ja niitten lehdissä seikkailut. Mitä he ovat tehneet?
Kaikenmaailman bigbrotherit sun muut,niinkuin nyt se yks pariskunta.ollaan raskaana ja ei olla raskaana ja riidellään kumpi jätti kumman ja ollaan pettyneitä ja loukkaantuneita.
Mitä hittoa,pari viikkoa yhdessä teeveen kautta ja ollaan uusi "matti aj mervi" eikö yks pari riittäisi.
ketuttaako muita tämmöinen joutava asia kuin
14
526
Vastaukset
- 12234
mutta minä en seuraa niitten juttuja,matin ja mervin juttuja en ole enään moneen vuoteen viitsinyt lukea,minua ei tosiaankaan moiset typerykset ja typerät ohjelmat kiinnosta
En katso sellaisia ohjelmia. Luontoaiheiset ja ihmistä käsittelevät dokumentit kiinnostavat minua. Englantilaiset sarjat katson mielellään kertaalleen. Joskus tulee joku kiva elokuva, mutta ne tulevat niin myöhään, että olen jo nukkumassa.
- pakko katsoa
eikä lukea. Miksi luet kun et pidä.
- vaikka en viitsi edes lukee
kaikkea niiden juttuja,,,ottaa koppaan toi jonnenjoutava setviminen,tappelut ja käsikähmät sun muut.
Teijan tekopyhä naamakin ällöttää kun on niin teennäinen kun ihminen voi olla,ei kukaan tollaseen edes osaa suhtautuu vakavasti.
Mulla ei tule muuta mieleen kun että epäkypsii aikuisii ovat. - ei todellakaan
Kyllä meitäkin on jotka pidämme näistä tosi-tv ohjelmista. Esim. Selviytyjät, Amazon Rice, BB;stä, ei se ikää katso. Nykyisin toosasta löytyy kanavia joten jokaiselle jotakin. Ethän tiedä ohjelmien juonta, ellet kerran katso.
- sanoi kettu
pihlajanmarjoista
- niinku tekopyhyys
En minä, eikähän tässä oo paikkaakaan.
vähän ihmetyttää, mistä niille riittää lukijoita ja katsojia.
Jos tosissaan ketuttaa, kannattaisi ehkä ilmaista kantansa suoraan sinne, missä päätöksiä tehdään ja vaatia mieleisiään ohjelmia. Jos "toisinajattelijat" aktivoituisivat, myös heidän mielipiteensä voitaisiin ottaa huomioon. Markkinataloudessa myydään sitä millä on suuri kysyntä ja menekki.- juuri yksi syy
Minua ei kiinnosta myöskään bigbrother, morsiammet eikä sulhaset ja siinä on eräs painava syy siihen, että lopetin TV:n katselun. Myöskin lehdet olen valinnut sen mukaan, etten joudu lukemaan julkiksista. Tosin nyt on enää vähän sellaisia lehtiä, jossa ei näitä esiintyisi tai sitten tilalle on tullut toinen ikävä tapa. Esimerkkinä jokin pukeutumis-juttu, jossa esitellään tuotteita eri liikkeistä hintojen kera, tässä joutuu ostamaan mainoksia.
- RosaLiiin
Televisiosta tulee katseltua vain mieleisiä ohjelmia, käytän on-off nappia.
Lehdetkin valitsen mieltymysteni mukaan,
ainoa lehti jonka olen kotiini tilannut jo vuosikymmeniä on Kotiliesi.
Muuten tulee kyllä kaikenlaisia seurojen ja yhdistysten erilaisia asiakkuuslehtiä. Niissä on mainosten lisäksi usein asiaakin.
TosiTV sarjoista pidän Amasing race kohelluksesta ympäri maailmaa, myös sisustus, puutarha ja rakentamiseen liittyvät touhut ovat mielenkiintoisia.
Maajussia ja morsiamia tuli seurattua koska se antoi aika monipuolisen kuvan maaseudusta vaikka siinä ne ihmissuhteet olivatkin etusijalla. Mutta ohjelman ulkopuolella ei heidän elämänsä jaksa kiinnostaa.- mutta väkisin tietää noista,
mihin sitä silmänsä pistäis kun lööppi hyökkää silmille!
Ite oon ny laittanu jokakerta palautetta kun on ollu joku noista lööpeissä.
No,nehän tahkoo rahaa niillä jutuilla.
En siis osta noita lehtiä,juuri noitten nassujen takia.
Sitä "ajoin takaa". - RosaLiiin
mutta väkisin tietää noista, kirjoitti:
mihin sitä silmänsä pistäis kun lööppi hyökkää silmille!
Ite oon ny laittanu jokakerta palautetta kun on ollu joku noista lööpeissä.
No,nehän tahkoo rahaa niillä jutuilla.
En siis osta noita lehtiä,juuri noitten nassujen takia.
Sitä "ajoin takaa".sinulta senttiäkään rahaa jos sinä et osta sitä lehteä.
Minä en niitä osta, sehän on valinta. Valinta jonka voi tehdä melkein joka päivä.
Tottakait he yrittävät näillä lööpeillään, että ostaisit lehden.
En tiedä missä määrin televisiokanavat ja iltapäivälehdet ovat taloudellisesti kytköksissään,
mutta todennäköisesti ovat ja näin ruokivat toinen toisiaan.
Anteeksi jos puhuin puuta heinää ja löpisin joutavia, enkä vastannut edes kysymykseesi,
se on niin tyypillistä tälle naiselle.
Ohita sujuvasti, please.
- VeliEetu
Katselen melkeimpä ainoastaa YLE:n kanavia silloin harvoin kun tv on auki. Nuo mainospuolen kanavat on tarkoitettu nuorille ja näyttävät olevan suosittuja, kaikille löytyy mieleistä katsottavaa ja niin on hyvä.
- HTZA
minulla oli televisio, siinä oli paljon nappeja ja kaukosäädin jossa oli myös paljon nappeja.
Minä en tilaa lehtiä, ostan vain silloin kun siinä on juttu jonka haluan lukea.
Joten minulle nuo asiat ovat ihan yks hailee.
Eli homman voi hoitaa napeilla ja tilauskupongilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5501797Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74628- 65543