rikki

padme_amidala

Rakkaat Runoystäväiset!

Säännöllinen tuotantoni tällä palstalla loppuu toistaiseksi, kerään itseäni kasaan. Teidän kanssanne olen viettänyt ihania hetkiä, kiitos siitä. Kiitos kauniista, herkistä, ihanista lukuhetkistä. Varmasti käyn lueskelemassa täällä, mutta juuri nyt en pysty itse kirjoittamaan, kuin mustaa ja sen paikka on toisella palstalla.

Runoilemisiin

16

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XSS

      - ystävyyteni
      - lämpöni
      - kriittisyyteni
      - pölkkypäisyyteni
      - turhautuneisuuteni
      - pempsini


      Ja ethän kauas katoa?

      • padme_amidala

        Suomen rajojen sisällä pysyin : )
        Kiitos evästyksistä, tosin muutama niistä tuntuu vähän epäilyttävältä: )


    • mimerkki

      Jääväthän nuo muut kirjoittelemaan puolestasi...
      Vilkasin profiiliasi, vierailet paljon huuhaan palstoilla - että sieltähän sinut löytää, joka viitsii aikaansa sinne uhrata.

      • padme_amidala

        Minun runojani/jälkiäni ei tarvitse seurailla. Kirjoitukseni on aina rekatulla nikillä varustettu, niin niitä ei tarvitse lukea.
        Kiitos lämpimästä palautteesta : )


      • ------------
        padme_amidala kirjoitti:

        Minun runojani/jälkiäni ei tarvitse seurailla. Kirjoitukseni on aina rekatulla nikillä varustettu, niin niitä ei tarvitse lukea.
        Kiitos lämpimästä palautteesta : )

        En seuraa todellakaan sinun juttujasi. Mutta profiilistasi pakostakin huomaa, mitkä sivut kiinnostavat. Enkä lue kirjoituksiasi kuin summittaisesti, eivät ole minua juurikaan sykähdyttäneet.


    • onija

      Vilkaista myös
      "aarrerunoja"??
      Siellä on ihanan
      rauhaisaa ja hiljaista..

      • padme_amidala

        olen käynyt siellä päivittäin. Olen lukenut runojasi sieltä. Joskus vain ympäristörunojen vaikutus on tukehduttanut omat kirjoitushaluni.


      • onija
        padme_amidala kirjoitti:

        olen käynyt siellä päivittäin. Olen lukenut runojasi sieltä. Joskus vain ympäristörunojen vaikutus on tukehduttanut omat kirjoitushaluni.

        Ystäväni kallis..runosuonesi..
        sanasi..ajatuksesi..

        Niin paljon (nyt omin) minulle tärkeitä!
        Taatusti myös muille!

        en usko että vaikuttaa..ympäristörunot..
        tai olen hyvin väärässä..


    • Sinulle jaksamista
      lähettää

      MF

      • padme_amidala

        Kyllä tämä alkaa jo hiukan helpottaa. Rutinoitunut elpyjä ei tarvitse montaa päivää.
        Kiitos lämpimistä sanoistasi : )


    • *Rakkaudenlahja*

      harmi että lopetat koska runojasi on ihana lukea.Rakkaudesta ym.Toivottavasti susta kuullaan vielä??Kaikkea hyvää ja lämmin halaus!

      • padme_amidala

        en lopeta runoilua, pidän vain taukoa tältä palstalta jonkun aikaa. Rakkaus roihuaa vielä sydämessä, mutta ei huolien vuoksi anna virtaa rakkausrunoille juuri nyt.


    • *MURUKULTA*

      Ihminen ei ole mikään pohjaton kaivo, joskus on pakko ottaa aikalisä...tai se tulee luonnostaan,
      kun tarve niin vaatii. Välillä sitä vain täytyy käydä 'happea haukkaamassa' muutenhan sitä tukehtuu...

      Kunhan tulet takaisin! :) Muru jättää runopalstan avaimen tähän ovenpieleen,
      niin aina pääset takasin jos vaikka satut tulemaan yöllä,,, ;þ

      Laitoin iloksesi tuohon vähän kuvaa uudesta orkesteristani,,
      Harkat siinä vielä menossa,,heheh...mutta stemmaa mun ääneen tosi hyvin,
      niin ajattelin palkata pojat ja kun on tuo viiliki pohjakin oikein on kunnossa, niin mikä ettei!
      Mitä tykkäät? Kesähäihin ja mummon ysikymppisiin vois tilata....... ;D (huom. kui ne lähtee käyntiin)...reippaita...

      http://www.youtube.com/watch?v=ET277pCZaZI

      • padme_amidala

        jos nyt jotakin täytyy orkesterista sanoa, niin sanon sen, että lavaliikehdintä oli mukiinmenevää.
        Kajarit piti laittaa kiinni tähän aikaan illasta, ettei sinitakkiset tulisi ovelle koputtelemaan.
        Huomasin tämän palautteen vasta nyt. Vaikka olo tekstiä kirjoittaessani tuntui kovin lohduttomalta, niin ihmismieli on kumman toipuvainen. Uudella innolla taas kirjoittelen.
        Vaihtarilinkki hyvän musiiki tiimoilta: )
        http://www.youtube.com/watch?v=PKOTClyVrIc


    • sinulle...
      • padme_amidala

        isäni synnyinsijoilta. Kiitos paljon : )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe