Pari hyvää kirjaa

Ola.

Heille jotka ovat oikeasti kiinnostuneita siitä mitä kuoleman jälkeen on edessämme niin suosittelen lukemaan pari kirjaa:

Michael Newton: Sielujen matka ja jatko-osa Sielujen kohtalo

http://www.ultra-lehti.com/kirjat/kir-sielujenkohtalo.jpg

Kirjat kertovat siitä minkälaista on maallisen kuolemamme jälkeen ja mitä siellä toimitaan ja miten siellä jatketaan henkistä kasvua ja miten valmistaudutaan uuteen maanpäälliseen elämään. Tieto on saatu tuhansilta eri henkilöltä hypnoosin avulla. Tapaukset ovat yhteneviä ja antavat minusta uutta ajateltavaa elämän peruskysymyksiin.

Kirjat ovat siinä mielessä erikoisia että vastaavaa tietoa ei ole aikaisemmin juurikaan ollut. Eri selvänäkijöiden selityksiä ja kuolemanrajakokemusten avulla on saatu jotain tietoa mutta nyt tieto on hyvin seikkaperästä.

Kirjoissa on yhteensä 58 eri asiakkaan esimerkkiä kokemuksistaan ja kirjailija on tehnyt yhteenvedon kokonaisuudesta. Mikä parasta, tieto ei ole annettua tietoa vaan henkilöiden itsensä muistamia asioita. Tällöin ”paholainekaan” ei ole päässyt väliin mitä niin useat kirkkousovaiset toitottavat tälläkin foorumilla.

Itse lukeneena suhtaudun muutamiin asiakkaiden kokemiin selitysiin hieman kriittisesti mutta kokonaisuudessa kirjat ovat erinomainen lähde henkimaailman asioista kiinnostuneille. Niistä käy hyvin ilmi että elämä ei suinkaan pääty maallisen elämän loputtua vaan jatkuu ”toisella puolella” sielun jatkaessa henkistä kasvuaan.

Kirjasta selviää myös se miksi maallinen elämä on myös hyvä henkisen kasvun kannalta ja miksi tänne ”jonotetaan” henkimaailmassa.

Kirjassa sivutaan myös kuolemanrajakokemuksia mutta ne eivät ole oleellisia koska oleellista on tässä tapauksessa henkimaailmassa oleva aika, siis maallisten elämien välillä oleva ajanjakso. ”Elämää elämien välissä” kuten Michael Newton asian ilmaisee.

Otin erään poikkeuksellisen esimerkin joka on kuitenkin hyvinkin ajankohtainen tällekin foorumille. Toisen kirjan jatko-osasta "Sielujen kohtalo". Kysymys on helvetillä ja paholaisesta pelotelleen saarnaajapastorin paluusta henkimaailmaan. Siinä käy ilmi että usein helvetillä pelottelijat ovat itsekin peloissaan ja näin saatavat siirää pelkonsa myös muihin kanssaihmisiin



****

Henkimaailman asukkaat ovat ilmeisestikin varsin tietoisia siitä, miten lumoutuneita me ihmiset olemme tällaisiin pimeisiin ja pahoihin mörköihin, jota vaarantavat sielumme.

Eräs poikkeuksellinen asiakkaani kuvaili tätä seikkaa erinomaisen hyvin. Tapauksessa 18 asiakkaani opettajan ivallinen demoneiden käyttö onnettomaan oppilaaseensa on karua ja epätavanomaista mutta tehokasta. Tapaus osoittaa, miten henkimaailmassa voidaan käyttää lahes brutaalia huumoria kuvaamaan selkeästi meidän puutteitamme ihmisinä.


Tapaus 18 käsittelee evankelisen saarnaajan kuolemaa 1920-luvulla. Syvässä etelässä asunut pappi oli viettänyt koko Elmänsä nähden pirulaisia joka nurkassa ja notkelmassa.

Tarkastellessani hänen elämäänsä asiakkaani muistojen kautta, hän kertoi minulle: "Seurakuntalaiseni tärisivät luitaan ja ytimiään myöten saarnatessani heille siitä helvetistä, joka synnintekijöitä odottaa." Aloitan tapauksen käsittelyn siitä hetkestä, jolloin asiakkaani on juuri saapumassa henkimaailman portille.


Tapaus 18


M: Sanoit, että vaikka kaikki onkin vähän hämarää, leijut kirkkaassa valossa ja joku on tulossa sinus kohti.
A: Aivan. Olen jotenkin eksyksissä. En ole vielä tottunut näihin maisemiin.

M: Etene vain rauhassa ja anna tuon hahmon lähestyä sinus samalla kun itse lähestyt sitä.
A: (pitkä tauko, jonka jälkeen kovalla kauhunsekaisella äänellä) HYVA JUMALA, El!

M: (äkillisen huudon säpsäyttämänä) Mitä ihmettä tapahtuu?
A: (alkaa vapista holtittomasti) Voi El ... El... HYVA LUOJA.' SE ON SAATANA ITSE. TIESIN SEN, OLEN JOUTUNUT HELVETTIIN!

M: (tarttuen asiakastani olkapäistä) Hengitä rauhallisesti syvään, niin kohtaamme tilanteen yhdessä. (pehmeämmällä äänellä) Et ole helvetissä...
A: (keskeyttää terävällä äänellä) NIIN VARMAAN - MIKSI IHMEESSÄ ITSE PIRU SITEN SEISOO EDESSÄNI?

M: (asiakkaani kasvot ovat aivan hiestä läpimärät ja pyyhkäisen niitä kevyesti nenäliinalla rauhoitellen häntä edelleen) Rauhoitu, kyseessä on jokin väärinkäsitys, josta otamme pian selvää.
A: (alkaa valittaa keinuen edestakaisin tuolillaan kiinnittämättä minuun lainkaan huomiota) Äääää... loppu tuli... olen helvetissä...


M: (puutun tilanteeseen nyt voimakkaammin) Kerro minulle tarkkaan, mitä näet.
A: (aluksi kuiskaten, sen jälkeen kovemmalla äänellä)...Olennon... paholaisen... punavihreät kasvot... sarvet... kiiluvat silmät... hirveät kynnet... kasvojen iho on kuin hiiltynyttä puuta...VOI JEESUS, MIKSI JUURI MINA KAIKISTA MAAILMAN IHMISISTÄ? MINÄHÄN PUHUIN SINUN NIMESSÄSI KOKO AJAN.


M: Mitä muuta näet?
A: (haluttomasti) MITÄ MUUTA TÄÄLLÄ MUKA ON? ETKÖ TAJUA, SEISON SAATANAN EDESSA?

M: (nopeasti)'(tarkoitan hahmoa muuten. Katsele päästä alaspäin ja kerro mitä näet.
A: (raivokkaasti puistatellen) En mitään... vain utuisen, aavemaisen kehon.

M: Älä mene minnekään. Eikö se tunnu sinusta vähän oudolta miksi paholaisella ei ole ruumista? Siirry nyt ajassa nopeasti eteenpäin ja kerro, mitä paholaismainen hahmo tekee?
A: (ponnahtaen äkillisesti tuolillaan pystyyn, huokaisten sen jälkeen syvään ja vajoten takaisin tuolin pohjalle) Se... se lurjus... olisihan minun pitänyt tietää... se on SCANLON. Hän ottaa naamarin pois ja virnistää minulle ilkeästi.

M: (voin nyt ottaa rauhallisemmin) Kuka on Scanlon?
A: Minun oppaani. Tämä on hänen kieroutunut ajatuksensa pilailusta.


M: Miltä Scanlon todellisuudessa näyttää?
A: Pitkät, kotkamaiset piirteet, harmaat hiukset... täynnä ilkikurisuutta, kuten aina. (nauraa letkeästi vaikkakin on vielä hieman järkyttynyt) Olisihan minun pitänyt tietää. Talla kertaa hän yllätti minut täysin.

M: Onko Scanlonilla useinkin tapana tehdä tällaista? Miksi hän säikäytti sinut juuri kun olit tullut henkimaailmaan ja olit vielä hieman sekaisin?
A: (puolustellen) Hei, Scanlon on mahtava opettaja. Tämä on hänen tapansa opettaa. Hän on saanut koko ryhmämme kiikkiin näillä naamioillaan, mutta hän tietää, etten oikein pidä niistä.

M: Kerro, miksi Scanlon käytti paholaisen naamiota pelästyttääkseen sinut tuon elämäsi jälkeen? Keskustele hänen kanssaan nyt.

Huomautus: Hiljennyn hetkeksi, kun asiakkaani ottaa mielessään yhteyden Scanloniin.

A: (pienen tauon jälkeen) Kerjäsin sitä itse. Niinpä niin! Saarnasin ihmisille koko elämäni paholaisesta ja pelottelin heitä... ja sanoin, että he joutuvat helvettiin, elleivät kuuntele minua, Scanlon antoi vain minun maistaa omaa Lääkettäni.

M: Entä mitä nyt ajattelet hänen menetelmistään? A: (harmistuneena) Hän taisi tehdä asiansa selväksi.

M: Haluaisin kysyä sinulta suoran kysymyksen: uskoitko todella näkeväsi demonisia hahmoja kaikkialla, kuten kerroit seurakunnallesi, vai oliko taustalla muita syitä?
A: (kiihkeästi) Ei, ei - uskoin todella omiin puheisiini pirulaisista kaikkialla ja jokaisessa ihmisessä. En ollut mikään teeskentelijä.

M: Oletko varma, ettei kyseessä ollut vain vääränlainen hurskaus? Etkö yrittänyt olla jonkin muunlainen kuin millainen todellisuudessa olit?
A: En! Minä uskoin siihen. Virheeni oli saarnata ihmisille ja rakastaa sitä tunnetta, joka muiden hallitsemisesta tuli. Myönnän siis nämä puutteeni... tein joidenkin seurakuntalaisteni elämästä

aika kurjaa... kun en nähnyt ihmisissä olevaa hyvää. Epäilin aina kaikkea, koska pahat henget olivat minulle pakkomielle, ja tämä turmeli minut.


M: Ajatteletko, että tulit sellaiseksi kuin tulit osaksi siitä syystä, että olit valinnut juuri tuon tietyn kehon tuohon elämääsi?
A: (tympeällä äänellä) Juuri niin, en osannut hillitä itseäni. Valitsin kehon, jolla oli ärhäkkä tapa ajatella, enkä osannut tulla kunnolla esiin. Olin liian mustavalkoinen saarnaajana.

M: Entä tiedätkö, miksi sielutietoutesi valitsi liiton juuri tuon kehon kanssa ja alkoi saarnaajaksi, joka jatkuvasti pelotteli ihmisiä?
A: Tuota... minä... hitto... annoin sen tapahtua, koska oli niin ihana hallita muita... pelkäsin... ettei minua otettaisi tarpeeksi vakavasti.

M: Pelkäsit siis, ettet hallitsisi omaa elämääsi?
A: (pitkä tauko) Niin... että olisin... riittämätön.

M: Ajatteletko, että käyttämällä paholaisen naamiota Scanlon halvensi kaikkea sitä, minkä puolesta olit kirkossasi taistellut?
A: En suinkaan, opettajani vain on sellainen. Valitsin itse papin kehon ja hän auttoi minua kaikessa. Menin vain vähan sivuraiteelle - itse polku ei ollut mitenkään väärä. Uskoni ei ollut mitenkään paha asia, mutta jouduin vähän harhateille ja eksytin samalla muutkin. Scanlon haluaa, että ymmärrän miltä ihmisten pelottelu tuntuu sen sijaan, että heidän kanssaan yrittäisi keskustella järkevästi. Hän halusi, että koen itse saman pelon, jonka olen heille aiheuttanut.
huomautus: Siirrän nyt asiakkaani ryhmänsä pariin saadakseni paremmin selville, miten Scanlon käyttää naamioita opetustarkoitukseen


M: Kuka on ensimmäinen henkilö, joka tulee sinua vastaan?
A: (epäröiden ja arasti) Se... se on enkeli... hohtavan valkoiset siivet... (tunnistaen) HYVA ON, RIITTÄÄ! JÄITTE KAIKKI KIIKKIIN.


M: Kuka enkeli on?
A; Se on rakas ystäväni, Dianne. Hän on ottanut pois enkelinaamionsa ja syleilee minua nauraen.

M: Nyt en oikein ymmärrä. Sieluhan voi ottaa millaisen muodon tahansa, joten miksi käyttää naamioita?
A: Naamio on kuin kielikuva, symboli jota voi pidellä kädessään ja laittaa päälle ja ottaa pois halutessaan. Vastapainoksi Scanlonin suurelle metkulle Diane näyttäytyy minulle rakastavana enkelinä kaikkien nauraessa sille, mitä minulle tapahtui.

M: Millainen yksilö Diane on?
A: Hyvin lempeä ja huumorintajuinen. Hän rakastaa käytännön piloja, kuten lähes kaikki muutkin ryhmäni jäsenet. he tietävät kaikki, että otan asiat liian vakavasti. En mitenkään erityisesti pidä naamioista, joten he kiusaavat minua niillä.

M: Käytetäänkö naamioita oppitunneilla oikean ja väärän käytöksen havainnollistamiseen?
A; Kyllä, niiden avulla valaistaan hyvää ja huonoa ajattelua, väärinkäsityksiä... ne kuvaavat luonteemme myönteisiä ominaisuuksia ja niitä, jotka eivät ole niin toivottavia, ja naamioiden avulla voimme näytellä eri tilanteita keskenämme.

M: Oliko alunperin Scanlonin ajatus käyttää tällaista rekvisiittaa hyväksi opetustarkoituksiin?
A: (nauraen) Kyllä oli, ja kaikki hänen valintansa ovat varsin vaikuttavia.



Tämä oli outo tapaus, ja myönnän avoimesti, että Scanlon sai minutkin kiikkiin ja että luulin hetken pääseväni asiakkaani mukana sellaiseen paikkaan, jossa kukaan muu asiakkaani ei ollut ennen käynyt. Tällainen kohtelu, jonka asiakkaani sai henkimaailman porteilla osakseen, on poikkeuksellista, enkä ole koskaan tavannut toista opasta, jonka käytös olisi yhtä hillitöntä ja tahallisen ärsyttävää.

Seuraavien lukujen aikana näemme, miten näyttelemisellä on tärkeä merkitys sieluryhmän toiminnassa. Scanlonin ryhmän tapa käyttää naamioita kuvaamaan erilaisia uskomusjärjestelmiä on kokemukseni mukaan hyvin ainutlaatuista.

Naamioilla on pitkät perinteet kulttuurissamme, jossa jumalallisten ja demonisten voimien yksilöllistämistä on käytetty mollaamaan pelättyjä henkiä ja ylistämään niitä henkiä joita on kunnioitettu. Paholaisnaamiolla on pitkät perinteet pahojen henkien poismanaamisessa. Tapaus 18 osoittaa, miten ryhmän johtaja on valinnut jotakin ihmisten keskuudesta herättämään erilaisia tuntoja oppilaissaan.
   

25

4425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Powaqa

      ostin tuon kirjan sielujen matka keväällä kun poikani isä ja minun sielunkumppanini jätti monien riesojen vaivaaman multamajansa. Halusin ymmärtää enemmän... Ja täytyy sanoa että tämän kirjan lukeminen oli todella avartava kokemus vaikka en ihan kaikkea varsinkaan sieltä loppupuolelta osannut sulattaa. Hyvin lohduttava kirja läheisenä menettäneelle!

      • Aritta

        adlibriksessä myytävänä joten minullakin on mahdollisuus se lukea. Kun sitä nyt on mainostettu niin ankarasti täällä niin alan olla utelias. :-)


      • urhopekka
        Aritta kirjoitti:

        adlibriksessä myytävänä joten minullakin on mahdollisuus se lukea. Kun sitä nyt on mainostettu niin ankarasti täällä niin alan olla utelias. :-)

        Niin mistä ne kirjat voisi tilata?
        Minulla on Jane Sherwoodin "Kuoleman jälkeinen elämä" Viestejä Arabian Lawrencelta.


      • Aritta
        urhopekka kirjoitti:

        Niin mistä ne kirjat voisi tilata?
        Minulla on Jane Sherwoodin "Kuoleman jälkeinen elämä" Viestejä Arabian Lawrencelta.

        www.adlibris.fi

        Minä kyllä käyn sen ruotsalaisella sivulla ja sieltä löysin kirjan suomeksi! Ei lainkaan ruotsin kielellä.


    • DeltaEssiivi

      Hypnoosi on kyseenalainen mielen manipulointikeino. 95% hypnoosista on pelkkää suggestiota, rooliin mukautumista. Ihmisen omasta alitajunnasta voi tulla ainesta, ja sitten se vaarallisin eli henkivallat pääsee ihmisen mieleen. Tuon kaltaiset viestit, ettei ole helvettiä ovat suoraan demonivoimilta, jotka yrittävät eksyttää ihmiset pois löytämästä Raamatun totuutta.

      http://koti.phnet.fi/elohim/jalleensyntymisentutkiminen.html

      http://www.uskonpuolesta.fi/artikkelit/reinkarnaatio.htm

      Ja aiheesta kirjoja:
      - Provstgaard Ingerlise: "Kauko-ohjattu"
      - Baer Randall N.: "Päättymätön painajainen"
      - Brooke Tal: "Lord of the Air"
      - Szandorowska Barbara: "Escape from the Guru"
      - Irvin Doreen: "Freed from Witchcraft"
      - Gasson Raphael: "The Challenging Counterfeit"
      - Michaelsen Johanna: "The Beautiful Side of Evil"
      - Ernest Victor H.: "I Talked With Spirits"
      - Alexander Ben: "Out from Darkness: The True Story of a Medium Who Escapes the Occult"
      - Warnke Mike: "The Satan Seller"

      • Ola.

        Jos paholainen haluaa kuolemaa, niin miksi hän todistaisi elämästä?

        Linkissä oleva Pasi Turusen kirjoituksen luin koska oli riittävän lyhyt. Puhui kehäpäätelmästä regression suhteen ja että jälleensyntymisnäkemys lepäisi regressioin varassa. Voi, voi, eipä Pasi ole oikein ymmätänyt asiaa. Eihän regressio ole kuin vain eräs täydentävä osoitus elämän jatkuuvuudesta.

        Ihminen on tiedostanut jälleensyntymisen ja elämän jatkuvuuden niin kauan kuin ihminen on ollut maanpäällä.


      • zigi
        Ola. kirjoitti:

        Jos paholainen haluaa kuolemaa, niin miksi hän todistaisi elämästä?

        Linkissä oleva Pasi Turusen kirjoituksen luin koska oli riittävän lyhyt. Puhui kehäpäätelmästä regression suhteen ja että jälleensyntymisnäkemys lepäisi regressioin varassa. Voi, voi, eipä Pasi ole oikein ymmätänyt asiaa. Eihän regressio ole kuin vain eräs täydentävä osoitus elämän jatkuuvuudesta.

        Ihminen on tiedostanut jälleensyntymisen ja elämän jatkuvuuden niin kauan kuin ihminen on ollut maanpäällä.

        Jumala on laittanut kaipauksen ihmisen sisimpään Hänen puoleensa.
        No se nyt on selvä että sielunvihollinen jolla on rajattu oikeus toimia täällä tulee ja heti valehtelee muuta.
        Mutta saatanakin on vain Jumalan saatana ja sen toimintavalta on vain sen määräinen kuin Jumala antaa luvan.
        Saatana luuli kun sai ihmiset tappamaan Jeesuksen että sillä on nyt voitto. Mutta Jumalalla olikin suuri suunnitelma josta saatana ei tiennyt, että Jeesus sovitti ihmisten synnit ristillä.
        Saatana on mielissään kun puhutaan Jeesuksen rististä, mutta ei halua tietää Jeesuksen ylösnousemuksesta mitään, koska se tarkoittaa että Jeesus elää tänäkin päivänä ja on ostanut meidät kuolemasta.
        Voi ja haluaa pelastaa ihmisen taivaaseen.


      • Geena 51

        Voi ressukka. Eikö olisi paljon mukavampaa uskoa rakastavaan ja ymmärtävään tapaan korjata ihmisten puutteita.


    • Erjuth

      Youtubessa on Newtonin haastattelu.
      1. osa: http://www.youtube.com/watch?v=0QDT58Q6Zxo

      Newtonin kirjat ovat hyviä(liian hyviä ollakseen totta?). Meinasin joskus kopioida juuri tuon pastorin kohtaamisen "saatanan" kanssa, kun se huvitti minua niin paljon.
      Minulle, kun kerran olen erakkomainen olento, nämä tarinat sieluryhmistä ovat lohdullisia; että ei tarvitse olla ikuisesti yksin.
      Newton on jaotellut sielut "nuoriin", "keskitasoisiin" ja "edistyneisiin". Itselleni kolahti se vanhan mutta keskitasoisen sielun kuvaus. Haluaisinpa käydä tuollaisessa Newtonin harjoittamassa terapiassa.

      • Powaqa

        juttu että sinä olet saanut lohtua näistä kirjoituksista!
        Sieluryhmät ovat fantastinen juttu... Ja mikä mielenkiintoisinta, oman sieluryhmän jäseniä voi olla ihan missä maassa tahansa! Ja onnellisempaa ei ole jos saa edes kappaleen matkaa kulkea oman siluryhmän jäsenen kanssa... Sinä et Erjuth ole yksin! ;o)


      • zigi
        Powaqa kirjoitti:

        juttu että sinä olet saanut lohtua näistä kirjoituksista!
        Sieluryhmät ovat fantastinen juttu... Ja mikä mielenkiintoisinta, oman sieluryhmän jäseniä voi olla ihan missä maassa tahansa! Ja onnellisempaa ei ole jos saa edes kappaleen matkaa kulkea oman siluryhmän jäsenen kanssa... Sinä et Erjuth ole yksin! ;o)

        Onko täällä melkein kaikki seonneet saatanan syöttiin.
        Nää jutut menee koko ajan pidemmälle ja lopulta ei saa unta, alkaa itsetuhoinen käytös...
        Avatkaa nyt silmänne todellisuudelle.
        Nää pahat henget eli demonit ei voi kuin valehdella koska ne on saatanan enkeleitä.
        Jeesus on voittaja ja kerran saatana heitetään helvettiin eikä pääse ihmisille enää valehtelemaan ja pettämään.
        Se on ihmiselle liian suuri vastustaja ja tietää meidän heikot kohtamme, on tutkinut meitä kauan, tietää mistä narusta vetää kenenkin kohdalla.
        Jotta saisi petettyä.
        Se ärjyy jotta luulisimme että se on voittaja, mutta se on jo voitettu vihollinen.
        Jeesus Kristus on saatanan voittanut Golgatalla ja ylösnoustessaan.
        Saatana kyllä mielellään kuuntelee sanaa Jeesuksen rististä, kun luuli että voitti.
        Mutta puhu sille Jeesuksen ylösnousemuksesta niin siitä se ei halua tietää mitään.


    • Jake.

      Näiden Michael Newtonin kirjojen jälkeen sopii luettavaksi hyvin "Michaelin käsikirja - Opas maailmankaikkeuden ja itsemme ymmärtämiseen". Löysin kirjan akateemisesta kirjakaupasta.

      Olen lukenut kirjan jo kahdesti jotta ymmärtäisin paremmin miksi asiat ovat niin kuin ovat. Kirja antaa vastauksen kysymyksiin sielumme iästä, persoonallisuudestamme ja siitä miten ne liittyvät käytökseemme, karmaan ja sielun ohjelmaamme.

    • kuolemasta.......

      tiibetiläinen kuolleiden kirja:/buddhalaisuus/....katoavaista

    • Rajaton

      Luin kirjoittamasi pätkän tuosta kirjasta ja
      ei ollut ollenkaan niin selvää tekstiä kun
      olettaisi sen olevan.

      Semmoinen kirja kun Sielun Matka
      kirjoittanut Peter Richelieu
      suomentanut Mikko Kilpi

      On selkeä henkilön itse kokema ohjattu kierros
      toisille tasoille jossa henkilöä opetetaan ymmärtämään mitä kaikkea tapahtuu elämän kieron
      välisenä aikana ym.
      Ei siis mitään hypnoosia ym.
      Suosittelen kaikille luettavaksi niin selviää
      kaikki perus asiat ja osaa suhtautua elämään
      paljon selkeämmin kun ymmärtää miksi olemme
      täällä maapallolla kiertämässä.

      Kirjaa saa kirjastosta ja myös divareista sitä
      löytyy joskus,uutena ei voi ostaa kun on niin
      vanha että ei kuulemma tehdä nykyään.

      Vanhalta linkki sivultani löytyy paljon lisä
      tietoa alan asioista,laitan sen vielä alapuolelle.

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000023856950

    • zigi

      Jeesus sanoi että, jos joku valtakunta riitautuu ittes kanssa niin sen valtakunnan loppu on siinä.
      No mites kun kirjoitit että jollain paholaisnaamiolla ajetaan ulos jotain demoneja, niin miten saatana ajais ittees ulos.
      Voi hyvänen aika poika kun sä olet tullut ihan saatanan pettämäksi.
      Se kun vie sua kun pässiä narussa ja lopullinen sen tarkoitus on vain viedä sut helvettiin kanssaan.
      Palaa nyt siltä tuhontieltä missä näytät olevan ja sanoudu irti kaikenlaisesta veljeilystä tälläisiin demonisiin juttuihin.
      Turvaudu Jeesukseen ja Hänen sovintovereensä niin sä olet sitten menossa taivaaseen kerran.

      • Geena 51

        Tässä nyt sotkea uskontoa ihan turhaan selviin asioihin. Jokainen taaplaa tyylillään.


    • Geena 51

      Hyvä kirja on myös Merja Niemen Valon maailmassa -

      Suomalaisten kokemuksia elämän ja kuoleman raja-alueilta

      Kirjan takakannen teksti:

      Merja Niemi kävi kuoleman rajalla vaikean keskenmenon yhteydessä 1986. Kun hän oli kertonut kokemastaan televisiossa, moni katsoja otti häneen yhteyttä. Samanlaisia kokemuksia oli paljon, niistä vain ei ollut voinut puhua kenenkään kanssa. Valon maailmassa kertoo näistä yli sadan suomalaisen hätkähdyttävistä, merkillisistä ja hämmentävästi koko elmää muuttaneista kokemuksista. Kirja kertoo kuolemanrajakokemuksista, ruumiista irtaantumisen kokemuksista, vierailuista rajan taka, enneunista, muistoista ennen syntymää ja syntymässä sekä edellisen elämän kaiuista. Valon maailmassa kertoo myös siitä syvällisestä muutoksesta, joka kokijoissa on käynnistynyt; siitä miten rakkaus elämää kohtaan on vahvistunut ja kuolemanpelko väistynyt, kuinka kokemus on herkistänyt ymmärtämään elämän eri tasoja ja näkemään myös kohdalle osuneiden vaikeuksien positiivisen merkityksen.
      Tietenkään tämäkään kirja ei sovellu ahtaan uskonnollisen näkemyksen omaavalle lukijalle.

      • EntitySoul

        Mistä tuon kirjan Sielujen kohtalo voi tilata??? Olen lukenut jo Sielujen matka-teoksen, mutta tuota toista ei tunnu löytyvän mistään, ei ainakaan suomen kielisenä.


    • HyvääLuettavaa

      Avaruustähtitieteen professori Esko Valtaojan palkittu Kaiken käsikirja, saatavilla kirjakaupoista.

      • kaikenteorisoija

        onko tähtiä muuallakin kuin avaruudessa?


      • Siitä-nimi
        kaikenteorisoija kirjoitti:

        onko tähtiä muuallakin kuin avaruudessa?

        Avaruustähtitieteessä tähtiä havainnoidaan avaruudessa sijaitsevilla teleskoopeilla ja muilla vastaavilla laitteilla.


    • LusiferinOsamysteerio

      Blavatskyn Lusifer on taivaallinen roolipelaaja. Kiltti ja hyväntahtoinen. Koska hän käyttää naamareita kuten tarinan Scanlon, monet luulevat häntä pahaksi. Hän on vain pilaillut tuhansissa hahmoissa (fyysinenkin muoto on hänelle vain feikkiroolihahmo). Hän opettaa, että KAIKKI muodot ovat huijausta. Todellisuudessa asuu 10 D maailmassa kaikkien muotojen ulkopuolella. Lusifer on siksi roolipelaaja ja vitsikäs kuin Scanlon koska hän on nuori sielu joka hämmästyttävästi nuoresta sieluniästään huolimatta mysteerin kautta oivalsi LOGOKSEN.

      Hän on muuntautuja, muuntautuu esim vanhuksesta lapseksi silmänräpäyksessä, myös vaikka möröksi tai enkeliksi. Ihmisten tulisi tietää, etteivät he ole mitään muotoja ja kehoja. Ihmiset ovat LOGOS itse.

      Nuoret sielut käyttäytyvät nuorekkaasti ja lapsellisestikin välillä, opetustarkoituksessa tosin.

    • niinhänsäväität

      Uskomuksellisuus on mahtava voima. Ihminen suggeroi itsensä uskomaan, että uskomukset perustuu aikalaisten kokemaan todellisuuteen. Vaikkakin uskonto silloin ja tänäpäivänä on luonteeltaan samaa. Kun ihminen uskaltaa kyseenalaistaa asioita ja lähtee etsimään näyttöä uskomus"tietonsa" tueksi, hän tulee ennen pitkää ymmärtäneeksi, miksi uskomus on sellainen ja miksi se ei ole tietoa. Nykyaikana tuo ero on jo hyvin tiedossa myös uskovien parissa, jonka vuoksi tietoon suhtaudutaan kielteisesti jopa vaistomaisesti, kuin myös uskon kyseenalaistamiseen. Silti, jos ihminen uskaltaa kyseenalaistaa itsesuggestion laukaisevat voimat, hän vapautuu taikauskosta ja kykenee hyväksymään elämän luonnollisuuden ja rajallisuuden.

      • juuri-niin

        niinhänsäväität


    • uskomatonelämä

      Mitä me olemme kuoleman jälkeen, sitä mitä ennen kuolemaakin, sillä se on elämän laki.

      Ajaton kuolematon, jakoskaan syntymätön elämä on ääretön elävä tietoisuus, jonka osa myös me olemme.
      Se tulee meihin syntymässä, ja poistuu kuolemassa

      Sielu taas on avan eri asia, se on menneisyydessä kehityksen kulussa materiasta syntyisin, ja saamme sen syntymässä ns. psykologisena perimänä, edellisiltä sukupolvilta.
      Sielu on ajasta ja aineesta syntyisin, ja siten syyn ja seurauksen lain alainen joten se ei voi päättyä fyysisessä kuolemassa, joten sen on ilmettävä perimänä syntyvässä lapsessa

      Sielu voi kulla van maanpäällisessä elämässä ns. psykologisessa kuolemassa, jossa ymmärretään miten ja miksi se on menneisyydessä syntynyt ja miksi se siirtyyn elämästä toiseen.
      Silloin vapaudumme sen aiheuttamista kärsimyksistämme

      Maailma on sitä mitä me olemme yksilöinä, joten muutos lähtee yksilöistä, sillä mikään yhteiskunnallinen voima ei voi sitä tehdä.
      Uskonnot ,aatteet filosofioineen ovat yrittäneet sitä tehdä ,mutta epäonnistuneet, ja niistä on tullut vain vallitsevan tilanteen ikuisrajia, jotta he voisivat hallita ihmismieltä ikuisesti, ns. hyvän idean avulla, joka antaa syyn tehdä se keinoja kaihtamatta

      Siihen ne tarvitsevat ihmisten kärsimystä sotaa ja väkivaltaa
      Sen takia tämä maailma on sellainen kun on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe