Karavaanareiden oma yhdistys

karavaanari eikä hökkelimök...

Tietääkö kukaan, onko karavaanareille omaa yhdistystä?

SFC on vuosia sitten unohtanut karavaanarit. Siitä on tullut hökkelimökkeilijäin jsa puutarhanhoitajien liitto.

Mitkä ovat ne liiton palvelut, jotka karavaanaria palvelevat?

Onko autoliitto oikea osoite niille, jotka harrastavat matkailuajoneuvolla matkailua?

10

1296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jä sen

      Nykyään on valinnan varaa SFC:n sisälläkin. SFC Matkailuautoilijat ry on toiminut jo vuodesta 2007 alkaen ja toimii liikkuvan matkailijan tarpeiden pohjalta niin kotimaan kuin ulkomaan matkailun näkökulmasta. Olen ollut mukana perustamiskokouksesta alkaen ja ollut heidän tapahtumissaan tyytyväisin mielin mukana. Ainakin SFC-liitosta saa lisätietoa.

      • Matka autoilija

        Olivat Turun messuilla omalla osastollaan. Väkeä näytti olevan ruuhkaan asti. Sain -07 vuoden AutoKaravan-lehdet iltalukemiseksi. Matkamessuilla Helsingissä tulevana viikonloppuna liityn jäseneksi myös tähän yhdistykseen. Nyt syksystä alkaen on mahdollista olla samalla liittomaksulla useammakin yhdistyksessä, maksamalla vain yhdistysmaksun muihin yhdistyksiin (vain yhden kerran liittomaksu).


      • karavaanari eikä hökkelimök...

        Viime syksynä Matkailuautoilijat ry:n puheenjohtajan suulla sanottiin, että yhdistys on vain matkailuautoilijoita varten.

        Matkustavaa vaunuilijaa ei toivotettu tervetulleeksi.

        Puhelinkeskustelusta jäi sellainen vaikutelma, että pääasia sielläkin on jokin muu kuin matkustaminen.


      • vain
        karavaanari eikä hökkelimök... kirjoitti:

        Viime syksynä Matkailuautoilijat ry:n puheenjohtajan suulla sanottiin, että yhdistys on vain matkailuautoilijoita varten.

        Matkustavaa vaunuilijaa ei toivotettu tervetulleeksi.

        Puhelinkeskustelusta jäi sellainen vaikutelma, että pääasia sielläkin on jokin muu kuin matkustaminen.

        vahingossa soittanut johonkin paikallis yhdistykseen, sillä matkailuautoiliat ry:ssä on paljon vaunuilijoita jäsenenä.vai erehdyitkö kysymään tonttia, kun sitä ne eivät voi antaa?


      • paikallisyhdistyksessä
        vain kirjoitti:

        vahingossa soittanut johonkin paikallis yhdistykseen, sillä matkailuautoiliat ry:ssä on paljon vaunuilijoita jäsenenä.vai erehdyitkö kysymään tonttia, kun sitä ne eivät voi antaa?

        Mikä siinä on, ettei voi liittyä vaikka paikkakuntansa paikallisyhdistyksen jäsenksi, on aivan saman liiton alla.
        Samat jutut ja jorinat.
        Paikallisyhdistykseen vain.


      • nimitys
        paikallisyhdistyksessä kirjoitti:

        Mikä siinä on, ettei voi liittyä vaikka paikkakuntansa paikallisyhdistyksen jäsenksi, on aivan saman liiton alla.
        Samat jutut ja jorinat.
        Paikallisyhdistykseen vain.

        paikallisyhdistys vähän särähtää korvaan. eikö olisi parempi vaikka paikallaan olo yhdistys. kaverihan kyseli liikuvia karavanisteja, eikä paikallaan olo karavanereita


      • johtaja???
        karavaanari eikä hökkelimök... kirjoitti:

        Viime syksynä Matkailuautoilijat ry:n puheenjohtajan suulla sanottiin, että yhdistys on vain matkailuautoilijoita varten.

        Matkustavaa vaunuilijaa ei toivotettu tervetulleeksi.

        Puhelinkeskustelusta jäi sellainen vaikutelma, että pääasia sielläkin on jokin muu kuin matkustaminen.

        Minkä yhdistyksen puheenjohtajasta mahtoi olla kysymys? Tiedän sen verran, että asuntoautoilijoiden puheenjohtaja ei ole missään vaiheessa näin sanonut. Tai ilmeisesti kuulija ei ole ollut silloin täydessä iskussaan?


      • karavaanari eikä hökkelimök... kirjoitti:

        Viime syksynä Matkailuautoilijat ry:n puheenjohtajan suulla sanottiin, että yhdistys on vain matkailuautoilijoita varten.

        Matkustavaa vaunuilijaa ei toivotettu tervetulleeksi.

        Puhelinkeskustelusta jäi sellainen vaikutelma, että pääasia sielläkin on jokin muu kuin matkustaminen.

        Matkailuautoilijat ry:n puheenjohtaja on painottanut monissa yhteyksissä, että MATKAILUvaunuilijat ovat tervetulleita yhdistyksen jäseniksi. Harrastuksen (matkailun) kannalta on aivan sama, onko asuinkoppi samojen pyörien päällä moottorin kanssa (matkailuauto), vai onko koppi aisan välityksellä kiinni vetoauton koukun kuulassa (matkailuvaunuyhdistelmä).

        Yhdistys on perustettu nimenomaan liikkuvien karavaanarien tarpeiden pohjalta. Helsingin Caravan messuilla 20.1.2007 perustettu yhdistys saa ensimmäisen toimintavuotensa täyteen tulevana sunnuntaina. Silloinkin yhdistyksen johtoryhmä on messuilla monipuolisesti esittelemässä, ja jakamassa tietoa harrastuksesta sekä yhdistyksestä.


      • karavaanari eikä hökkelimök...
        johtaja??? kirjoitti:

        Minkä yhdistyksen puheenjohtajasta mahtoi olla kysymys? Tiedän sen verran, että asuntoautoilijoiden puheenjohtaja ei ole missään vaiheessa näin sanonut. Tai ilmeisesti kuulija ei ole ollut silloin täydessä iskussaan?

        Matkailuautoilijat Ry, viime syksynä puhelimessa.


      • höh
        karavaanari eikä hökkelimök... kirjoitti:

        Matkailuautoilijat Ry, viime syksynä puhelimessa.

        Viestiketjussa on toisenlaistakin varmaa tietoa. Sovitaanko, että Matkailuautoilijat ei ollut sinun yhdistyksesi. Olipa syy siihen mikä tahansa. Jonkin toiselle liikkuvalle vaunuilijalle se yhdistys saattaisi olla sopiva. Kausipaikkaa havittelevalle, Matkailuautoilijat ei ole sopiva yhdistys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe