On ollut io lukea näitä kirjoituksianne täällä...jokaiselle joku leima päälle vaan.
Itse aloitin ihan oikealla nimellä ja tiedoilla ja kun aloin katumuksen niin vuodesta toiseen muistivat muistuttaa näin netin välityksellä siitä kuka minä olin.
Sääliksi käy näitä jotka on saman virheen tehneet kuin mäkin.
Jukkakin tuolla alempana muistutti "asemastaan."
Hän on "julkinen henkilö."
Minä olen Jukan puolella!!!!!
hyvää perjantai-iltaa...
12
388
Vastaukset
väärin meni.
Ja hyvää viikonloppua Sullekin!
:Dluin sun kirjoituksen alempaa...jumalan sanana:"iloitse sinä hedelmätön joka et synnytä."
Kaunista ja epäitsekästä puhetta mieheltä joka ei tiedä käytännössä mistään ko.asioista mitään...
Taidat olla ihan vaan uskossa.
- frihet
Molkista sullekki, ootko nää poissaolo päivät pannu synttäreiden piikkiin, eiks sulla ollu sellaset, tossa viime vuoden lupulla.
Tuossa ylempänä vetäsit uskisten "heikkouksista" tarkoitatko, vain kristittyjä vai yleisesti uskoviaa, eli muslimit ja muut mukaan?
No oisha sitä mahdollisuus itse itseään parantaa, mut tuskin raamatullinen ajatus, jos syvemmin tutkitaan,
Eihä sit ois uhri tarvittu, jos olisin kyennyt itse suoriutumaan tekejeni puolesta Taivaaseen.
No iha hyvää viikonloppua itelleski, minä tuossa ylihuomenna taas häippäsen uudestaan, hetkeks.ne fon ärsyttäviä...siis ne ketkä luetteloin ja ne oli naisia kaikki.
Jostain syystä niiden miehet tuntuu olevan mun kanssa samaa mieltä niistä, eikä ihme! Ensin luvataan maat ja taivaat ja sitten kun pitäis tavata ja mennä sinne kokoukseen, jossa niiden jumala on, niin on ketään ei ois missään!!!!!!!!!!
Valehtelevia olosuhteiden ja kaiken hyväksikäyttäjiä.
En tunne ketään islamistia. en puhu kuin helluntailaisista ja naisista.
Monta tyhjää kokoukseen ja kotiinkutsua on tullut...se on valehtelua.
Silti he pitää itseään uskovina ennen muita. En kestä, kun valehtelevat.- frihet
auroraboreallis kirjoitti:
ne fon ärsyttäviä...siis ne ketkä luetteloin ja ne oli naisia kaikki.
Jostain syystä niiden miehet tuntuu olevan mun kanssa samaa mieltä niistä, eikä ihme! Ensin luvataan maat ja taivaat ja sitten kun pitäis tavata ja mennä sinne kokoukseen, jossa niiden jumala on, niin on ketään ei ois missään!!!!!!!!!!
Valehtelevia olosuhteiden ja kaiken hyväksikäyttäjiä.
En tunne ketään islamistia. en puhu kuin helluntailaisista ja naisista.
Monta tyhjää kokoukseen ja kotiinkutsua on tullut...se on valehtelua.
Silti he pitää itseään uskovina ennen muita. En kestä, kun valehtelevat.Iha voit nimmarini pienellä kirjoittaa, se sattuu huononäkösenkin silmää, ku isolla esitellää, ku enne vanhaa Suomen armeijassa tai jopa koulussa teititeltiin.
Nii mitä enemmän sinä ihmisten joukossa liikut, nii hoksit, ettei ihmisiin voi elämäänsä rakentaa, ethä sinäkään vastannu puhelimeen, ku Suomen-matkalla kokeilin soittaa, vai ookko sinäki vaihtanu uuden operatöörin. frihet kirjoitti:
Iha voit nimmarini pienellä kirjoittaa, se sattuu huononäkösenkin silmää, ku isolla esitellää, ku enne vanhaa Suomen armeijassa tai jopa koulussa teititeltiin.
Nii mitä enemmän sinä ihmisten joukossa liikut, nii hoksit, ettei ihmisiin voi elämäänsä rakentaa, ethä sinäkään vastannu puhelimeen, ku Suomen-matkalla kokeilin soittaa, vai ookko sinäki vaihtanu uuden operatöörin.niin on. Tosiaan, 13.joulukuuta täytin 34 vuotta.
- frihet
niin on. Tosiaan, 13.joulukuuta täytin 34 vuotta.
Sovitaan niin, että minä sit Suomen reissulla sulle joskus synttäri kahvit tarjoon ja pokilles kengät tuon, mut muistuta, jos en meinaa muistaa.
Tiiäkkö, et tänä vuona vois olla parempaa, jos oltas hiukka kiltimpiä kanssamatkaajillemme.
Aatteleppa, kun Jeesuskin loppuun asti piti Juudastakin ystävänä ja sanoi, " ystäväni, sen minkä nyt teet, tee..."
Ei sen puoleen en minäkään iha kaikista oikein pidä ja kaalikääryleetkin saa jäädä syömättä. frihet kirjoitti:
Sovitaan niin, että minä sit Suomen reissulla sulle joskus synttäri kahvit tarjoon ja pokilles kengät tuon, mut muistuta, jos en meinaa muistaa.
Tiiäkkö, et tänä vuona vois olla parempaa, jos oltas hiukka kiltimpiä kanssamatkaajillemme.
Aatteleppa, kun Jeesuskin loppuun asti piti Juudastakin ystävänä ja sanoi, " ystäväni, sen minkä nyt teet, tee..."
Ei sen puoleen en minäkään iha kaikista oikein pidä ja kaalikääryleetkin saa jäädä syömättä.minä kyllä haluaisin ne kahvit.
- frihet
minä kyllä haluaisin ne kahvit.
Kyllä minä yhdet kahvit kustannan, ilman et omaa auton keittäjää tarviin.
Mut mulla ois vielä uusia "kesämonoja mukuloille", jos sattuu tarvetta oleen, mut pitäs numerot olla, jos säästys.
Mrinaa vaan ku autotalli alkaa olla sitä myöten täynä, et naapurikin eilen tuumi, et missä henkilöautos on.
Kyllä se vielä just sinne mahtuu, mut ei sit muuta.
En onnrks vaatteita keräile kotinurkille, mut muuta rääsä, mitä tahtovat tuolla avustus pisteissä.
Siis kyl mä pidän nupissa, et on kahvin paikka, kun Nummela on näköpiirissä.
Annetaan nyt viranomaisten tehdä työnsä. Kiitos tuestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156