Perustin uutena asiakkaansa Aktiaan tilin ja hain faxilla lähetetyllä hakemuksella Aktian Xpress-luottoa. Entistä velkaa oli yli 70000 euroa ja sain hakemani 3000 euroa. Maksoin kyseisellä sumalla vipit pois ja pääsin irti 3-4 vuotta kestäneestä vippihelvetistä. Tästä lähin olen vain ja ainostaan Aktian asiakas. Ja kaikille, jotka epäilevät tapahtumien todellisuutta, niin vakuutan, että kaikki kertomani on totta. En valehdellut pankille velkojani enkä liioitellut tulojani. Suosittelen - ainakin yrittäkää samaa. Rahat nimittäin tulivat hakemustani seuraavan päivän iltana tilille (kummallista muuten, että tulivat pankin sulkemisajan jälkeen).
Aktian Xpress-luotto: KIITOS AKTIA!
26
13187
Vastaukset
- --------
roskamikäroskapankki.
- SAI RAHAA!
Jeps, sain lainaa vaikka luottotiedoissa merkintöjä, mutta hyvä että joillan luottamus pelaa eikä välitetä pienistä :)
Ja siellähän se lukeekin niiden sivulla:
"Aktia-Xpress on 2.000-10.000 euron kertaluotto, jonka myöntämiseen emme vaadi vakuuksia tai takaajia. Vakuudeton Aktia-Xpress voidaan myöntää säännölliset tulot omaavalle 18 vuotta täyttäneelle henkilölle, joka on sössinyt raha-asiansa huolella"- ???????
...epäilen, että luottotiedottomana olisit saanut lainan...
- jansson.
saako udella mistä sulla on 70t lainaa? onkos se asuntolaina? ite pitäs hankkia oma asunto,vuokra 500e liian kallis. itsellänikin ollut vuoden kestävä vippihelvetti. johtunee monen asian summasta joista en tässä viitti mainita mutta yks iso syypää on nettipeli/pokeri. itse olen saanut kuitenkin maksettua jo suuren osan veloistani, osaksi ottamalla tutulta uutta velkaa pidemmällä takaisinmaksuajalla. minun oma mielipide on että pikavippi laitokset pitäisi lailla kieltää.ei ne tuo muutakun lisää ongelmia ihmisille mut perintätoimistoille lisää töitä..
- Tallettajaporho
Kiitos tiedosta. Aktian Tyrväinenhän on jo ennestään legenda, mutta tässäpä toinen savijalka pankille.
Kun pankit ovat kautta maailman kaatumassa luotto-ongelmiinsa, tiedän ainakin nyt mikä on tältä osin vaarallisin suomalainen pankki. Eli pidän rahani jossakin sellaisessa pankissa, joka ei jakele konkurssin partaalla oleville vakuudetonta lainaa. - lainaa__242124
Ei saa toisen pankin asiakas lainaa. Koitettu on.
- ei asiakas
Minä hain 10 000€ ja sain hakemani summan, en ole aktian asiakas. Nopea käsittely muutama päivä ja soittivat pomolle ja sitten minulle että homa on ok.
- Postitin tiistaina
ei asiakas kirjoitti:
Minä hain 10 000€ ja sain hakemani summan, en ole aktian asiakas. Nopea käsittely muutama päivä ja soittivat pomolle ja sitten minulle että homa on ok.
Milloin olis rahat odotettavissa aktian tilille, postitin tiistaina.
- baier
ei asiakas kirjoitti:
Siis työnantajasi pomolle soittivat
vai pankin jollekin pomolle?
- pankissa
avaamassa tilin vai voiko tilin avata netissä kun meil ei oo täällä päin säästöpankkia,voiko sitä lainaa hakea vaikka ei oo pankin asiakas?
- yritys hyvä 10
..saa toisenkin pankin asiakas.Jokuhan täällä kertoi soittaneensa Aktian asiakaspalveluun ja siellä kerrottiin, että käy muidenkin pankkien asiakkaat.Pisteytyssysteemillä lainaa myönnetää..Itse Nordean asiakkaana odottelen Aktialta joko rahoja taikka sitten kielteistä päätöstä...
- sillat Nordeaan päin
yritys hyvä 10 kirjoitti:
..saa toisenkin pankin asiakas.Jokuhan täällä kertoi soittaneensa Aktian asiakaspalveluun ja siellä kerrottiin, että käy muidenkin pankkien asiakkaat.Pisteytyssysteemillä lainaa myönnetää..Itse Nordean asiakkaana odottelen Aktialta joko rahoja taikka sitten kielteistä päätöstä...
sillä sieltä, jos mistä kyllä saa varmasti helpommin lainaa tai useampiakin kuin pikkupankesita.
- yirys hyvä 10
sillat Nordeaan päin kirjoitti:
sillä sieltä, jos mistä kyllä saa varmasti helpommin lainaa tai useampiakin kuin pikkupankesita.
Niinkin kai voi sanoa, siis Nordean joustoluotto käytössä enkä viitsi korottaa sitä vaan maksaa pois.
Ja eiköhän tällä palstalla kaikki ylivelkaantuneet ole jollain lailla omien pankkiensa kanssa melko pattitilanteessa, kun täytyy "käydä vieraissa..." - ..........
yirys hyvä 10 kirjoitti:
Niinkin kai voi sanoa, siis Nordean joustoluotto käytössä enkä viitsi korottaa sitä vaan maksaa pois.
Ja eiköhän tällä palstalla kaikki ylivelkaantuneet ole jollain lailla omien pankkiensa kanssa melko pattitilanteessa, kun täytyy "käydä vieraissa..."Onnistuuko Aktiaan tilin luominen puhelimitse tai netissä?
- täälläkin
.......... kirjoitti:
Onnistuuko Aktiaan tilin luominen puhelimitse tai netissä?
kaivataan sitä tietoa että voiko sitä lainaa saaha jos ei oo tiliä sinne aktiaan, ja voiko sen avata netissä tai puhelimella
- aktia
täälläkin kirjoitti:
kaivataan sitä tietoa että voiko sitä lainaa saaha jos ei oo tiliä sinne aktiaan, ja voiko sen avata netissä tai puhelimella
niin saako sieltä vai eikö sieltä saa ja millasilla tuloilla minkä verran ja saako ne selville muita velkoja jos ei ite kerro?hjelppa
- AKTIA
aktia kirjoitti:
niin saako sieltä vai eikö sieltä saa ja millasilla tuloilla minkä verran ja saako ne selville muita velkoja jos ei ite kerro?hjelppa
Itse on käytävä henkilökohtaisesti pankissa avaamassa tili, netissä sitä ei voi tehdä.
Mutta lainaa voi hakea toisenkin pankin asiakas ja kuvallinen kopio ajokortista tai jostain muusta. - Pikku-ukko
AKTIA kirjoitti:
Itse on käytävä henkilökohtaisesti pankissa avaamassa tili, netissä sitä ei voi tehdä.
Mutta lainaa voi hakea toisenkin pankin asiakas ja kuvallinen kopio ajokortista tai jostain muusta.Mahtaakohan olla jo ruuhkaa, kun ei mitään kuulu. Tiistaina postitin. Soittavatkohan ne joka kerta? Joko muut ootte saanu päätökset?
- ooooo
Pikku-ukko kirjoitti:
Mahtaakohan olla jo ruuhkaa, kun ei mitään kuulu. Tiistaina postitin. Soittavatkohan ne joka kerta? Joko muut ootte saanu päätökset?
Keskiviikkona itse postitin paperit, eikä ole tullut.
Toivotaan nyt, että tulisi päätös pian. - odotteleva
ooooo kirjoitti:
Keskiviikkona itse postitin paperit, eikä ole tullut.
Toivotaan nyt, että tulisi päätös pian.Ite postitin tiistaina hakemuksen eikä oo mitään kuulunut.. En kyllä jaksa uskoa että myöntävät, en ole aktian asiakas enkä kyllä älynnyt laittaa tilinauhaakaan mukaan kun sitä ei pyydetty.Rähmä.
- on22
odotteleva kirjoitti:
Ite postitin tiistaina hakemuksen eikä oo mitään kuulunut.. En kyllä jaksa uskoa että myöntävät, en ole aktian asiakas enkä kyllä älynnyt laittaa tilinauhaakaan mukaan kun sitä ei pyydetty.Rähmä.
Joko on rahat tullu tilille?
- edelleen odotteleva
on22 kirjoitti:
Joko on rahat tullu tilille?
No eipähän tämänkään päivän postissa tullut päätöstä, jonhan nyt on outoa!
- edelleen
edelleen odotteleva kirjoitti:
No eipähän tämänkään päivän postissa tullut päätöstä, jonhan nyt on outoa!
odottelen Aktaista jonkinlaista vastausta.Viime viikon maanantaina laitoin hakemuksen liitteineen postiin ja tässä edelleen odotellaan...se siitä nopeasta toiminnasta, jota joku jo täällä ehti kehumaan.Tosin on varmasti ruuhkaakin...
- Hyvä pankki
edelleen kirjoitti:
odottelen Aktaista jonkinlaista vastausta.Viime viikon maanantaina laitoin hakemuksen liitteineen postiin ja tässä edelleen odotellaan...se siitä nopeasta toiminnasta, jota joku jo täällä ehti kehumaan.Tosin on varmasti ruuhkaakin...
Kyllä se päätös sieltä tulee. Aina kun uusi lainatarjous ilmestyy, niin lainanottajiakin on aivan tarpeeksi. Itsekin odotuksella, vaikka Aktian asiakas ja asuntolaina siellä. Kannattaa soittaa asiakaspalveluun ja kysyä, kuinka kauan menee vielä.
- Anonyymi
Minulla on Aktia pankista aivan toisenlainen kokemus.
Virkailija lupasi lähettää lainatarjouksen sähköpostiin ja nyt 2 viikkoa myöhemmin tarjousta ei ole vieläkään kuulunut!
Eikä vastaa yhteydenottopyyntöihin.
Nimi on Sofia Lindholm. - Anonyymi
Tarvitsetko pikalainaa? Oletko liikemies vai nainen? Onko sinulla taloudellinen sekasotku tai tarvitsetko varoja oman yrityksen perustamiseen? Tarvitsetko lainaa hyvän pien- ja keskisuuren yrityksen perustamiseen? Onko sinulla alhainen luottotulos ja sinulla on vaikeuksia saada pääomalainaa paikallisilta pankeilta ja muilta rahoituslaitoksilta ?. Ohjelmamme on nopein tapa saada tarvitsemasi hetkessä. Vähennä maksuja helpottaaksesi kuukausikustannuksiasi. Hanki joustavuutta, jota voit käyttää mihin tahansa tarkoitukseen - lomasta koulutukseen ja ainutlaatuisiin ostoksiin
** Oletko taloudellisesti ahdistunut?
** Etsitkö varoja luottojen ja velkojen maksamiseen?
** Etsitkö rahoitusta oman yrityksen perustamiseen?
** Tarvitsetko yksityis- tai yrityslainaa eri tarkoituksiin?
** Etsitkö lainaa suurten hankkeiden toteuttamiseen?
Tarjoamme laajan valikoiman rahoituspalveluja, joihin kuuluvat: liiketoimintasuunnittelu, kaupallinen ja kehitysrahoitus, kiinteistöt ja asuntolainat, velkajärjestelylainat, yrityslainat, yksityiset lainat, asuntorahoitus, hotellilainat, opintolainat erittäin alhaisella 2%: n korolla .. Voit hakea lainaa ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse: [email protected]
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102