yhdys sana virheitä!
Älkää
14
353
Vastaukset
- niitä
ei tehtäis, olisi yhdyssanavirheet turhia.
Ovatko yhdyssanavirheet mielestäsi turhia? - firerose
tiedänettenosaakunnollakirjoittaa,muttaehkäsilti tekstistänijokujotainymmärtääkin:)
- ainakin
ymmärrän tekstis iha hyvin.
Mulle se 99%:sti riittää :) - firerose
ainakin kirjoitti:
ymmärrän tekstis iha hyvin.
Mulle se 99%:sti riittää :)onneksi joku ymmärtää mun huonoa äidinkieltäni =)
Joko taas jammailtasiin? - itse.
firerose kirjoitti:
onneksi joku ymmärtää mun huonoa äidinkieltäni =)
Joko taas jammailtasiin?asiassa tässä juuri pohdin, että pitäiskö hakkaa hanskaa, vai alkaa etsimään/imuttamaan jotain kunnon tykitystä..
Ei helppo ratkaisu, meinaa toi lapaseeveto on kokenut jonkin asteisen inflaation forkkujen vahvistuessa ;) - firerose
itse. kirjoitti:
asiassa tässä juuri pohdin, että pitäiskö hakkaa hanskaa, vai alkaa etsimään/imuttamaan jotain kunnon tykitystä..
Ei helppo ratkaisu, meinaa toi lapaseeveto on kokenut jonkin asteisen inflaation forkkujen vahvistuessa ;)ja hanskat hukassa ;)
Mä heitän sulle tälläsen ja sitten menen saunatonttua morjestamaan :)
http://www.youtube.com/watch?v=SIM4DCn7AlE&feature=related - syöminen
firerose kirjoitti:
ja hanskat hukassa ;)
Mä heitän sulle tälläsen ja sitten menen saunatonttua morjestamaan :)
http://www.youtube.com/watch?v=SIM4DCn7AlE&feature=relatedon ihan ykköstä :)
älä sit kiusi sitä saunatonttuu ;) - kiusaa se
syöminen kirjoitti:
on ihan ykköstä :)
älä sit kiusi sitä saunatonttuu ;)kiusaa se
- Mirka.S
Miksi teidän pitää jakaa 2 sanainenkin otsikko kahteen kenttään?
Vai onko nimesi toisaan "tehkö" :D- nimimerkki..
saattaa liittyä jopa aiheeseen.
käsittääkseni psykologiapalstalla on menty jonkinlaiseen 'sotatilaan' tästä aiheesta (käy kattoo tilanne).
Toki se nopeampia hymyilyttää.
- aloitat törkeällä
yhdyssanavirheellä?
PITÄÄ OLLA: "yhdyssanavirheitä"
Niin on oikein. Ellet sitä tiedä, niin kirjoita jostain muusta. - avasikin yllättäen
näkökulman palstalla keskustelijoiden koulusivistystasoon. Jotain tällaista kyllä olen uumoillutkin. Henk koht eivät kielioppisäännöt ole tärkeitä näillä palstoilla.
sama se nyt on...kyllä sä nyt selvää kuitenkin saat ett ei ruveta turhasta pilkkua nussimaan..:D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514