alussa katoin pari jaksoa, mutta lemmen viemää tuntuu niin "kolkolta" ja lavastetulta ja niin tavalliselta.
Ensinnäkin miten voi rakastua toiseen yhessä päivässä? Haha, tosi uskottavaa :D XD
Lemmen viemän katsominen LOPAHTI.
6
773
Vastaukset
- lössykkä
mä en jaksanu kahtoo edes ensimmäistä jaksoo loppuun siis aivan surkee sarja!!!! on muuten yks sarja la tormenta jos on päähenkilönä tuhkimotarinan bella ja zorron sitä zorroa esittävä mies erittäin hyvä sarja!!!
- Oribel
herranjumala, tuhkis aikoihi kattelin La Tormentan videopätkiä pari youtubessa, en ees ajatellu et se on se zorro :o
Mut tollee ei oo kiva kattoo ku on tottunu näkee Zorron Esmeraldan kaa ja Bellan Oresteen kaa :( snif
- pauloissa
Ihana sarja! Kauniit maisemat, mukaansatempaavaa tarinaa, romantiikkaa! Pitkästä aikaa kivaa viihdettä iltakuudelta iltaseitsemään. Ja ellei ehdi illalla, aamulla voi katsoa uusinnan.
- on...
helppoa, minulle kävi niin joten se on mahdollista.
- Ashleeey
Lemmen Viemää on liian siirappinen ja tapahtumat junnaavat. Ei jaksa katsoa, surkea seuraaja Tuhkimotarinalle.
- Matteus
.. lopahti Lemmen viemää-sarjan katsominen eilen siihen, kun Katharina jäi sokeaksi. Se on niin surullinen asia, etten enää jaksa katsoa. Muuten tämä oli tähän saakka hyvä sarja ja ainoa sarja, jota minä olen pariin vuoteen katsonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542248
- 622152
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131661- 621482
- 511443
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41875Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit90767Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118747Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33718- 40683