alussa katoin pari jaksoa, mutta lemmen viemää tuntuu niin "kolkolta" ja lavastetulta ja niin tavalliselta.
Ensinnäkin miten voi rakastua toiseen yhessä päivässä? Haha, tosi uskottavaa :D XD
Lemmen viemän katsominen LOPAHTI.
6
768
Vastaukset
- lössykkä
mä en jaksanu kahtoo edes ensimmäistä jaksoo loppuun siis aivan surkee sarja!!!! on muuten yks sarja la tormenta jos on päähenkilönä tuhkimotarinan bella ja zorron sitä zorroa esittävä mies erittäin hyvä sarja!!!
- Oribel
herranjumala, tuhkis aikoihi kattelin La Tormentan videopätkiä pari youtubessa, en ees ajatellu et se on se zorro :o
Mut tollee ei oo kiva kattoo ku on tottunu näkee Zorron Esmeraldan kaa ja Bellan Oresteen kaa :( snif
- pauloissa
Ihana sarja! Kauniit maisemat, mukaansatempaavaa tarinaa, romantiikkaa! Pitkästä aikaa kivaa viihdettä iltakuudelta iltaseitsemään. Ja ellei ehdi illalla, aamulla voi katsoa uusinnan.
- on...
helppoa, minulle kävi niin joten se on mahdollista.
- Ashleeey
Lemmen Viemää on liian siirappinen ja tapahtumat junnaavat. Ei jaksa katsoa, surkea seuraaja Tuhkimotarinalle.
- Matteus
.. lopahti Lemmen viemää-sarjan katsominen eilen siihen, kun Katharina jäi sokeaksi. Se on niin surullinen asia, etten enää jaksa katsoa. Muuten tämä oli tähän saakka hyvä sarja ja ainoa sarja, jota minä olen pariin vuoteen katsonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845327Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.323544Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j562927Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372135Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611896Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861676- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71195