä ihmetellä, mitä pahaa on jos mieshoitaja sekaantuu vammaiseen?

Kysyn edelleen, mihin tämä maailma on menossa, kun sinäkin tuollaisia ihmettelet?...

• tiennyt.
        *jätkyttynyt* kirjoitti:

Onko tullut mieleesi, että opisto on KEHITYSVAMMAISTEN koulu...
        Joten kehtaat vielä ihmetellä, mitä pahaa on jos mieshoitaja sekaantuu vammaiseen?

Kysyn edelleen, mihin tämä maailma on menossa, kun sinäkin tuollaisia ihmettelet?...

Mutta tiedän, että maailmassa tapahtuu paljon pahenpaakin. Hiljattai Afganistanissa nuori tyttö oli myyty vaimoksi vanhemmalle miehelle. Tuolla ilmansuunnalla ei naisilla ole mitään arvoa. Myös vammaiset saattavat kaivata seksiä, en tiedä em. asiasta sen enempää. Noin yleensääkin Suomessa pidetään hirveetä möykkää alle 18v nussimisista, jos toisena osapuolena on 18v täyttänyt mies, vaikka yhdessä ja sovussa homma olisi hoidettu. Alaikäiset pennut, sitävastoin saavat keskenään paritella, mielin määrin, siitä ei tule mitään seuraamuksia, vaikka mielestäni parittelu ei ole lasten asia ollenkaan. Kouluissa olisi opetettava ja kannustettavakin masturboimaan, siintä ei ole kenellekkään haittaa, eikä se ole mitenkään hävettävää.

• vammaisetkin...
        tiennyt. kirjoitti:

Mutta tiedän, että maailmassa tapahtuu paljon pahenpaakin. Hiljattai Afganistanissa nuori tyttö oli myyty vaimoksi vanhemmalle miehelle. Tuolla ilmansuunnalla ei naisilla ole mitään arvoa. Myös vammaiset saattavat kaivata seksiä, en tiedä em. asiasta sen enempää. Noin yleensääkin Suomessa pidetään hirveetä möykkää alle 18v nussimisista, jos toisena osapuolena on 18v täyttänyt mies, vaikka yhdessä ja sovussa homma olisi hoidettu. Alaikäiset pennut, sitävastoin saavat keskenään paritella, mielin määrin, siitä ei tule mitään seuraamuksia, vaikka mielestäni parittelu ei ole lasten asia ollenkaan. Kouluissa olisi opetettava ja kannustettavakin masturboimaan, siintä ei ole kenellekkään haittaa, eikä se ole mitenkään hävettävää.

kaipaavat seksiä, osa pystyy masturboimaan itse, osalla sitten masturbointi jää tekemättä. Mutta eihän tuo silti sitä tarkoita, että miehellä on oikeus hyväksikäyttää vammaista. Toki ymmärrän, ettet tätä ajanut takaa tekstilläsi.
        Itse työskentelen vammaisten parissa ja sen tiedän, että seksi kiinnostaa, mutta eivät silti "ymmärrä" asiaa. Puheet pyörivät vain ja ainoastaan kädestä pitämis/pussailutasolla.

• kerroin, en
        vammaisetkin... kirjoitti:

kaipaavat seksiä, osa pystyy masturboimaan itse, osalla sitten masturbointi jää tekemättä. Mutta eihän tuo silti sitä tarkoita, että miehellä on oikeus hyväksikäyttää vammaista. Toki ymmärrän, ettet tätä ajanut takaa tekstilläsi.
        Itse työskentelen vammaisten parissa ja sen tiedän, että seksi kiinnostaa, mutta eivät silti "ymmärrä" asiaa. Puheet pyörivät vain ja ainoastaan kädestä pitämis/pussailutasolla.

tiennyt tapauksesta mitään, vaan yleistin. Seksi on liikaa korostunut kaikkialla maailmassa, vaikka pitäisi ymmärtää, että väestön räjähdysmäinen kasvu on syynä ihmisten pahoinvointiin jo nyt. Moraalisesti tuo hoidokin hyväksikäyttä taitaa olla tuomittavaa ja eiköhän seurauksena ole erottaminen. Minä miehenä olen siinä iässä, että juoksuajat ovat jo ohi. Toki silmät vielä naisia seuraa, mutta toimintaan ei ole oikein rohkeutta, eikä oikein tarvettakaan. Hommat hoituivat nuorenakin yksissätuumin, ei painostamalla, eikä raiskaamalla. Onneksi luoja oli(ja vanhempani) tehneet suhteellisen hyvää työtä. Ei tarvinnut hirveesti yritystäkään.

• häikki kassii

Ei tämä maailma mihinkään ole menossa.. ihminen on sama peto itselleen ja muille kuin kautta ihmisen historian. Tänäkin päivänä ympäri maailman ihmiset myivät tyttäriään alaikäisinä kaikenkarvaisille kääkille ja täällä "sivistyneessä" maailmassa vasta tapahtuukin kaikenlaista milloin mihinkin vedoten. Ihmiset tekevät kauheita asioita ja joitain niistä pidetään nykyään jopa luonnollisina asioina ja vaiennetaan vastustajat.

• kuriin

Pedot on kuitenkin saatava kiinni ja kuriin. Rangaistuksia.

• sanon minä...

Kyllä taas päästään pajattamaan hoitajista pahaa..

• se on

Onhan tuo aika paha, kun avustava miestyöntekijä käyttää hyväkseen opiskelijaa/alaikäistä vammaista asukasta.
        Ainakin pahempi kuin seksuaalinen häirintä eduskuntatalossa.

• kysyen
        se on kirjoitti:

Onhan tuo aika paha, kun avustava miestyöntekijä käyttää hyväkseen opiskelijaa/alaikäistä vammaista asukasta.
        Ainakin pahempi kuin seksuaalinen häirintä eduskuntatalossa.

Vastuuseen mies on vedettävä. Kai se on vakavampi kuin normaalin alaikäisen henkilön hyväksikäyttö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5592
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4207
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      152
      2170
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1896
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      124
      1718
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      968
    Aihe