Espoonlahden Autohuolto Oy

rikkovat auton, lasku asiak...

Autostani oli rikottu ikkuna ja vein sen Espoonlahden Autohuoltoon, jotta he laittaisivat siihen uuden ikkunalasin. Kotona huomasin että peilin kolmiomuovi oli rikki, ikkunakahva lattialla, ikkunaa avatessa kuului karmiva ratina ja kaiken lisäksi ovi piti avatessa kovaa kolketta. Ajattelin että tekevälle sattuu ja vein auton takaisin luottavaisin mielin, sillä uskoin heidän korjaavan virheensä. No, niinpä tekivätkin, mutta laskuttivat siitä erikseen ja valehtelivat päin naamaa etteivät he ole voineet ovea rikkoa.Lisäksi he sanoivat että kolmiomuovi rikkoutuu aina kun peiliä(autostani kylläkin vaihdettiin lasi)vaihdetaan, mutta silti eivät voineet vaihtaa sitä heti.Heidän käytöksensäkin oli alusta asti moukkamaista..

14

5792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksava asiakas

      Soittelin myös heille ja kyllä se hemmo joka siellä vastailee puhelimeen voisi opiskella hieman asiakaspalvelua, töykeää palvelua, puhelu loppui aika lyhyeen,

    • kimmo111

      Täällä myös sama juttu, tapahtui kirkkonummen toimipisteessä (nykyään Kirkkonummen autohuolto). Autostani vaihdettiin jakohihna, heput olivat laittaneet ajoituksen pieleen ja auto piti hirveää kilinää. Autoa hakiessani paikan pyörittäjä sanoi tämän kuuluvan asiaan, väitti että pitään alkuun ääntä kunnes asettuu paikoilleen. Jouduin hakemaan auton hinurilla ja viemään toiseen, hieman tasokkaampaan korjaamoon.

      Välttäkää tätä paikkaa!!!

      • Janne0

        Minulla on todella hyviä kokemuksia tuosta korjaamosta. Minulla on ollut Fiat, pari Rellua, Ford Galaxy, VW Galaxy, Accord... Kaikenlaista määräaikaishuoltoa, korjauksia ja remontteja olen teettänyt. Aina ovat pystyneet määrittelemään vian ja korjaamaan sen snadisti alle hinta-arvion tai pysyneet arviossaan. Aikataulut ovat pitäneet ja mitään moitteen sanaa ei ole asiakaspalvelusta eikä työn laadusta. Ei tulisi mieleenikään viedä minnekään muualle.


    • uskotttavuus/kosto

      Miksi veit autoasia tuollaisille "moukille" kuten sinä sanoit.
      Etkö päässy lopulta sopimukseen asiassa vai eikö se ollut heidän syy.
      Vai huusitko liian aikaisin?

      Kunnon kiesi MB tai Jaguar ja merkkikorjaamolla

    • Miulle ei koskaan

      On se kaaheeta, sanon ma.

    • Mullakin

      Nykyisestä Kirkkonummen autohuollosta kanssa sensuuntaista kokemusta että kannattaa välttää. Paitsi jos haluaa oppitunnin asiakkaalle valehtelemisen jalosta taidosta.

    • pöyristynyt

      Kirkkonummen autohuolto täysin fiasko paikka!!! Välttäkää !! Paikan pyörittäjä / pyörittäjät pariskunta todella epäammattimaisia....eivät tiedä auton korjauksesta mitään. Asentajat vaihtuu vähän väliä...nyt taitaa olla kaikki ulkomailta hommattuja asentajia. Firma laskuttaa liikaa ja kusetetaan päin naamaa!

      • Vitunjonnett

        Joo välttäkää Teboil Kirkkonummea. Täysiä kusipäitä! Se on se suomenruotsalaisuus sellanen tauti, että siitä ei voi parantua.


    • Mbkuski

      Espoonlahden Autohuolto aivan loistava paikka aina mennyt kaikki nappiin. Yleensä hinta on ollut vielä alhaisempi mitä on sovittu ja ikinä ei ole ylittänyt arviota. 6 autoa siellä huollattanut ja jatkossakin huollatan siellä 10/10

      • kuutioko

        Kiva, mullakin aika varattuna lokakuuksi, mut mulla on 12/10.
        Saab 900 vm 96 jakohihnan vaihto.


    • Anonyymi

      Parempaa asiakaspalvelua ja huoltoa saa etsiä. Olen käyttänyt lähes 10 vuotta autoani täällä huollossa - ei moitittavaa.
      Oliskohan teidän omassa käytöksessä ja asenteessa korjaamisen varaa?

    • Anonyymi

      Höpö höpö

    • Anonyymi

      Jälleen kerran sain nopeaa, hyvää ja ystävällistä palvelua luottokorjamostani. Micra-vanhustani on huollettu ja korjattu kohtuuhintaan, jopa edullisesti. Iso kiitos niin työn vastaanottajalle, ilm. Omistaja ja työn tekijöille korjaamon puolelle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe