Hei, tietääkö kukaan tarkemmin suomessa toimivasta Solifer-clubista. Tuntuu aika insiderilta jutulta, ku oon kuullut vaan sen olemassaolosta, mutta netistäkään ei löydy mitään infoa asiasta.
Olen vaan kateellisena katsellut kun muualla euroopassa clubeja on.
Solifer Club
7
800
Vastaukset
- karavaanari infosta
Se mijo lupas tarjota kaikille merkkikerhoille oman temmellyspaikan. Oohan aktiivinen ja mee sinne karavaanari.info sivulle, kysy neuvoa ja klubi pystyyn!
- höh
Tuolla on luettelo suomalaisista merkkikerhoista.
http://personal.inet.fi/cool/makkes.garage/kerhot.html
Yhteyshenkilön tiedot ovat kohdassa Solifer.- kerhotoimintaa
Yhteyshenkilön nimestä päätellen veikkaisin tuota Solifer-mopojen kerhoksi ...?
- höh
kerhotoimintaa kirjoitti:
Yhteyshenkilön nimestä päätellen veikkaisin tuota Solifer-mopojen kerhoksi ...?
Matkailuvaunujen Club Solifer Finland yhteystiedot saat vaikka kysymällä niitä SFC etuteltan jäsenkeskustelun (suljetut sivut) kautta.
En ala kenenkään henkilön yhteystietoja julkisesti levittelemään tänne. - älyätkö
höh kirjoitti:
Matkailuvaunujen Club Solifer Finland yhteystiedot saat vaikka kysymällä niitä SFC etuteltan jäsenkeskustelun (suljetut sivut) kautta.
En ala kenenkään henkilön yhteystietoja julkisesti levittelemään tänne.Club Solifer Finland ry. on rekisteröity yhdistys. Sen toimihenkilöiden yhteystiedot ovat saatavilla myös yhdistysrekisterin kautta.
- noita tietoja
älyätkö kirjoitti:
Club Solifer Finland ry. on rekisteröity yhdistys. Sen toimihenkilöiden yhteystiedot ovat saatavilla myös yhdistysrekisterin kautta.
Ei taida yhdistysrekisteristä saada toimihenkilöiden tietoja ilmaiseksi..
- olis edes jokin
mikä pysyyisi kasassa, ja clupilaisilla olisi yhteinen harrastus toiminta mitä yhdessä veisivät, Joukkovoimalla eteenpäin ? Sivustakatsojana odotan mitä saatte aikaiseksi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331