..aika poika.. jo toinen viikonloppu ja kotona.. ihan perä kanaa.. kot kot..eikä edes saunaolutta tee mieli.. kävin jopa lenkillä jopa maaseudulla.. jopa 5,5 kilsaa jopa sateessa.. ja taas näin pollen.. se se jopa hirnahti.. olenpa minä jopa tohkeissani huh..
olen minäkin..
6
194
Vastaukset
syytäkin olla rinta rottingilla;)
Vaikka noi sun viikonloput kyllä huolestuttavassa määrin muistuttaa mun viikonloppuja.....ja tämähän tuntuu oikeen mukavalta.. kas kun en muistanukkaa.. kiva nähdä noita elukoitaki..
pervokki kirjoitti:
..ja tämähän tuntuu oikeen mukavalta.. kas kun en muistanukkaa.. kiva nähdä noita elukoitaki..
on kivoja;)
Onhan tällänen terveellistä mut väliin sais olla kyllä jotain epäterveellistäkin... mut sen epäterveellisen kestää paremmin kun on peruskunto kohillaan.
Ootko koskaan pelannu Poks'ia? Jos et, älä alakaan... siihen jää koukkuun niin että kadottaa kaiken sosiaalisuutensa...a-v kirjoitti:
on kivoja;)
Onhan tällänen terveellistä mut väliin sais olla kyllä jotain epäterveellistäkin... mut sen epäterveellisen kestää paremmin kun on peruskunto kohillaan.
Ootko koskaan pelannu Poks'ia? Jos et, älä alakaan... siihen jää koukkuun niin että kadottaa kaiken sosiaalisuutensa.....kohilleen ja sitte taas kontillee.. jep helmikuussa voi taas pikkasen rellestää mutta ei sentään kaksin käsin kaataa.. paitsi jos käykin niin että "se" harrastus häipyy lähes kokonaan..kaikkee voi sattuu..
juu en pelaile..enkä pahemmin pelaile muutekaan..pervokki kirjoitti:
..kohilleen ja sitte taas kontillee.. jep helmikuussa voi taas pikkasen rellestää mutta ei sentään kaksin käsin kaataa.. paitsi jos käykin niin että "se" harrastus häipyy lähes kokonaan..kaikkee voi sattuu..
juu en pelaile..enkä pahemmin pelaile muutekaan..pahemmin muuten pelaile... esim. koripallo ja pesäpallo on aivan pelaamattomia;)
Mut tietyt nettipelit...;)
Mitä pelaamiseen muuten tulee... yks tärkee ihminen sanoi kerran, et "elämä ei oo peli, sitä ei voi ottaa uusiks jos kämmää"...- tälleen;
a-v kirjoitti:
pahemmin muuten pelaile... esim. koripallo ja pesäpallo on aivan pelaamattomia;)
Mut tietyt nettipelit...;)
Mitä pelaamiseen muuten tulee... yks tärkee ihminen sanoi kerran, et "elämä ei oo peli, sitä ei voi ottaa uusiks jos kämmää"...http://www.freegames.ws/games/boardgames/mahjong/freemahjong.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596835Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414785- 752597
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411969- 181698
- 301517
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81502Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151319- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671127