miten tän ny kertois, ettei tuo silipa suuttuis, kun mää revin sen hiihtohaalarin..tietty siinä on ny kyllä sen omaaki vikaa, kun meni sanoon, että siinä on haaroissakin vetskari..tottakai mä menin sitä heti kokeileen ja venyttäessäni suksilla pidempää ponkaisua, niin silloinhan se repes koko haalari kahtia..mä oon täs nytte salaa koittanu sitä korjailla parsinneulalla ja villalangalla..villastahan se olla pitää näin talvella, kattelin kyllä tuota haalaria, että mulla olis komee villanen kaulaliina..taidan yhristää sillä haalarin kappaleet toisiinsa..hyvää lauantai iltapäivää kaikille..
Hiihtohaalari halki..
48
790
Vastaukset
- Sini_siivetär
että soihdut sammuu..kaikki väki nukkuu..väki nukkuu..
- hra kosander
mullakin on pitkät kalsarit keskellä päivää ja mietin ottaisko kalsarikännit ?
- Sini_siivetär
hra kosander kirjoitti:
siis kalsarikännit..mäkin istun tiukoilla trikoilla tässä..otan trikoohuikat hetken päästä, kunhan lähden tästä roikkumasta..
- mitäs se
hra kosander kirjoitti:
herra kosander nyt noin? Eikös herra kosanderilla o kun ne pitkäpunttiset kalsongit? Jos herra kosander nyt laittaa jotain muutakin, saattaa tulla vaikka naisvieraita;D!!!,
- mitäs se
hra kosander kirjoitti:
kalsarikänni teki? Yllättikö joku naisvieras, ja jouduit pukeutumaan ;;?
- hra Kosander
mitäs se kirjoitti:
kalsarikänni teki? Yllättikö joku naisvieras, ja jouduit pukeutumaan ;;?
paitsi otin pikkasen kossua ja sitte vajosin syvään koomaan ja just heräsin. Pitkät kalsongit on jotenkin väärinpäin. Ei muista mitään.
- mitäs se
hra Kosander kirjoitti:
paitsi otin pikkasen kossua ja sitte vajosin syvään koomaan ja just heräsin. Pitkät kalsongit on jotenkin väärinpäin. Ei muista mitään.
tuolleen nyt on töpeksiny, ihan kalsarit väärinpäin, ja muisti pois. No mimmonen se olotila hra Kosanderilla on? Tuntuukos että hra Kosander riipassu (tai joku toinen) sulta kalsongit, vai kuinka ne nyt silleen on väärinpäin? Hra Kosander koittaa nyt miettiä, vaikka kuin ois saanu nauttia, ja hra Kosanderilla nautinto menny hukkaan ;)!
- hra Kosander
mitäs se kirjoitti:
tuolleen nyt on töpeksiny, ihan kalsarit väärinpäin, ja muisti pois. No mimmonen se olotila hra Kosanderilla on? Tuntuukos että hra Kosander riipassu (tai joku toinen) sulta kalsongit, vai kuinka ne nyt silleen on väärinpäin? Hra Kosander koittaa nyt miettiä, vaikka kuin ois saanu nauttia, ja hra Kosanderilla nautinto menny hukkaan ;)!
muisti tai sitte ei. Oonkohan mä nähnyt päiväunia ?, meinaan kun joku iso vaalee silitti mun päätä-siis unessa tai sit ei. Kylppärin peiliin on huulipunalla joku kirjoittanut "heips". Prkl, ei muista mitään.
- mitäs se
hra Kosander kirjoitti:
muisti tai sitte ei. Oonkohan mä nähnyt päiväunia ?, meinaan kun joku iso vaalee silitti mun päätä-siis unessa tai sit ei. Kylppärin peiliin on huulipunalla joku kirjoittanut "heips". Prkl, ei muista mitään.
silleen hra Kosanderin peiliä tuhrii, tulee turhaa puuhaa! Jokos hra Kosander on peilin puhdistanu, vai raskiikos hra Kosander sitä poistaakkaan, jos vaikk hra Kosanderille tulis mieleen jotain, kivaa, silleen kun muisti palailee,pä tk it tä in,,;)!
- hra Kosander
mitäs se kirjoitti:
silleen hra Kosanderin peiliä tuhrii, tulee turhaa puuhaa! Jokos hra Kosander on peilin puhdistanu, vai raskiikos hra Kosander sitä poistaakkaan, jos vaikk hra Kosanderille tulis mieleen jotain, kivaa, silleen kun muisti palailee,pä tk it tä in,,;)!
Niin ne sanoo !. Oisko se nyt sitä sitten. Kännykkään tuli tuntemattomasta nrosta viesti- Heips !. Tän on pakko olla erotiikkaa !
P.S. Peiliä en pese. - mitäs se
hra Kosander kirjoitti:
Niin ne sanoo !. Oisko se nyt sitä sitten. Kännykkään tuli tuntemattomasta nrosta viesti- Heips !. Tän on pakko olla erotiikkaa !
P.S. Peiliä en pese.semmonen on? Ettei hra Kosander nyt loukkaannu, mutta kun tuo erotiikkaa, ihan outo sana, että jos hra Kosander nyt sitte selventää! Onkos hra Kosanderille aikasemmin tuommosta sattunu, eroottista erotiikkaa?
Ps. Hra Kosander laittaa nyt laminaatin siihen peiliin, että värikään ei haalistu ;)! - hra Kosander
mitäs se kirjoitti:
semmonen on? Ettei hra Kosander nyt loukkaannu, mutta kun tuo erotiikkaa, ihan outo sana, että jos hra Kosander nyt sitte selventää! Onkos hra Kosanderille aikasemmin tuommosta sattunu, eroottista erotiikkaa?
Ps. Hra Kosander laittaa nyt laminaatin siihen peiliin, että värikään ei haalistu ;)!Jos se onkin elektroniikkaa eikä erotiikkaa. En osaa laminoida mitään peilejä. Ei se teksti haittaa- mä näen kyllä siitä oman pläsini.
Oon mä jo niin kauan elänyt että kaikenlaista on matkan varrella sattunut- sitä E:lläkin alkavaa aina joskus. - mitäs se
hra Kosander kirjoitti:
Jos se onkin elektroniikkaa eikä erotiikkaa. En osaa laminoida mitään peilejä. Ei se teksti haittaa- mä näen kyllä siitä oman pläsini.
Oon mä jo niin kauan elänyt että kaikenlaista on matkan varrella sattunut- sitä E:lläkin alkavaa aina joskus.niinkun tarkottaa, onko se nyt sittenkin vaan hra Kosanderille ollu pelkkää elektroniikkaa? Kai hra Kosander nyt elektroniikan ja erotiikan eron tietää, eihän nyt vaan jotain kossuhumalassa hra Kosander ole kuitenkin vaan haaveillu?
Ps. Hra Kosander pitää nyt vaan peilissä sen muiston, voihan siinä aina piillä joku viestikin, vai mitä hra Kosander ajattelee? - hra Kosander
mitäs se kirjoitti:
niinkun tarkottaa, onko se nyt sittenkin vaan hra Kosanderille ollu pelkkää elektroniikkaa? Kai hra Kosander nyt elektroniikan ja erotiikan eron tietää, eihän nyt vaan jotain kossuhumalassa hra Kosander ole kuitenkin vaan haaveillu?
Ps. Hra Kosander pitää nyt vaan peilissä sen muiston, voihan siinä aina piillä joku viestikin, vai mitä hra Kosander ajattelee?Mä en oo enää varma mistään- siis mikä on mitä ja miksi. Ehkä mun on viisainta kaataa loput kossut viemäriin ja lämmittää vaikka sipulimaitoa ja sitten lähteä Höyhensaarille- tiedä vaikka näkis elektroniikasta villejä unia.
Huomenna kaikki on toisin- vai onko? - mitäs se
hra Kosander kirjoitti:
Mä en oo enää varma mistään- siis mikä on mitä ja miksi. Ehkä mun on viisainta kaataa loput kossut viemäriin ja lämmittää vaikka sipulimaitoa ja sitten lähteä Höyhensaarille- tiedä vaikka näkis elektroniikasta villejä unia.
Huomenna kaikki on toisin- vai onko?tekee? Hra Kosander ottaa nyt sitte sitä sipulimaitoa, mutta varoo sitte ettei sipuli saa aikaan hra Kosanderille ilmavaivoja, jos vaikka se iso vaalee tulee,,, tulee turhaa nolostumista vaan. Ei ei elektroniikka unien kanssa tarvii nolostua, mutta jos kuitenkin se viesti oli tarkotettu,,Heips nähdään ;)!
Hra Kosander kertoo sitten huomenna, menikös kaikki toisin, kun hra Kosanderilla tuo tulevaisuus häämöttää,,, kivana ;)!!! - hra Kosander
mitäs se kirjoitti:
tekee? Hra Kosander ottaa nyt sitte sitä sipulimaitoa, mutta varoo sitte ettei sipuli saa aikaan hra Kosanderille ilmavaivoja, jos vaikka se iso vaalee tulee,,, tulee turhaa nolostumista vaan. Ei ei elektroniikka unien kanssa tarvii nolostua, mutta jos kuitenkin se viesti oli tarkotettu,,Heips nähdään ;)!
Hra Kosander kertoo sitten huomenna, menikös kaikki toisin, kun hra Kosanderilla tuo tulevaisuus häämöttää,,, kivana ;)!!!Saatana, anteeks mut eihän mulla ole kotona sipulia ja sekin maito mitä löysin oli menny vanhaks. Et ei tuu mitään mistään taaskaan. Tykkäisköhän toi naapuri huonoa jos kävisin kyselemässä sieltä apua.
- mitäs se
hra Kosander kirjoitti:
Mä en oo enää varma mistään- siis mikä on mitä ja miksi. Ehkä mun on viisainta kaataa loput kossut viemäriin ja lämmittää vaikka sipulimaitoa ja sitten lähteä Höyhensaarille- tiedä vaikka näkis elektroniikasta villejä unia.
Huomenna kaikki on toisin- vai onko?hra Kosander nyt sillätavalla käyttää alkoholia väärin? Se viemäri puhdistus kun tehdään ihan muunlaisella aineella, hra Kosander nyt peruu vaan sen viemäröinnin, vai joko se lurahti viemäriin? Nyt hra Kosander on kyllä pulassa, jos vaikka viimiset alkohoolit oli!
Ps.Jos hra Kosander vois tarjota paukun, niin kuivaa suuta kummasti? - mitäs se
hra Kosander kirjoitti:
Saatana, anteeks mut eihän mulla ole kotona sipulia ja sekin maito mitä löysin oli menny vanhaks. Et ei tuu mitään mistään taaskaan. Tykkäisköhän toi naapuri huonoa jos kävisin kyselemässä sieltä apua.
naapuri sanoo, mutta hra Kosander menee nyt kysymään sipulia ja maitoa, lainaan vaan, sanoo että vihdossa hra Kosander voi antaa vaikka sen kossun lopun, ellei vaan jo sinne viemäriin menny? Onkos hra Kosanderilla koko päivän tökkiny, tuollalailla kirookin, ihan nolotti lukasta, vilkasin vaan :(!
- hra Kosander
mitäs se kirjoitti:
hra Kosander nyt sillätavalla käyttää alkoholia väärin? Se viemäri puhdistus kun tehdään ihan muunlaisella aineella, hra Kosander nyt peruu vaan sen viemäröinnin, vai joko se lurahti viemäriin? Nyt hra Kosander on kyllä pulassa, jos vaikka viimiset alkohoolit oli!
Ps.Jos hra Kosander vois tarjota paukun, niin kuivaa suuta kummasti?En mä tosissani ollut sen viemärin kanssa. Mä oon saanut sellaisen kotikasvatuksen aikanaan että "ruokaa" ei roskiin heitetä. Eli ei oo lurahtanut mitään mihinkään. Taisit pahan kerran peljästyä ! Kyllä mä voisin tarjota jos tuot tullessas yhden sipulin ja litran maitoa. Okei ?
- mitäs se
hra Kosander kirjoitti:
En mä tosissani ollut sen viemärin kanssa. Mä oon saanut sellaisen kotikasvatuksen aikanaan että "ruokaa" ei roskiin heitetä. Eli ei oo lurahtanut mitään mihinkään. Taisit pahan kerran peljästyä ! Kyllä mä voisin tarjota jos tuot tullessas yhden sipulin ja litran maitoa. Okei ?
hra Kosander sillä tavalla, tuhlaa. No kylläpäs hra Kosander onkin sitten sivistystä saanut, siitä kymmenen pistettä, ei saa tuhlata, nuuka pitää olla. Jos hra Kosander nyt kertoo pitääkö maidon olla laktoositonta, tulee vähemmän niitä hajuhaittoja, jos vaikka sitten pitempäänkin sitä juotavaa riittää! Eihän hra Kosandr nyt vaan sen yhden pullopohjallisen varjolla yritä sitä e(ro)(lektron)tiikkaa, jos vaikka alkas maistumaan, se kossu :)!?
- hra Kosander
mitäs se kirjoitti:
hra Kosander sillä tavalla, tuhlaa. No kylläpäs hra Kosander onkin sitten sivistystä saanut, siitä kymmenen pistettä, ei saa tuhlata, nuuka pitää olla. Jos hra Kosander nyt kertoo pitääkö maidon olla laktoositonta, tulee vähemmän niitä hajuhaittoja, jos vaikka sitten pitempäänkin sitä juotavaa riittää! Eihän hra Kosandr nyt vaan sen yhden pullopohjallisen varjolla yritä sitä e(ro)(lektron)tiikkaa, jos vaikka alkas maistumaan, se kossu :)!?
elää täysillä eli täysmaitoa se olla pitää- ei mitään kurria. Naapurin isäntä sano et se tulee 5 min. päästä käymään, lupasin sille yömyssyn. Sillä sipuli.
- mitäs se
hra Kosander kirjoitti:
elää täysillä eli täysmaitoa se olla pitää- ei mitään kurria. Naapurin isäntä sano et se tulee 5 min. päästä käymään, lupasin sille yömyssyn. Sillä sipuli.
nyt silleen änkeää? Eikös sitä kossua ollu sitte kuitenkaan, vai alkokos hra Kosander nyt tosi nuukaksi,,, ja jos hra Kosander muistaa, niin maitoahan minä tullessani tuon, jos kerran naapurilla sipulia on. Hra Kosander taitaa nyt ujostella, ihan suotta, mutta jos hra Kosander laittaa nyt kuitenkin muutankin kun ne kalsongit, on silleen siveempää ;)!
- hra Kosander
mitäs se kirjoitti:
nyt silleen änkeää? Eikös sitä kossua ollu sitte kuitenkaan, vai alkokos hra Kosander nyt tosi nuukaksi,,, ja jos hra Kosander muistaa, niin maitoahan minä tullessani tuon, jos kerran naapurilla sipulia on. Hra Kosander taitaa nyt ujostella, ihan suotta, mutta jos hra Kosander laittaa nyt kuitenkin muutankin kun ne kalsongit, on silleen siveempää ;)!
Naapuri tuli sipulipussin kanssa ja mä tein meille tuplakossut joita juuri nautiskellaan sipulin kera. Ei sen maidon niin väliä ole. Mitä mun vaatetukseen tulee niin niin tietysti tumma puku ja nailonpaita- kun on vieras nääs.
Kaikki merkit viittaa siihen että aamuun asti menee !! Huhhuh ! - mitäs se
hra Kosander kirjoitti:
naapuri ihan kiiruulla sitä sipulia tuomaan?? Taitaa olla viinamäen miehiä hra Kosanderin naapuri? Eihän hra Kosander kovin viinaan menevää sorttia ole? Jos kuitenkin voisin poiketa, kuivastaa tuota suuta, ei auttnu vesi, jano vaan yltyy :(! En minä niin ahneesti sitä kossua, mutta jos muutaman mukillisen, meinaan tulee unikin paremmin ;D!
- mitäs se
hra Kosander kirjoitti:
kossu teki? Eihän vaan hra Kosanderilla ole kohmelo, nautinnollisen yön seurauksena? Onko hra Kosanderilla NYT ollu unennäköjä "isosta vaaleesta" ja erotiikasta, vai oliko se sittenkin sitä elektroniikasta? Hra Kosander oottaa nyt aamun ainakin rauhallisesti, ei pidä riehkasta, hra Kosander istahtaa nyt vaan hetkeksi ja antaa olotilan parantua. Onkos hra Kosanderin naapuri jo menny kotiinsa, vai ihanko yöksi jäi?
- hra Kosander
mitäs se kirjoitti:
kossu teki? Eihän vaan hra Kosanderilla ole kohmelo, nautinnollisen yön seurauksena? Onko hra Kosanderilla NYT ollu unennäköjä "isosta vaaleesta" ja erotiikasta, vai oliko se sittenkin sitä elektroniikasta? Hra Kosander oottaa nyt aamun ainakin rauhallisesti, ei pidä riehkasta, hra Kosander istahtaa nyt vaan hetkeksi ja antaa olotilan parantua. Onkos hra Kosanderin naapuri jo menny kotiinsa, vai ihanko yöksi jäi?
Olo on kuin osuuskaupan hoitajalla (kaikella kunnioituksella heitä kohtaan) Tuli yöllä juotua muutama sipuli liikaa ja syötyä muutama paukku liikaa. Kivaa oli. Naapuri lähti jossain vaiheessa. En muista ! Unista sen verran, että olin isossa kodinkoneliikkeessä jossa myyjä oli ns. Iso Vaalee. Käyttäydyin ihan sivistyneesti jos oikein muistan, siis unessa.
Nyt täytyy miettiä mitä pystyisi aamupalaksi syömään.
Hyvää päivänjatkoa Kaikille. - mitäs se
hra Kosander kirjoitti:
hra Kosander silleen rajusti nauttii, pitää muistaa hra Kosanderin että seuraavalla kerralla sivistyneesti, pikkusormi pystyssä, pienen pienestä pikarista, ja vaan äärimmäisen niukasti alkohoolia. Eihän hra Kosander suutu jos kysäsen että oisko tänään vielä tilkka jälellä, sitä kossua, kun tuo jano mulla ei lopu. Sivistyneesti istusin, jalat nätisti vierekkäin, ja mekon helma alhaalla ;)!
- Mr. Kosander
mitäs se kirjoitti:
hra Kosander silleen rajusti nauttii, pitää muistaa hra Kosanderin että seuraavalla kerralla sivistyneesti, pikkusormi pystyssä, pienen pienestä pikarista, ja vaan äärimmäisen niukasti alkohoolia. Eihän hra Kosander suutu jos kysäsen että oisko tänään vielä tilkka jälellä, sitä kossua, kun tuo jano mulla ei lopu. Sivistyneesti istusin, jalat nätisti vierekkäin, ja mekon helma alhaalla ;)!
Kiva kun joku vähän neuvoo. Tosta pikkusormen pystyssä pitämisestä en oo ihan varma, se voi viestiä jotain ?- käviskös keskisormi ?
Kossua on ja jos loppuu niin haetaan pitkäripaisesta lissää. Ostan myös pienenpieniä pikareita jos tarvetta on.
Lopuksi haluaisin siteerata suuren suomalaisen idolini sanoja- " ehkä otan, ehkä en, so not, pääasia että hyppy kulkee ". Siinä on kaikki tarpeellinen kiteytettynä. - mites se
Mr. Kosander kirjoitti:
Kiva kun joku vähän neuvoo. Tosta pikkusormen pystyssä pitämisestä en oo ihan varma, se voi viestiä jotain ?- käviskös keskisormi ?
Kossua on ja jos loppuu niin haetaan pitkäripaisesta lissää. Ostan myös pienenpieniä pikareita jos tarvetta on.
Lopuksi haluaisin siteerata suuren suomalaisen idolini sanoja- " ehkä otan, ehkä en, so not, pääasia että hyppy kulkee ". Siinä on kaikki tarpeellinen kiteytettynä.hra Kosander nyt noin höveliksi heittäytyy, että ihan pienemmät pikaritkin hankkii, kylläpä minä olenkin nyt otettua,,;)!, ihan näin niinkun edeltäpäin kiittelen ;D,, ja vielä lisää ostaa, juotavaakin,,;)!
Ps. Jos hra Kosander nyt kuitenkin opettelee sen pikkusormen noston, kun se keskisormi taitaa viitata johonkin hävyttömään, vaikka ei minulla nuttura kireellä ole, että voi hra Kosander tarvittaessa vaikka sitä kekisormeakin käyttää ;D!! - hra Kosander
mites se kirjoitti:
hra Kosander nyt noin höveliksi heittäytyy, että ihan pienemmät pikaritkin hankkii, kylläpä minä olenkin nyt otettua,,;)!, ihan näin niinkun edeltäpäin kiittelen ;D,, ja vielä lisää ostaa, juotavaakin,,;)!
Ps. Jos hra Kosander nyt kuitenkin opettelee sen pikkusormen noston, kun se keskisormi taitaa viitata johonkin hävyttömään, vaikka ei minulla nuttura kireellä ole, että voi hra Kosander tarvittaessa vaikka sitä kekisormeakin käyttää ;D!!Aloitin treenit heti- pikkurilli seistä jököttää ihan mallikelpoisesti-upeeta. Myöhemmin harjoittelen itekseni vähän small-talkia ettei jutut lopu.
Mä lähden nyt varovasti nuuhkimaan ulkoilmaa (ei taida tarvita pitkiä kalssareita = 3 C). - mites se
hra Kosander kirjoitti:
Aloitin treenit heti- pikkurilli seistä jököttää ihan mallikelpoisesti-upeeta. Myöhemmin harjoittelen itekseni vähän small-talkia ettei jutut lopu.
Mä lähden nyt varovasti nuuhkimaan ulkoilmaa (ei taida tarvita pitkiä kalssareita = 3 C).jos se pikkurilli nyt treenien onnistuttua saa kylmää ;(, että suosittelen kuitenkin hra Kosanderille lämpösiä käsineitä. Ei treeni silleen menny hukkaan, ja se sormijuttukin on aika tärkeä ;)! Hra Kosander ei nyt sitte liikaa reuhdo raitista ilmaa, ettei hra Kosanderiile vaan flunssa iske näinkin kriittisen hetken lähestyessä ;D!
- hra Kosander
mites se kirjoitti:
hra Kosander nyt noin höveliksi heittäytyy, että ihan pienemmät pikaritkin hankkii, kylläpä minä olenkin nyt otettua,,;)!, ihan näin niinkun edeltäpäin kiittelen ;D,, ja vielä lisää ostaa, juotavaakin,,;)!
Ps. Jos hra Kosander nyt kuitenkin opettelee sen pikkusormen noston, kun se keskisormi taitaa viitata johonkin hävyttömään, vaikka ei minulla nuttura kireellä ole, että voi hra Kosander tarvittaessa vaikka sitä kekisormeakin käyttää ;D!!Mulla oli koulussa yks lempimaikka. Opetti uskontoa. Hänellä oli nuttura. Vaikea sanoa oliko kireällä tai ei. Viksu ihminen joka tapauksessa.
- mites se
hra Kosander kirjoitti:
Mulla oli koulussa yks lempimaikka. Opetti uskontoa. Hänellä oli nuttura. Vaikea sanoa oliko kireällä tai ei. Viksu ihminen joka tapauksessa.
Hra Kosander ei sitten lienee kovin iäkäs ole, meinaan kun hra Korsander muistaa maikan,, ja vieläpä hänen kampauksensa! Eihän hra Kosander vaan mitenkään iskeny silmiään siihen maikan "nutturaan"? Minullakin nuttura, sillätavalla viehkosti höllällä, jotenkin sanovat että ihan pikkusen riettaasti repsottaa ;! No hra Kosander sitten arvostelee itse,, nutturani ;D!
- hra Kosander
mites se kirjoitti:
Hra Kosander ei sitten lienee kovin iäkäs ole, meinaan kun hra Korsander muistaa maikan,, ja vieläpä hänen kampauksensa! Eihän hra Kosander vaan mitenkään iskeny silmiään siihen maikan "nutturaan"? Minullakin nuttura, sillätavalla viehkosti höllällä, jotenkin sanovat että ihan pikkusen riettaasti repsottaa ;! No hra Kosander sitten arvostelee itse,, nutturani ;D!
mitä tohon ikään tulee. Omasta mielestäni olen villi viikari. Jonkun muun mielestä taas ihan Kypsä. Se vähän vaihtelee eli riippuu asianhaaroista. Mitä sitten nutturoihin tulee niin olen elämän varrella tavannut monenlaisia sutturoita varustettuna erityyppisillä nutturoilla. Kokemus osoittaa että nuttura m/Rietas/Löyhä vetää pisimmän korren.
- mitäs se
hra Kosander kirjoitti:
mitä tohon ikään tulee. Omasta mielestäni olen villi viikari. Jonkun muun mielestä taas ihan Kypsä. Se vähän vaihtelee eli riippuu asianhaaroista. Mitä sitten nutturoihin tulee niin olen elämän varrella tavannut monenlaisia sutturoita varustettuna erityyppisillä nutturoilla. Kokemus osoittaa että nuttura m/Rietas/Löyhä vetää pisimmän korren.
iällä mitään merkitystä, mutta jos hra Kosanderilla kokemusta paljon, niin sitä tasoa osaan arvostaa ;)! Ihanko totta hra Kosander pitää nutturoista,,, semmosista vähän hompsahtaneista nutturoista nimenomaan? Kylläpäs meillä nämä makuasiat meneekin yksiin,,ihan meinaa punastuttaa ;), niinkun nuorena ollessa kun pojat tuijotteli, ai kun ne muistot lämmittää ;D!
Hra Kosander ei nyt suutu, mutta enhän minä toki mikään suttura ole, tuo nuttura vaan tuppaa repsahtamaan, silleen viehkosti, niinkun hra Kosanderkin sano että se on eritoten viehkeetä;D! - hra Kosander
mitäs se kirjoitti:
iällä mitään merkitystä, mutta jos hra Kosanderilla kokemusta paljon, niin sitä tasoa osaan arvostaa ;)! Ihanko totta hra Kosander pitää nutturoista,,, semmosista vähän hompsahtaneista nutturoista nimenomaan? Kylläpäs meillä nämä makuasiat meneekin yksiin,,ihan meinaa punastuttaa ;), niinkun nuorena ollessa kun pojat tuijotteli, ai kun ne muistot lämmittää ;D!
Hra Kosander ei nyt suutu, mutta enhän minä toki mikään suttura ole, tuo nuttura vaan tuppaa repsahtamaan, silleen viehkosti, niinkun hra Kosanderkin sano että se on eritoten viehkeetä;D!puheenaihetta hetkeksi,meinaan ettei karkaa käsistä.
Äsken kun tein pienen lenkin niin kiinnitin huomiota erääseen asiaa. Tossa meidän lähikaupan lähellä pyöri paljon porukkaa jotka taluttivat "mäyräkoiraa". Onkohan se Suomen suosituin koirarotu tällä hetkellä ? Onks tietoo ? - mitäs se
hra Kosander kirjoitti:
puheenaihetta hetkeksi,meinaan ettei karkaa käsistä.
Äsken kun tein pienen lenkin niin kiinnitin huomiota erääseen asiaa. Tossa meidän lähikaupan lähellä pyöri paljon porukkaa jotka taluttivat "mäyräkoiraa". Onkohan se Suomen suosituin koirarotu tällä hetkellä ? Onks tietoo ?hra Kosander nyt tarkottaa? Ei minulla ole käsissä mitään. Kysyn vaan hra Kosanderilta että onkos hra Kosanderilla jotain käsissä, mikä voi karata, mäyräkoirako on rodultaan? Onkos hra Kosanderin koira kovinkin kesy, vai poteekos vielä nuoruuden koiruusmetkuja? Kertoneet minullekkin että mäyräkoirat on kivoja, sisälmykset voi vaikka kantaja nauttia. Onko se nyt niin, kun hra Kosander on niin viisas, niin jos hän vaikka kertoo, luotettavasti ;D!
- hra Kosander
mitäs se kirjoitti:
hra Kosander nyt tarkottaa? Ei minulla ole käsissä mitään. Kysyn vaan hra Kosanderilta että onkos hra Kosanderilla jotain käsissä, mikä voi karata, mäyräkoirako on rodultaan? Onkos hra Kosanderin koira kovinkin kesy, vai poteekos vielä nuoruuden koiruusmetkuja? Kertoneet minullekkin että mäyräkoirat on kivoja, sisälmykset voi vaikka kantaja nauttia. Onko se nyt niin, kun hra Kosander on niin viisas, niin jos hän vaikka kertoo, luotettavasti ;D!
koira koiran tuntee. On niitä ollut muutama.Siis nelijalkaisia häntäveikkoja. Kyllä mäyräkoiraakin on joskus ulkoilutettu.
Muuten, asiasta toiseen, luin lehdestä, että Hgissä järjestetään halauskurssit (20 egee).
Joku on varastanut mun liikeidean. Prkl.
- Miesmies40
hyvä restauroida putketkin
- Sini_siivetär
että mitähän silipa sanois, jos mä palauttaisin sen haalarit ilmastointiteipillä yhteenkoottuna..taitais olla hauska vauhtiraita keskellä..
- Sini_siivetär
ilmastointiteippihän se ratkaisi mun ongelmani..mä lähden tästä ny liimaileen vasenta ja oikeeta pulttua yhteen ilmastointiteipillä..hyvä sanoo silipalle, että "hieman" koristelin sen ykstoikkosta hiihtohaalaria tai taitaa se ilmastointiteippi toimia melkein heijatimenakin, että on sitte turvallinenkin silipan hiihdellä..
mökötän, mökötän niin että...
peilistä katsoessani huomasin suupieliini tulleen rumat juonteet, perkele... muuta sano.- Sini_siivetär
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mökötän, mökötän niin että...
peilistä katsoessani huomasin suupieliini tulleen rumat juonteet, perkele... muuta sano.ihan nätit niistä haalareista tuli, ne ois multa nyt jo ostettukin..myisitkö ne, jos hinnasta sovitaan..
Sini_siivetär kirjoitti:
ihan nätit niistä haalareista tuli, ne ois multa nyt jo ostettukin..myisitkö ne, jos hinnasta sovitaan..
jotka mulle lahjoitti Mietaa, hänen vanhat hiihtohaalarinshan ne, joten...
ET NIITÄ KYLLÄ MYY, vai jokos myit?- Sini_siivetär
Silipa-Tuuli kirjoitti:
jotka mulle lahjoitti Mietaa, hänen vanhat hiihtohaalarinshan ne, joten...
ET NIITÄ KYLLÄ MYY, vai jokos myit?tuo naapurin rouva ois ostanu ne vinttikoiralleen ulkoiluhaalareiksi..että jussilta sait ja milläs konstilla..tai turha kai sitä on kysyä, vai..
- mikhaildenisov
Sini_siivetär kirjoitti:
tuo naapurin rouva ois ostanu ne vinttikoiralleen ulkoiluhaalareiksi..että jussilta sait ja milläs konstilla..tai turha kai sitä on kysyä, vai..
hyvä ilmastointi,ei hikoo...
- Sini_siivetär
mulle tulee ny kiiru laittaa itteeni niihin juhliin illaksi, meen nyt..tuu sitte kans, kun lupasin sille einojussipetterille, että tuut..
minullekkin ja älä sure haalariani, eräs kuuli ongelmasta ja tarjosi hiihtohaalareitansa, lähden nyt hakeen niitä, hieno mies tuo...Zyskowicz.
Pst. Illalla nähdään, tulenkin noissa uusissa haalareissani, moroo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321