hyvää perjantai-iltaa...

On ollut io lukea näitä kirjoituksianne täällä...jokaiselle joku leima päälle vaan.
Itse aloitin ihan oikealla nimellä ja tiedoilla ja kun aloin katumuksen niin vuodesta toiseen muistivat muistuttaa näin netin välityksellä siitä kuka minä olin.
Sääliksi käy näitä jotka on saman virheen tehneet kuin mäkin.
Jukkakin tuolla alempana muistutti "asemastaan."
Hän on "julkinen henkilö."
Minä olen Jukan puolella!!!!!

12

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärin meni.

    • Ja hyvää viikonloppua Sullekin!

      :D

      • luin sun kirjoituksen alempaa...jumalan sanana:"iloitse sinä hedelmätön joka et synnytä."
        Kaunista ja epäitsekästä puhetta mieheltä joka ei tiedä käytännössä mistään ko.asioista mitään...
        Taidat olla ihan vaan uskossa.


    • frihet

      Molkista sullekki, ootko nää poissaolo päivät pannu synttäreiden piikkiin, eiks sulla ollu sellaset, tossa viime vuoden lupulla.

      Tuossa ylempänä vetäsit uskisten "heikkouksista" tarkoitatko, vain kristittyjä vai yleisesti uskoviaa, eli muslimit ja muut mukaan?

      No oisha sitä mahdollisuus itse itseään parantaa, mut tuskin raamatullinen ajatus, jos syvemmin tutkitaan,

      Eihä sit ois uhri tarvittu, jos olisin kyennyt itse suoriutumaan tekejeni puolesta Taivaaseen.


      No iha hyvää viikonloppua itelleski, minä tuossa ylihuomenna taas häippäsen uudestaan, hetkeks.

      • ne fon ärsyttäviä...siis ne ketkä luetteloin ja ne oli naisia kaikki.
        Jostain syystä niiden miehet tuntuu olevan mun kanssa samaa mieltä niistä, eikä ihme! Ensin luvataan maat ja taivaat ja sitten kun pitäis tavata ja mennä sinne kokoukseen, jossa niiden jumala on, niin on ketään ei ois missään!!!!!!!!!!
        Valehtelevia olosuhteiden ja kaiken hyväksikäyttäjiä.
        En tunne ketään islamistia. en puhu kuin helluntailaisista ja naisista.
        Monta tyhjää kokoukseen ja kotiinkutsua on tullut...se on valehtelua.
        Silti he pitää itseään uskovina ennen muita. En kestä, kun valehtelevat.


      • frihet
        auroraboreallis kirjoitti:

        ne fon ärsyttäviä...siis ne ketkä luetteloin ja ne oli naisia kaikki.
        Jostain syystä niiden miehet tuntuu olevan mun kanssa samaa mieltä niistä, eikä ihme! Ensin luvataan maat ja taivaat ja sitten kun pitäis tavata ja mennä sinne kokoukseen, jossa niiden jumala on, niin on ketään ei ois missään!!!!!!!!!!
        Valehtelevia olosuhteiden ja kaiken hyväksikäyttäjiä.
        En tunne ketään islamistia. en puhu kuin helluntailaisista ja naisista.
        Monta tyhjää kokoukseen ja kotiinkutsua on tullut...se on valehtelua.
        Silti he pitää itseään uskovina ennen muita. En kestä, kun valehtelevat.

        Iha voit nimmarini pienellä kirjoittaa, se sattuu huononäkösenkin silmää, ku isolla esitellää, ku enne vanhaa Suomen armeijassa tai jopa koulussa teititeltiin.


        Nii mitä enemmän sinä ihmisten joukossa liikut, nii hoksit, ettei ihmisiin voi elämäänsä rakentaa, ethä sinäkään vastannu puhelimeen, ku Suomen-matkalla kokeilin soittaa, vai ookko sinäki vaihtanu uuden operatöörin.


      • frihet kirjoitti:

        Iha voit nimmarini pienellä kirjoittaa, se sattuu huononäkösenkin silmää, ku isolla esitellää, ku enne vanhaa Suomen armeijassa tai jopa koulussa teititeltiin.


        Nii mitä enemmän sinä ihmisten joukossa liikut, nii hoksit, ettei ihmisiin voi elämäänsä rakentaa, ethä sinäkään vastannu puhelimeen, ku Suomen-matkalla kokeilin soittaa, vai ookko sinäki vaihtanu uuden operatöörin.

        niin on. Tosiaan, 13.joulukuuta täytin 34 vuotta.


      • frihet
        auroraboreallis kirjoitti:

        niin on. Tosiaan, 13.joulukuuta täytin 34 vuotta.

        Sovitaan niin, että minä sit Suomen reissulla sulle joskus synttäri kahvit tarjoon ja pokilles kengät tuon, mut muistuta, jos en meinaa muistaa.

        Tiiäkkö, et tänä vuona vois olla parempaa, jos oltas hiukka kiltimpiä kanssamatkaajillemme.

        Aatteleppa, kun Jeesuskin loppuun asti piti Juudastakin ystävänä ja sanoi, " ystäväni, sen minkä nyt teet, tee..."

        Ei sen puoleen en minäkään iha kaikista oikein pidä ja kaalikääryleetkin saa jäädä syömättä.


      • frihet kirjoitti:

        Sovitaan niin, että minä sit Suomen reissulla sulle joskus synttäri kahvit tarjoon ja pokilles kengät tuon, mut muistuta, jos en meinaa muistaa.

        Tiiäkkö, et tänä vuona vois olla parempaa, jos oltas hiukka kiltimpiä kanssamatkaajillemme.

        Aatteleppa, kun Jeesuskin loppuun asti piti Juudastakin ystävänä ja sanoi, " ystäväni, sen minkä nyt teet, tee..."

        Ei sen puoleen en minäkään iha kaikista oikein pidä ja kaalikääryleetkin saa jäädä syömättä.

        minä kyllä haluaisin ne kahvit.


      • frihet
        auroraboreallis kirjoitti:

        minä kyllä haluaisin ne kahvit.

        Kyllä minä yhdet kahvit kustannan, ilman et omaa auton keittäjää tarviin.

        Mut mulla ois vielä uusia "kesämonoja mukuloille", jos sattuu tarvetta oleen, mut pitäs numerot olla, jos säästys.

        Mrinaa vaan ku autotalli alkaa olla sitä myöten täynä, et naapurikin eilen tuumi, et missä henkilöautos on.
        Kyllä se vielä just sinne mahtuu, mut ei sit muuta.

        En onnrks vaatteita keräile kotinurkille, mut muuta rääsä, mitä tahtovat tuolla avustus pisteissä.

        Siis kyl mä pidän nupissa, et on kahvin paikka, kun Nummela on näköpiirissä.


    • Annetaan nyt viranomaisten tehdä työnsä. Kiitos tuestasi.

      • sillä tavalla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      756
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      168
      550
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe