mistä saa tietoa kotimaisten elokuvien ja tv-sarjojen koekuvauksista,ilmoitetaanko niistä lehdissä vai missä?haluan näyttelijäksi mutta tuskin ne kotoa tulee minua kyselemään.
kertooka please joku miten pääsen alkuun urallani!näyttelemistä olen harrastanut koko ikäni nuorisoteattereissa ja koulunäytelmissä mutta kun asun niin landella niin eihän täällä mistään saa mitään tietoa.kiitos jo etukäteen.
mistä tietoa koekuvauksista
tulevatähti
1
487
Vastaukset
- tulee ilmoituksia.
Kai noilla elokuvan yhtiöiden sivuilla on myös.
Hommaa videokamera ja rupea tekemään kavereidesi kanssa unelmista totta. Ei kannata istua koneella ja kattoa välillä, että onko tullut jotain ilmoituksia.
Onhan sekin oma-aloitteisuutta, jos kuvaa omia juttuja. Jos sulla on ideoita, siitä vaan kirjoittamaan/opettelemaan käsikirjoituksen kirjoittamista jne...
Kai siellä landella on paremmat mahdollisuude kuvata, kuin kaupungissa. Eipä tule kukaan ihmettelemään D:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465651Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482875- 1832595
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92230- 262039
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121912törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/141645- 1451285
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2551092- 131087