hyvää perjantai-iltaa...

On ollut io lukea näitä kirjoituksianne täällä...jokaiselle joku leima päälle vaan.
Itse aloitin ihan oikealla nimellä ja tiedoilla ja kun aloin katumuksen niin vuodesta toiseen muistivat muistuttaa näin netin välityksellä siitä kuka minä olin.
Sääliksi käy näitä jotka on saman virheen tehneet kuin mäkin.
Jukkakin tuolla alempana muistutti "asemastaan."
Hän on "julkinen henkilö."
Minä olen Jukan puolella!!!!!

12

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärin meni.

    • Ja hyvää viikonloppua Sullekin!

      :D

      • luin sun kirjoituksen alempaa...jumalan sanana:"iloitse sinä hedelmätön joka et synnytä."
        Kaunista ja epäitsekästä puhetta mieheltä joka ei tiedä käytännössä mistään ko.asioista mitään...
        Taidat olla ihan vaan uskossa.


    • frihet

      Molkista sullekki, ootko nää poissaolo päivät pannu synttäreiden piikkiin, eiks sulla ollu sellaset, tossa viime vuoden lupulla.

      Tuossa ylempänä vetäsit uskisten "heikkouksista" tarkoitatko, vain kristittyjä vai yleisesti uskoviaa, eli muslimit ja muut mukaan?

      No oisha sitä mahdollisuus itse itseään parantaa, mut tuskin raamatullinen ajatus, jos syvemmin tutkitaan,

      Eihä sit ois uhri tarvittu, jos olisin kyennyt itse suoriutumaan tekejeni puolesta Taivaaseen.


      No iha hyvää viikonloppua itelleski, minä tuossa ylihuomenna taas häippäsen uudestaan, hetkeks.

      • ne fon ärsyttäviä...siis ne ketkä luetteloin ja ne oli naisia kaikki.
        Jostain syystä niiden miehet tuntuu olevan mun kanssa samaa mieltä niistä, eikä ihme! Ensin luvataan maat ja taivaat ja sitten kun pitäis tavata ja mennä sinne kokoukseen, jossa niiden jumala on, niin on ketään ei ois missään!!!!!!!!!!
        Valehtelevia olosuhteiden ja kaiken hyväksikäyttäjiä.
        En tunne ketään islamistia. en puhu kuin helluntailaisista ja naisista.
        Monta tyhjää kokoukseen ja kotiinkutsua on tullut...se on valehtelua.
        Silti he pitää itseään uskovina ennen muita. En kestä, kun valehtelevat.


      • frihet
        auroraboreallis kirjoitti:

        ne fon ärsyttäviä...siis ne ketkä luetteloin ja ne oli naisia kaikki.
        Jostain syystä niiden miehet tuntuu olevan mun kanssa samaa mieltä niistä, eikä ihme! Ensin luvataan maat ja taivaat ja sitten kun pitäis tavata ja mennä sinne kokoukseen, jossa niiden jumala on, niin on ketään ei ois missään!!!!!!!!!!
        Valehtelevia olosuhteiden ja kaiken hyväksikäyttäjiä.
        En tunne ketään islamistia. en puhu kuin helluntailaisista ja naisista.
        Monta tyhjää kokoukseen ja kotiinkutsua on tullut...se on valehtelua.
        Silti he pitää itseään uskovina ennen muita. En kestä, kun valehtelevat.

        Iha voit nimmarini pienellä kirjoittaa, se sattuu huononäkösenkin silmää, ku isolla esitellää, ku enne vanhaa Suomen armeijassa tai jopa koulussa teititeltiin.


        Nii mitä enemmän sinä ihmisten joukossa liikut, nii hoksit, ettei ihmisiin voi elämäänsä rakentaa, ethä sinäkään vastannu puhelimeen, ku Suomen-matkalla kokeilin soittaa, vai ookko sinäki vaihtanu uuden operatöörin.


      • frihet kirjoitti:

        Iha voit nimmarini pienellä kirjoittaa, se sattuu huononäkösenkin silmää, ku isolla esitellää, ku enne vanhaa Suomen armeijassa tai jopa koulussa teititeltiin.


        Nii mitä enemmän sinä ihmisten joukossa liikut, nii hoksit, ettei ihmisiin voi elämäänsä rakentaa, ethä sinäkään vastannu puhelimeen, ku Suomen-matkalla kokeilin soittaa, vai ookko sinäki vaihtanu uuden operatöörin.

        niin on. Tosiaan, 13.joulukuuta täytin 34 vuotta.


      • frihet
        auroraboreallis kirjoitti:

        niin on. Tosiaan, 13.joulukuuta täytin 34 vuotta.

        Sovitaan niin, että minä sit Suomen reissulla sulle joskus synttäri kahvit tarjoon ja pokilles kengät tuon, mut muistuta, jos en meinaa muistaa.

        Tiiäkkö, et tänä vuona vois olla parempaa, jos oltas hiukka kiltimpiä kanssamatkaajillemme.

        Aatteleppa, kun Jeesuskin loppuun asti piti Juudastakin ystävänä ja sanoi, " ystäväni, sen minkä nyt teet, tee..."

        Ei sen puoleen en minäkään iha kaikista oikein pidä ja kaalikääryleetkin saa jäädä syömättä.


      • frihet kirjoitti:

        Sovitaan niin, että minä sit Suomen reissulla sulle joskus synttäri kahvit tarjoon ja pokilles kengät tuon, mut muistuta, jos en meinaa muistaa.

        Tiiäkkö, et tänä vuona vois olla parempaa, jos oltas hiukka kiltimpiä kanssamatkaajillemme.

        Aatteleppa, kun Jeesuskin loppuun asti piti Juudastakin ystävänä ja sanoi, " ystäväni, sen minkä nyt teet, tee..."

        Ei sen puoleen en minäkään iha kaikista oikein pidä ja kaalikääryleetkin saa jäädä syömättä.

        minä kyllä haluaisin ne kahvit.


      • frihet
        auroraboreallis kirjoitti:

        minä kyllä haluaisin ne kahvit.

        Kyllä minä yhdet kahvit kustannan, ilman et omaa auton keittäjää tarviin.

        Mut mulla ois vielä uusia "kesämonoja mukuloille", jos sattuu tarvetta oleen, mut pitäs numerot olla, jos säästys.

        Mrinaa vaan ku autotalli alkaa olla sitä myöten täynä, et naapurikin eilen tuumi, et missä henkilöautos on.
        Kyllä se vielä just sinne mahtuu, mut ei sit muuta.

        En onnrks vaatteita keräile kotinurkille, mut muuta rääsä, mitä tahtovat tuolla avustus pisteissä.

        Siis kyl mä pidän nupissa, et on kahvin paikka, kun Nummela on näköpiirissä.


    • Annetaan nyt viranomaisten tehdä työnsä. Kiitos tuestasi.

      • sillä tavalla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      147
      2962
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2092
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      91
      2061
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1997
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1230
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1198
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe