Ylimieliset Uskovaiset!

pph.

Miksi miljoonat,sadat miljoonat ihmiset Jeesus-uskovaisten pitää suoltaa tänne "Jumala auttaa" sontaa, vaikka on pahaa?

Jumala ei auta.

Olen läytänyt Jeesusta paremman uskonnon, repikääs siitä ylimieliset,pikkuaivoiset JeesusPeelot!

13

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaha

      minkä olet löytännyt joka sinua auttaa

    • löysin

      >>>Miksi miljoonat,sadat miljoonat ihmiset Jeesus-uskovaisten pitää suoltaa tänne "Jumala auttaa" sontaa, vaikka on pahaa?
      Jumala ei auta.
      Olen läytänyt Jeesusta paremman uskonnon, repikääs siitä ylimieliset,pikkuaivoiset JeesusPeelot!

      • puusilima_

        taas yksi palstan lahkojeesus.. vastaapa sinä:
        miksi olematon pitäisi pelastaa olemattomuudelta?


      • etkä sinä
        puusilima_ kirjoitti:

        taas yksi palstan lahkojeesus.. vastaapa sinä:
        miksi olematon pitäisi pelastaa olemattomuudelta?

        katoamaton. Näkymätön on todellisempi, kuin näkyvä. Näkyvät katoaa, näkymättömät pysyvät.


      • löysin

        ..On aika katsoa JeesusUskon tuomia hyviä puolia..

        EN ole tyytyväinen uskooni, koska rukouksiini EI ole vastattu.

        En saa aikaan tuttujen turvallisutta tai maailman Rauhaa...

        Kyllästyttää koko usko Jeesuskeen, eli Jeesux sanon minäkin JO 2 vuoden jälkeen



        T;Jumalanhullu


      • puusilima_
        etkä sinä kirjoitti:

        katoamaton. Näkymätön on todellisempi, kuin näkyvä. Näkyvät katoaa, näkymättömät pysyvät.

        tajunnut. alussa oli vain "jumala". sitten se päätti luoda ihmisen ja näin olemattomasta tuli oleva. no miksi sen alunperin olemattoman ihmisen pitäisi pelastua olemattomuudelta?


      • puusilima_
        löysin kirjoitti:

        ..On aika katsoa JeesusUskon tuomia hyviä puolia..

        EN ole tyytyväinen uskooni, koska rukouksiini EI ole vastattu.

        En saa aikaan tuttujen turvallisutta tai maailman Rauhaa...

        Kyllästyttää koko usko Jeesuskeen, eli Jeesux sanon minäkin JO 2 vuoden jälkeen



        T;Jumalanhullu

        kirkkoon ja vaadi korvausta.


    • puusilima_

      tajusit siis vihdoinkin olemattomuutesi ja viskasit jessen romukoppaan. hyvä hyvä.
      hmm jaa tuota öh.. minkäs uskonnon sinä muuten "löysit"?

      • Nimetön

        Eiköhän se vaan kirjoittele huvikseen, eilenhän se kirjoitteli samaisen tekstin ateisteista.

        Terkkuja taiteilija-puusilmä_lle, elähän ota liikaa winettoa..

        HattiWatti


    • pph.

      Jos ahdistuit eilisessä keskustelussa noin kovasti, että oikein piti nimimerkilläni kirjoittaa...
      Toivottavasti tuo nyt lievitti tuskaasi.
      Näitkö oikein painajaisia?

      Ihan tiedoksi, että se on pelkkä nimimerkki eikä sillä ole mitään arvoa tässä elämässä.

      • pph.

        Edellinen kirjoittaja huijaa olevansa minä.


      • puusilima_
        pph. kirjoitti:

        Edellinen kirjoittaja huijaa olevansa minä.

        tiedä että huijaat itse itseäsi?

        no ei vaineskaan, aloitus ei ollut sen perurpphn joka täällä yleesä hihhuloi. en kyllä tajua että miksi edes kirjoitit sen nimimerkillä? kateudestako?
        itse en kyllä kovin kateellinen olisi jos elämässä on vain mielikuvitus kaveri ja ei siltä mitään muuta näe ja jää elämäkin elämättä.


    • Välillä ehkä voi tuntua että Jumala ei auta, mutta asia ei ole niin.

      >Miksi miljoonat,sadat miljoonat ihmiset Jeesus-uskovaisten pitää suoltaa tänne "Jumala auttaa" sontaa, vaikka on pahaa?

      Miksi on pahaa? tiedätkö?
      se pahuus mitä täällä on ei liity Jumalaan mitenkään. Älä häntä siitä syytä että me kaikki omilla teoillamme vahingoitamme, itseä, muita ja luontoa..98% kaikesta vääryydestä tässä maailmassa on ihmisten omaa aiheuttamaa..
      sitten on tietty sairaudet ja luonnonmullistukset jolle nyt ei ehkä voi mitään itse..
      Pahaa on siis siksi koska me teemme vääriä asioita täällä.

      >Olen läytänyt Jeesusta paremman uskonnon, repikääs siitä ylimieliset,pikkuaivoiset JeesusPeelot!

      Vau miten hienoa että sinulla menee niin hyvin että haluat haukkua muita..:) Se uskonto ei taida opettaa sinulle mitään lähimmäisten rakastamisesta, tuomitsemisesta tai ylipäätänsäkkään rakkaudesta..mahtaa olla hyvä uskonto. mikäs se sellanen on?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe