Olisiko kenelläkään kokemuksia miten katkennut hauisjänne oirehtii?
Hauisjänne
3
1334
Vastaukset
- jozzucca
jos tarkoitat jännettä, joka kiinnitää hauiksen olkapäähän niin oireina pitäisi olla, että hauislihas putoaa alas ja muodostaa ns. kipparikallehauiksen=)
- shetland
Itselläni oli tapaturman jälkeen hauislihasvamma,
kipu tuntui hauiksen kohdalla ja kädennosto vaikeata ja kivuliastakin, leposärkyä. Leikkauksessa hauisjänne jouduttiin katkaisemaan(3 viikkoa sitten) Kipu hauiksessa vähentynyt, mutta myös voima, toisen käden avulla saa kättä kohotettua seisoessa suoraan eteenpäin. Kämmenestä kyynärtaipeeseen asti ei mitään vaikeuksia tai kipua, ulko/sisäkiertoja ei saa tehdä.Mene lääkäriin ja vaadi kunnon tutkimuksia, itselläni meni 16 kuukautta ennen kuin pääsin leikkaukseen, tilanne paheni odotellessa. - muskelimamu
Olen 51v nainen ja käsivarressa komia kippari-kalle hauis. Ensin pitempi hausjännne repeyty yläpäästä ja pari kuukautta myöhemmin poksahti poikki. Kipu oli kova kesti hetken kun se rauhottu. Kolmella eri lekurilla käyty tulos ei tehdä mitään yleistä tämänikäisillä. En tyydy vielä noihin sanoihin vaan viel haluan tietää ortopediltä onko asia tosiaan näin. Ei muuten kun tää vaivaa ja ajoittain on särkyä. En oo yhdelläkään naisella nähnyt vastaavaa ilmiötä. Enkä todellakaan fiilistele tällä haukkarilla ketuttaa suunnattomasti vaan. Olisko kellään naisihmiselle sattunut tämmöstä? ja jos on ni kerro miten oot pärjännyt sen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628