Ylä ja ala ikenissäni on kahden hampaan kohdalla todella pahan näköset tulehdukset, ientä on lähtenyt vähäsen (tullut ihan pieni "kolo" siihen) ja kipeää tekee harjaaminen..
Olen käyttänyt corsodylia jo pari päivää, mutta vielä ei ole ainakaan auttanut.. :(
Onko mitään muuta TEHOKASTA suuhuuhdetta, joka auttaa OIKEESTI?
Kiitos vastauksista :)
Paha ientulehdus.. :/
7
2360
Vastaukset
- niistä tärkeistä
hammasväleistä sekä ientaskuista. Hammaslanka käyttöön ja apteekista soloharja, jolloin tulehtuneet kohdat voi varovasti puhdistaa.
ientulehdus on hampaiden kiinnityskudosongelmien esiaste.
Plakin saa pois omin avuin, mutta hammaskivi vaatii ammatti-ihmisen. - konsti myös...
on karkea merisuola.
Laita myös hammasharja likoamaan merisuolaveteen noin 10.min joka käytön jälkeen.(Hammasharja tartuttaa sinut aina uudelleen!)
Voit myös työntää merisuolakiteitä tulehtuneisiin
väleihin(10.min)sylje pois ja huuhtele.
Tutustu myös otsooniterapiaan esim.Synekri tai suomi24 vaihtoehtoiset hoidot- HLL
vaihtoehtoiset hoidot tässä kuin monessa muussakin asiassa. Edellinen mielipide asiaa
- löytyy kuin
Neem hammastahna. On omakohtaista kokemusta, et pelaa just ientulehdukseen. www.dabur.fi sieltä käy tilaamassa, tai soita tonne nii tilaat useamman kerralla voi saada hyvän tarjouksen. Niin minä olen tehnyt.
- päällänsä, niin silloin
auttaa vain hampilääkärin määräämät aineet.
Throw away all those dabur.fi stuff.
- huonoja
Omakohtainen kokemukseni asiasta, minulle rakennettiin juuri uusi kalusto ylä sekä ala puolelle vähättelin aina ientulehduksen vaaroja. Nyt maksan kalustoremontista n.25000 e joten suosittelen hammaslääkäriä. T: vuosi remonttia
- ljlj
aloe vera hammastahna auttaa varmasti ikeniinkin ja muutenki huomattu täydelliseksi meijän porukalla..tulee paljon kiiltävämmätkin hampaat,niin että on saanu kehuja hammaslääkäreiltäkin.itellä loppu tulehukset ku seinään käytön alottamisen jälkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794