jukka.finland
Kirjoittanut: onko totta 18.1.2008 klo 01.51
että olet pieksänut tukihenkilönä joitakin haltuusi uskotuista pojista?
jukka.finland
4
527
Vastaukset
Kysymykseesi vastaan, että olen "pieksänyt". Mutta mistäs Sinä sen tiesit ja osasit juuri nyt kysyä?
Lienee hyvä tässä todeta, että miehiksi vartuttuaan nämä "pojat" ja heidän perheensä ottavat minut lämpimästi vastaan sekä Vantaalla, Helsingissä, Nurmijärvellä ja Lohjalla. Joiltakin perheenisiltä olen pyytänyt anteeksi antamiani selkäsaunoja, mutta yhtä poikkeusta lukuunottamatta he ovat todenneet vastauksena, ettei minulla ole mitään syytä pyytää anteeksi.
Muistan ajan, jolloin minua arvosteltiin siitä, että kävin aamuyön tunteina hakemassa noita narkkaripoikia milloin mistäkin ja annoin heille kotini. Myös poliisi soitti toisinaan aamulla ja pyysi hakemaan poikia putkasta, koska olin heidän tukihenkilönsä. Osallistuin myös kuulusteluihin ja rohkaisin poikia tunnustamaan tekemänsä rikokset. Jopa oikeudessa tuomari joskus kysyi mielipidettäni pitikö joku pojista passittaa vankeuteen vai päästää sakoilla ja yhdyskuntapalvelulla.
Se oli rankan työn aikaa, mutta nyt sen hedelmänä on useita miehiä, jolla on perheet ja asiat kunnossa. Seitsämän heistä on tullut uskoon.
Paljon on siis aihetta kiitokseen. Mutta heitä en nostanut minä vaan Jumalan armo. Minulla ei siis ole syytä kantaa omantunnon tuskia vaikka käytinkin joskus piiskaa ja rikoin Suomen lakia. Kyllä nuorille pitää rajat panna ja jos puhe ei auta niin sitten kuri.Tuskin Eniro poisti alla olleet vastaukset. Muistaakseni Pe.ku oli ensimmäinen viestiini vastannut.
- frihet
jukka.finland kirjoitti:
Tuskin Eniro poisti alla olleet vastaukset. Muistaakseni Pe.ku oli ensimmäinen viestiini vastannut.
Onpa kumma, kun kukaan ei sua sorsi, tuon kurituksen johdosta, mutta he ovat siis poistattaneet pelkonsa valtaamina kirjoituksensa.
Joka vitsaa säästää, se kurittomuutta lisää, sanoo vanhan-liiton teksti noin muististani. jukka.finland kirjoitti:
Tuskin Eniro poisti alla olleet vastaukset. Muistaakseni Pe.ku oli ensimmäinen viestiini vastannut.
viestejä poistunut.
Enpä ole sitten eilisaamun palstalla käynytkään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122256- 1081108
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,261096Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5954Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573