Tosi on - perikato edessä Israelilla

SISÄINEN RAUHA ISRAEL-ASIASSAKIN

Kohta ei enää tarvitse kiistellä siitä, onko Israel valittu kansa? Abbas on sanonut:
"Heti kun vuoden 1948 miehitys on vyörytetty takaisin, juutalaiset hukkuvat omaan 'rauhan mereensä'."
Annapolissa, Marylandin osavaltiossa pidetyn kokouksen - USA, Venäjä, EU, YK - seurauksena Israel on taipumassa islamin vaatimuksiin: vetäytyminen.
Sehän olisi Israelin perikato. Ydinaseen laukaisukin hävittäisi myös Israelin.

Tiedämme Raamatun varoittavan 20 miljoonan armeijasta, joka V-muotoista, kuivatettua Eufrat- virtaa pitkin marssii Israeliin ja niin suuri ahdistus ja Herran päivä on käsillä.
Israelhan tulee ennen pitkää luottamaan häneen, joka "muuttaa ajat ja lait", niin Israel luopuu kaikista aseistaan tuon rauhantakaajan edessä. Mutta rauha pettää.

RAAMATTUKIN SEN TIETÄÄ

Hes 20:24-25

24
He eivät olleet tehneet määräysteni mukaan, he eivät olleet piitanneet säädöksistäni eivätkä pitäneet minun sapattiani kunniassa, sillä heidän silmänsä tähysivät yhä heidän isiensä epäjumaliin.
25
Siksi minä annoin heille säädöksiä, jotka eivät olleet hyviä, annoin heille määräyksiä, jotka vievät kuolemaan. [Jer. 8:8; Room. 1:25]

Hes 7:1-7 Loppu on tullut
1
Minulle tuli tämä Herran sana:
2
-- Ihminen, näin sanoo Herra Jumala Israelin maalle: Loppu on tullut. Se kohtaa maan, kaikki sen neljä äärtä.
3
Sinun loppusi on nyt tullut, Israel, minä syöksen sinuun vihani. Minä tuomitsen sinut vaelluksesi mukaan, käännän iljettävät tekosi sinua itseäsi vastaan.
4
Minun katseessani ei ole sääliä, minä en sinulle armoa anna. Minä rankaisen sinua vaelluksesi mukaan, omat iljettävät tekosi saat osaksesi.
Näin te tulette tietämään, että minä olen Herra.
5
Näin sanoo Herra Jumala: -- Onnettomuuksien onnettomuus! Se on tullut,
6
loppu on tullut. Sinä kohtaat loppusi, se on nyt tullut.
7
Nyt on sinun tuhosi hetki, maan asukas. Aika on tullut, päivä on lähellä. Sekasorto vallitsee, vuorilta ei ilohuutoja kuulu.

Jes 13:5
Kaukaisesta maasta, taivaanrannan ääreltä he saapuvat, Herra ja hänen vihansa aseet, hävittämään koko maan.

Juutalaiset eivät kelpaa edes sapattia viettämään - saako joku parempi sapatin? (Adventtikirkko?)

Jesaja 1:13-14
13
Älkää enää tuoko minulle turhaa ruokauhria; suitsutus on minulle kauhistus. En kärsi uuttakuuta enkä sapattia, en kokouksen kuuluttamista, en vääryyttä ynnä juhlakokousta.
14
Minun sieluni vihaa teidän uusiakuitanne ja juhla-aikojanne; ne ovat käyneet minulle kuormaksi, jota kantamaan olen väsynyt.

ONKO ISRAELILLA TOIVOA - TOIMIVATKO JUMALAN SOTAVAUNUT?

Israelia vihaa koko maailma ja syystä. Ainoat liittolaiset - Turkki ja USA - eivät rohkaise. Mutta on myös uusi liitto-lainen, Jeesus Nasarealainen!
Minä en voi vajota toivottomuuteen, vaan Herran tähden yhdyn Jumalan profeettain toivomuksiin!! Amen !!!

Kun Jumalan profeetta jotain toivoo, sen on tapana tapahtua yli odotusten.
Ajatellaanpa profeetta Elisaa. Elia oli sanonut hänelle, että tämä saa Hänen voimansa kaksinkertaisena, jos näkee tämän ylösoton. Kumpikin tietysti toivoi sen näkemistä.
Mutta Elisa näki enemmän. Hän huudahti:

2. Kun. 2:12
Kun Elisa sen näki, huusi hän: "Isäni, isäni! Israelin sotavaunut ja ratsumiehet!" Sitten hän ei enää nähnyt häntä. Ja hän tarttui vaatteisiinsa ja repäisi ne kahdeksi kappaleeksi.

Elisalla sitten olikin hengellissti ajatellen käytössään Israelin sotavaunut ja ratsumiehet - koko loppuelämänsä ajan, niin että suurta menetystä itkettiin, kun hän sairasti kuolemaksi.

2. Kun. 13:14
Mutta kun Elisa sairasti kuolintautiansa, tuli Jooas, Israelin kuningas, hänen tykönsä.
Ja kumartuneena hänen kasvojensa yli hän itki ja sanoi: "Isäni, isäni! Israelin sotavaunut ja ratsumiehet!"

Jeremia puhuu ja uskoo - Jeremia 33:24-26

24
"Oletko huomannut, mitä ihmiset puhuvat? He sanovat: 'Herra on hylännyt ne kaksi sukukuntaa, jotka hän valitsi.' Näin he halveksivat minun kansaani, ikään kuin se heidän mielestään ei olisikaan enää kansa.
25
Mutta minä, Herra, sanon näin: Yhtä varmaa kuin on se, että minä olen tehnyt liiton päivän ja yön kanssa, antanut niille säädökseni ja määrännyt lait taivaalle ja maalle,
26
yhtä varmaa on se, että minä en hylkää Jaakobin enkä palvelijani Daavidin jälkeläisiä.
Heistä minä valitsen kuninkaita hallitsemaan Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisiä.
Minä armahdan kansaani ja käännän sen kohtalon." [5. Moos. 30:3]

VIIMEISTEN PÄIVIEN VAIHE 1.
"Idän kuninkaat" ja 20 milj. armeija - Ilm 16:2, 9:14 - marssivat kuivunutta Eufrat-virtaa myöden kohti Jerusalemia, muka rauhaa turvaten, mutta hyökäten (Dan 11:17, 27, 41) ja toistamiseen viedään, NYT vain puolet Jerusalemia, pakkosiirtolaisuuteen,
Sak 14:2.

VAIHE 2.
Uusi liitto-lainen, Jeesus Kristus, palaa Öljymäelle ja 7-kertaisen auringonpaahteen
(Jes 30:26) ansiosta Eufrat-virta kuivuu lisää, seitsemäksi uomaksi. Jerusalemin kansa pääsee Herran valmistamaa "valtatietä" pitkin kotiin, yhtymään rauhanajan avajaisiin.
Myös Egyptiin viedyt pääsevät kuivaa merenlahtea pisin kotiin - kuin muinoin!

Jesaja 11:15-16

15
Herra halkaisee Egyptin merenlahden ja heristää kättään Eufratia kohden, hän hajottaa sen polttavalla henkäyksellään seitsemään uomaan, joiden yli voi kulkea jalkojen kastumatta.
[Sak. 10:11]
16
Niin avautuu valtatie hänen kansansa jäännöksen kulkea -- sen, joka on jäljellä Assyriassa -- samalla tavalla kuin tie aukeni Israelille sinä päivänä, jolloin se lähti Egyptin maasta.
[2. Moos. 14:29; Jes. 43:16]

Jassoo - ettäkö tämä tarkoittaa kristityn vaellusta ulos babyloniasta ja egyptistä -
synnin yöstä? Mistä lähin sitä ahdasta porttia
ja kaitaa tietä on alettu kutsua laveaksi valtatieksi? Mutta minä vaivainen luotan
vahvaan Liittokumppaniini!

Sitä saa mitä tilaa!

5

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkin?

>>>Tiedämme Raamatun varoittavan 20 miljoonan armeijasta, joka V-muotoista, kuivatettua Eufrat- virtaa pitkin >marssii< Israeliin ja niin suuri ahdistus ja Herran päivä on käsillä.
      Israelhan tulee ennen pitkää luottamaan häneen, joka "muuttaa ajat ja lait", niin Israel luopuu kaikista aseistaan tuon rauhantakaajan edessä. Mutta rauha pettää.

• Eikä tieteiskirjallisuutta

Kato ite Raamatust! Ja ekkö oo nähny netis
        Pohjois-Korean tai Kiinan armeijamahtailuja?
        Ja nehän menee muka rauhanturvaajiksi.
        Niinku suomalaiset YK-turvaajat, vähin asein.
        Ei tossa mitään mahdottomia asioita esitetä.

Hei, ootsä havainnu nykyajas atomipommien
        pudotuksii sotatilassa? e-hei - ne on vaan
        pelotteita. Lähettikö USA irakiin miehiä
        vaiko atomipommin tai ohjukset? Mieti sitä.

Entä jos Palestiina tahdotaan saada ehjänä,
        mut vailla juutalaisia? Kaikkihan nykyisin
        tahtois omia Jerusalemin. Ja kaiken siellä.

Älähän naura Raamatulle turhan takia

• Miksipä ei - ei niitä voi j...

Paljon niitä on, ei v oi vastaan väittää.
        Tos viimoses jakeessako se on, se mitä advariope
        mieluusti kertailee, että mistähän on kyse.
        (Heillä on oma selityksensä).
        Mutta tässähän käy toteen: "Missä raato on, sinne
        kotkat kokokontuvat". Sisi o i k e e s t i linnut, korppikotkat sun muut.
        Adventismi tarkoitta muistaakseni amerikkaa kotkalla ja Israelia raadolla. Pieleen menee?

Hesekielin profetia 39.

11 "Sinä päivänä minä osoitan Gogille Israelista hautapaikan, Abarimin laakson, joka on Kuolleestamerestä itään, ja se hauta sulkee kulkijoilta tien. Sinne haudataan Gog ja koko hänen korskea joukkonsa, ja sitä laaksoa kutsutaan Gogin joukkion laaksoksi.
        12 Israelilaiset hautaavat heidät puhdistaakseen maansa saastasta, ja tämä työ kestää seitsemän kuukautta.
        13 Maan kaikki asukkaat ovat hautaamassa kaatuneita, ja he saavat siitä kiitoksen sinä päivänä, jona minä tuon julki kunniani. Näin sanoo Herra Jumala.
        14 "Noiden seitsemän kuukauden kuluttua on valittava miehiä, jotka työkseen kulkevat ympäri maata ja etsivät hautaamatta jääneitä, jotta nämäkin saataisiin haudatuksi ja maa tulisi puhtaaksi.
        15 Kun joku näistä miehistä näkee ihmisen luut, hänen tulee pystyttää niiden viereen merkki, jotta hautaajat tietävät viedä ne Gogin joukkion laaksoon.
        16 Onpa eräällä kaupungillakin sama nimi, Hamona*. Näin saadaan maa puhtaaksi. [Nimi Hamona merkitsee 'joukkio', 'korskea joukko'.]
        17 "Ihminen, näin sanoo Herra Jumala: Sano linnuille, kaikille siivekkäille, ja kaikille metsän pedoille: Tulkaa koolle, kokoontukaa kaikilta tahoilta teurasuhrille, jonka minä teitä varten teurastan, suurelle uhriaterialle Israelin vuorille. Syökää lihaa ja juokaa verta!

• Olethan siitä vaahdonnut en...

En mä sulta, antti, tätä lainaa, vaan omasta
      Raamatustani...Niin että - eikös Israel vielä
      saane mahdollisuuden noudattaa sapattia ihan
      uuden "lihasydämen" kera?

Jes! Jesajan profetia 66:20-24

20 He tuovat kaikki veljenne kaikkien kansojen keskeltä, lahjaksi Herralle, he tuovat heidät hevosilla ja avovaunuilla ja katetuilla vankkureilla ja muuleilla ja ratsukameleilla Jerusalemiin, minun pyhälle vuorelleni -- sanoo Herra -- samalla tavoin kuin israelilaiset tuovat uhrilahjana ruokaa puhtaissa astioissa Herran huoneeseen. [Jes. 43:6 ]

21 Ja minä otan myös näitä vastatulleita palvelemaan pappeina ja leeviläisinä, sanoo Herra.
      22 Niin kuin uusi taivas ja uusi maa, jotka minä luon, pysyvät minun edessäni, sanoo Herra, niin pysyvät minun edessäni teidän sukunne ja teidän nimenne. [Jes. 65:17; Jer. 31:35,36]

23 Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. [Sak. 14:16]

(24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
      Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.
      [Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48])

Että jos Israel tosta toipuu, niin eikös vaan?

Kaikkea hyvää kaikille!

• aito totuus

Israelin 12 heimoa kootaan, työ etenee parasta aikaa. Aikojen merkit ovat täyttymässä. Efraimin sukukunta johtaa kokoamista Manassen avustaessa sitä, Heimot on sekoitettu hajalleen maailman ääriin. Tilanne tulee päättymään Jerusalimin piiritykseen ja silloin tapahtuu Jeesuksen Kristuksen toinen tuleminen ja juutalaisten lunastus. Alkaa tuhatvuotinen valtakunta.
        menkää Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon (MAP- kirkko) virallisille!! nettisivuille ja lukekaa Mormonin kirja. Sen jälkeen rukoillessanne saatte tuntea totuuden. Alkaa olla viimeinen aika pelastua ainoan tosi kirkon avulla. Nyt teitä on ainakin varoitettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2533
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      187
      899
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      723
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      642
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      542
    6. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      12
      481
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      467
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      54
      432
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      430
    Aihe