No huh huh tätä palstaa nykyään!

Dreidl

On tämä palsta mennyt aika hunningolle ilman asiallista sheriffiä. Eihän noita aloituksia viitsi edes lukea. Missä ihmeessä vanhat hyvät keskustelijat esim. viime keväältä? Täällä kärkkyvät peliaikaa kaikenmaailman antisemitistit ja muut huuhaat. Missä se keskustelu on? Eipä taida kannattaa enää minunkaan tänne vaivautua...

17

1384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs.

vastaus löytyy tästä: Juuri äsken kävin palstalla nimeltä 'Maailmanmenoa'. Siellä palstan sheriffi ilmoitti, että hän on siirtänyt kaikki uskontoa koskevat muualle (antoi siihen linkin) ja sitten myös juutalaisuutta koskevat viestit tälle palstalle. Aika järkyttäviä viestejä sinne onkin tullut jo pitemmän aikaa. Ehkäpä tällä palstalla joku pystyisi vaikuttamaan asioiden kulkuun, jotta päästäisiin näistä rasistisista viesteistä. Itse asiassa tuolla Maailmanmenoa-palstalla on ilmeisesti yhdet ja samat häiriintyneet ihmiset asialla. No, jos vain mahdollista, olisi hyvä saada palstalle tosiaan sheriffi tai sitten ainakin valittaa Suomi24:n asioista päättäville, että saadaan häiriköiden ip:t tietoon ja sitä kautta asiat etenevät. Voimia ja siunausta palstalaisille, Jumala kanssanne.

• Totuudenpuhuja

Nim. eräs sanoi:

"Voimia ja siunausta palstalaisille, JUMALA KANSSANNE."

Jeesus sitä vastoin sanoi:

"Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi: - Tämä kansa kunniottaa minua _huulillaan_ , mutta sen sydän on kaukana Minusta. Turhaan he palvelevat Minua, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä." (Matt. 15:7-9)

• <<bezalel<<

Alas on todellakin keskuste täällä vajonnu. Ei voi mitään.

• kantor

Todellisia rimanalituksia täällä jatkuvasti, pilalle on tämä palsta mennyt. Kunnollista sefua kaivataan!

• Mikimalek

En ole käynyt palstalla pariin kuukauteen. Aika alhaalla on alotuksien taso... edelleen. Minkäs teet, kun maailmassa riittää puupäitä, jotka eksyvät keskustelupalstoille ja luulevat olvansa ensimmäisiä älyllisiä olentoja siellä. Itse asiassa Suomi24 todistaa, että 90 % ihmisistä on idiootteja.

Mutta eipä auta valittaminen. Maisemanvaihto voi auttaa tai toimiin ryhtyminen. Täälläkin käy vakituisia kirjoittajia, jotka voisivat ottaa sheriffin tähden rintaansa. Itse en ehdi. Olen valmistumassa opinnoista, mutta ennen sitä kirjoitan tutkielmaa keskittyen sosiaaliseen elämääni... mukavia asioita meneillään.

Pärjäillään!

• Mikki!

:D

• rasismia vastaan

elämässäni keeteeässää: JEEE!!!! Mikki!

Mukava kuulla että elämäsi sujuu hyvin, ei me muuta odotettukaan. Palsta ei taida selvitä hengissä sinun lähdöstäsi kylläkään.

• luft

Itsekin olen suhteellisen loppusuoralla opinnoissani, onneksi kaikista tenteistä pääsee läpi ennenkuin valmistuu ;-D Tsemiä tutkielman tekoon!

• menee hyvin:)

Sitten kun valmistut ja sinulla on taas paremmin aikaa, tulet varmaan tänne takaisin sheriffiksi. Eihän sitä tietenkään voi kukaan vaatia, mutta minusta se olisi melkein sinun velvollisuutesi! Aika kamalalta tämä näyttää täällä nyt, en edes viitsi lukea kuin pienen osan aiheista. Kun sinä olit täällä, oli paljon parempi. Minä en ole käynyt täällä pitkään aikaan ja huomattavasti pahempaan näyttää menneen viime näkemältä.

• menee hyvin:) kirjoitti:

Sitten kun valmistut ja sinulla on taas paremmin aikaa, tulet varmaan tänne takaisin sheriffiksi. Eihän sitä tietenkään voi kukaan vaatia, mutta minusta se olisi melkein sinun velvollisuutesi! Aika kamalalta tämä näyttää täällä nyt, en edes viitsi lukea kuin pienen osan aiheista. Kun sinä olit täällä, oli paljon parempi. Minä en ole käynyt täällä pitkään aikaan ja huomattavasti pahempaan näyttää menneen viime näkemältä.

No just nyt on vähän villimpää mut on täällä ollut rauhallisempaakin.

• jatkuvasti
        KTS kirjoitti:

No just nyt on vähän villimpää mut on täällä ollut rauhallisempaakin.

ole ollut tällaista :)

• kumpaan joukkoon

arvon neiti itse kuuluu, siihen 90 % vai peräti 10%?

• tosi kyllästynyt

joissakin viesteissä tihkuu antisemitismiä ja vihaa. Ei kai tämän palstan tarkoitus sellainen ole?
      Äkkiä joku asiallinen ihminen sheriffiksi!

• Vesa I Laurio

kaikki kritiikki pois! Nyt on porukalla siivottava koko tämä palsta!

• vaikuttaa

keskustelu täällä. Minä en ole lukenut tätä palstaa pitkään aikaan, kun olen ollut muualla, mutta ajattelin nyt tulla tänne katsomaan. Täällä olisi hyvä olla sheriffi taas. Sekin voisi auttaa, jos asiallisiin keskustelijoihin suhtauduttaisiin myönteisesti, niin sellaiset pysyisivät paremmin palstalla. Nyt täällä on kaikenlaista negatiivista lähinnä.

Minä en viitsi ottaa mitään nimimerkkiä, ettei tule jotain riesoja ja kiusantekijöitä perään.

• Dreidl

Sinun persoonallista kirjoitustyyliäsi olen jo ehtinyt täältä kaivatakin. Tunnistin kyllä sen...

• kirjoittelen
        Dreidl kirjoitti:

Sinun persoonallista kirjoitustyyliäsi olen jo ehtinyt täältä kaivatakin. Tunnistin kyllä sen...

tänne vastedes silloin tällöin, jollei tämä palsta nyt mene ihan mahdottomaksi. Toivottavasti sinäkin kirjoitat!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      3052
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2651
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2604
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      105
      2324
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      51
      2163
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      345
      1916
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1566
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      74
      1423
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1258
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1185
    Aihe