yhdys sana virheitä!
Älkää
14
328
Vastaukset
- niitä
ei tehtäis, olisi yhdyssanavirheet turhia.
Ovatko yhdyssanavirheet mielestäsi turhia? - firerose
tiedänettenosaakunnollakirjoittaa,muttaehkäsilti tekstistänijokujotainymmärtääkin:)
- ainakin
ymmärrän tekstis iha hyvin.
Mulle se 99%:sti riittää :) - firerose
ainakin kirjoitti:
ymmärrän tekstis iha hyvin.
Mulle se 99%:sti riittää :)onneksi joku ymmärtää mun huonoa äidinkieltäni =)
Joko taas jammailtasiin? - itse.
firerose kirjoitti:
onneksi joku ymmärtää mun huonoa äidinkieltäni =)
Joko taas jammailtasiin?asiassa tässä juuri pohdin, että pitäiskö hakkaa hanskaa, vai alkaa etsimään/imuttamaan jotain kunnon tykitystä..
Ei helppo ratkaisu, meinaa toi lapaseeveto on kokenut jonkin asteisen inflaation forkkujen vahvistuessa ;) - firerose
itse. kirjoitti:
asiassa tässä juuri pohdin, että pitäiskö hakkaa hanskaa, vai alkaa etsimään/imuttamaan jotain kunnon tykitystä..
Ei helppo ratkaisu, meinaa toi lapaseeveto on kokenut jonkin asteisen inflaation forkkujen vahvistuessa ;)ja hanskat hukassa ;)
Mä heitän sulle tälläsen ja sitten menen saunatonttua morjestamaan :)
http://www.youtube.com/watch?v=SIM4DCn7AlE&feature=related - syöminen
firerose kirjoitti:
ja hanskat hukassa ;)
Mä heitän sulle tälläsen ja sitten menen saunatonttua morjestamaan :)
http://www.youtube.com/watch?v=SIM4DCn7AlE&feature=relatedon ihan ykköstä :)
älä sit kiusi sitä saunatonttuu ;) - kiusaa se
syöminen kirjoitti:
on ihan ykköstä :)
älä sit kiusi sitä saunatonttuu ;)kiusaa se
- Mirka.S
Miksi teidän pitää jakaa 2 sanainenkin otsikko kahteen kenttään?
Vai onko nimesi toisaan "tehkö" :D- nimimerkki..
saattaa liittyä jopa aiheeseen.
käsittääkseni psykologiapalstalla on menty jonkinlaiseen 'sotatilaan' tästä aiheesta (käy kattoo tilanne).
Toki se nopeampia hymyilyttää.
- aloitat törkeällä
yhdyssanavirheellä?
PITÄÄ OLLA: "yhdyssanavirheitä"
Niin on oikein. Ellet sitä tiedä, niin kirjoita jostain muusta. - avasikin yllättäen
näkökulman palstalla keskustelijoiden koulusivistystasoon. Jotain tällaista kyllä olen uumoillutkin. Henk koht eivät kielioppisäännöt ole tärkeitä näillä palstoilla.
sama se nyt on...kyllä sä nyt selvää kuitenkin saat ett ei ruveta turhasta pilkkua nussimaan..:D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643