Mitä mä teen itseni kanssa??

brunette nainen....

Tämä ei tavallaan kuulu tänne koska mitään romanssia ei ole mutta olen ihastunut työpaikallani olevaan mieheen. Tiedän että meistä ei koskaan voi tulla mitään. Katselen häntä siellä paljon ja en vain voi tukahduttaa tunteitani, vaikka olen kovasti yrittänyt!

En edes tunne häntä kuin vähäsen ja se että olen nyt niin ihastunut häneen , alkaa häiritsemään jo muuta elämääni ja tiedän ettei meistä voi tulla koskaan mitään.

En haluaisi luopua työpaikastan koska olen alkanut viihtymään siellä.
Päivän kohokohtia on se että törmään käytävillä tai jossakin muualla häneen, se ei ole hyvä asia , että etsin häntä katseellani sieltä isosta paikasta. Olen aina yrittänyt miettiä sen niin ettei ole hyvä ihastua keneenkään työkaveriin. Nyt se on sitten minulle tapahtunut!

Ainut asia jota nyt olen miettinyt, pitäisiköhän minun vaihtaa työpaikkaa koska on jo puoli vuotta kestänyt tätä älytöntä kyttäämistä ja tuntuu etten jaksa sitä enään.

Se on ainut asia jolla saan tämän asian pois elämästäni koska se näyttää olevan esteenä kaikkeen mitä teen...
Tavallaan minulla on reilu viikko aikaa , päättää mitä teen asian kanssa?

14

2170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt äkkiä

      vähän paneskelemaan sen kanssa. Sen jälkeen kaikki on mahdollista.

      • helpottunut..

        ja tiedän kokemuksesta että tilanne on kiusallinen. aivan kuin olisit kirjoittanut minun tarinani. voin lohduttaa sen verran että se kyllä menee ohi. tutustu kyseiseen kaveriin vähän paremmin ja ei mene aikaakaan ku niitä ikäviä piirteitä alkaa huomata hänessä..niin on myös lämpimätkin tunteen on menneen talven lunta..onnea matkaan..


      • itselleni
        helpottunut.. kirjoitti:

        ja tiedän kokemuksesta että tilanne on kiusallinen. aivan kuin olisit kirjoittanut minun tarinani. voin lohduttaa sen verran että se kyllä menee ohi. tutustu kyseiseen kaveriin vähän paremmin ja ei mene aikaakaan ku niitä ikäviä piirteitä alkaa huomata hänessä..niin on myös lämpimätkin tunteen on menneen talven lunta..onnea matkaan..

        Olen tavallaan samassa tilanteessa aloittajan kanssa ja olen yrittänyt selittää itselleni, että ihmistä ei voi tuntea ohimennen heitettyjen herjojen jälkeen. Oma neuvoni on kaikille ihastuneille, siis myös itselleni, että rohkeasti vain tutustumaan kohteeseen... kyllä se ihastus siitä katoaa =)
        Tosin on ihan piristävää olla välillä lapsellisen ihastunut.


    • Utelias ehkäpä

      Missä päin?

      • rannikolta

        ..mut kuvaa hyvin tunteita, joita itekin on tullut tässä läpikäytyä jo jonkin aikaa. Kaikkeen on vaan toisiaan tosi vaikeeta keskittyä. Ja nyt tuli sitten eksyttyä tännekin...


      • *eräs tummasilmäinen mies*
        rannikolta kirjoitti:

        ..mut kuvaa hyvin tunteita, joita itekin on tullut tässä läpikäytyä jo jonkin aikaa. Kaikkeen on vaan toisiaan tosi vaikeeta keskittyä. Ja nyt tuli sitten eksyttyä tännekin...

        minkälainen mies sun mielessä pyörii?


      • myrskyä odotellessa
        *eräs tummasilmäinen mies* kirjoitti:

        minkälainen mies sun mielessä pyörii?

        joka saa katseellaan tämän tytön aina hämilleen, ja ne ihmiset on harvassa! Koskaan ei olla oikein juteltu, mut yhteisiä mielenkiinnon kohteita taitaa olla.. On varmaan mua vähän vanhempi. Ja urheilullinen. Minkälainen ihminen sun mielessä pyörii??


      • ruskeasilmäinen mies
        myrskyä odotellessa kirjoitti:

        joka saa katseellaan tämän tytön aina hämilleen, ja ne ihmiset on harvassa! Koskaan ei olla oikein juteltu, mut yhteisiä mielenkiinnon kohteita taitaa olla.. On varmaan mua vähän vanhempi. Ja urheilullinen. Minkälainen ihminen sun mielessä pyörii??

        vaalea,kaunis,tosi mukava,urheilullinen nainen. Hän asuu T:lla alkavassa kaupungissa. Se on totta, et koskaan ei oo vielä juteltu (muista kuin työasioista)....mutta kyllä me vielä jutellaan....jos sä myös haluat...


      • tummatukkainen
        ruskeasilmäinen mies kirjoitti:

        vaalea,kaunis,tosi mukava,urheilullinen nainen. Hän asuu T:lla alkavassa kaupungissa. Se on totta, et koskaan ei oo vielä juteltu (muista kuin työasioista)....mutta kyllä me vielä jutellaan....jos sä myös haluat...

        tai vaaleaks en ainakaan itseäni vois kuvailla.


    • tuo on hankala juttu jos on oot syvästi kiinni kaveris niikuin päässy itelle käymään eikä se ihan helppoo ole jostakin syystä,

    • Tunteellinen mies

      En halua että vaihtaisit työpaikkaa minun takiani, vaikeatahan se on minullekin mutta olemme kuitenkin aikuisia ihmisiä.
      Luulen meidän pärjäävän jatkossakin ja varsinkin sinun.
      Taidat kuitenkin olla enemmän järki-ihmisiä, toisin kuin minä, tämän sanon, vaikken sinua edes tunne.
      Enkä usko että ihastuksen tunteet tulisivat muuttumaan, edes ajan kuluessa, ainakaan minun kohdallani mutta niiden kanssa oppii elämään.
      Nykyisin minun ei edes tarvitse katseellani sinua enää hakea, olen monesti onnistunut aistimaan läsnäolosi.
      Olen jopa erottanut puheäänesi kymmenien muiden ihmisten keskeltä, pelottavaa.
      Hankalista tilanteista huolimatta, uskon silti joka kerta saavani lisää voimaa kohtaamisistamme.
      Päivän kohokohdista olen sinun kanssasi aivan samaa mieltä, vaikka harvoin sitä millään tavoin sinulle näytän.
      Haluni tutustua sinuun paremmin on toki kiusallisen suuri.
      Olen kuitenkin sen verran vanhanaikainen, että uskon vielä kohtaloihin.
      Saattaa hyvinkin olla, että hiljaisuus on vain tarkoitettu meidän kohtaloksemme.

      • brunette nainen

        Minulla taitaa olla huono kohtalo koska olen jotenkin niin sellainen että en koskaan ihastu keneenkään. Olen kyllä koittanut tapailla ja ihastua mutta ei se vaan niin helposti käy.
        Sen takia tämä tilanne minulle onkin niin vaikea.

        Mun on pakko koittaa nyt vaan unohtaa sinut ja ehkä minullekkin on joskus tulossa jotakin hyvää....en enään etsi sinuu
        tai edes katso sinuu, niin eiköhän se siitä,pikku hiljaa..Vaikka se olla hankalaa taistella kun järki sanoo toista ja tunteet toista. Hankala yhdistelmä.

        Elämä vie aina kumminkin eteenpäin ja olen aina sanonut niin , että asioilla on tapana järjästyä.
        Mä koitan kauniisti poistua tästä tilanteesta.


    • the end

      Alku oli kaikkeista vaikein. Tunteet oli kuin vuoristorataa,kaikki tai ei mitään...
      Puolen vuoden jälkeen sydän pomppas edelleen kun näin hänet, mutta tunteet olivat jotenkin tasaantunet, tykkäsin kuitenkin hirveästi, vaikka olikin "vain" ihastus, elämäni suurin ihastus.
      Ajattelin etten saa häntä pois mielestäni muuten kuin lähtemällä, mutta hän ehti ensin, lähteä.
      Katosi kuin tuhka tuuleen, nyt pää täynnä kysymyksiä, ilman vastauksia...
      En voi silti jäädä, minunkin on pakko lähteä, hän kummittelee joka paikassa, joka ikisessä paikassa. Jos alku oli vaikea, tää on ihan hirveetä, nyt hän vasta pään valtaakin.
      Ja kun tietää ettei enää näe =(
      Ja mikä kauheinta nyt hän tulee uniini, mutta jotain positiivista, niissä on ollut onnellinen loppu

    • sopii

      naiseen joka jäi myös minun mieleeni,noin puoli vuotta siten.Huomasin myös sinun katseesi ja olin ihan lääpälläni.Ainoa,että ei ollut rohkeutta tulla juttelemaan.Muistatko kun zoomailtiin siellä"isossa"paikassa ja katseet kohtas,huh!Tunsin jotain suurta sydämmessäni!Ois ollu kiva nähdä ja jutella sinun kanssasi vaikka ravintola illallisen ääressä.Oon muuten ollu aivan vapailla markkinoilla jo pari vuotta,ettei siitäkään ois ollu kiinni.Mutta jos ei tavata enää niin Hyvää jatkoa sinullekkin! ;o)Ps.Älä kanna niitä raskaita esineitä yksin! T:J

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      352
      3211
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      4
      2359
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      131
      2100
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1977
    5. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      69
      1669
    6. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      95
      1664
    7. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      70
      1457
    8. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      41
      1442
    9. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      60
      1118
    10. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      90
      1093
    Aihe